abonnement Unibet Coolblue
pi_152808798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze hoeft van mij ook weer niet onderaan te eindigen maar ik zit ook niet echt op een nieuw promomomentje van Poetin te wachten als we volgend jaar in Moskou uit gaan komen
Rusland kan niet winnen..wat heeft er een groter gay gehalte dan het ESF? En waar wil je dan juist niet zijn? Volgens mij hebben ze dan een ESF zonder deelnemers
pi_152808852
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:05 schreef totebel het volgende:

[..]

Rusland kan niet winnen..wat heeft er een groter gay gehalte dan het ESF? En waar wil je dan juist niet zijn? Volgens mij hebben ze dan een ESF zonder deelnemers
Het hield ze in 2008 ook niet tegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:08:12 #203
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152808875
Wat vinden jullie van de inzending van de UK?
Ik vind de kern van het liedje te gek, duidelijk afgekeken van Caro Emerald haar groep (ik ga ervan uit dat ze het niet allene doet maar samen met de bandleden). Het elektrodingetje rond 1m10 had van mij niet geheven, het einde is misschien wat clichématig, de zangeres vind ik prima (aangenaam stemgeluid, goede techniek), de zanger middelmatig maar hij heeft wel zo'n lekkere swing-stijl die Robbie Williams etaleerde in dat bekende optreden van hem in The Royal Albert Hall. Deze dus:
Mijn voorspelling, dankzij de cathchy tune (het Camo Emerald deel) en dankzij de goede zangeres en de stijl van de zanger gaat het liedje veel punten scoren, deze keer eindigt de UK hoog in de top-10.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 00:13:18 #204
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152809007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat vinden jullie van de inzending van de UK?
Ik vind de kern van het liedje te gek, duidelijk afgekeken van Caro Emerald haar groep (ik ga ervan uit dat ze het niet allene doet maar samen met de bandleden). Het elektrodingetje rond 1m10 had van mij niet geheven, het einde is misschien wat clichématig, de zangeres vind ik prima (aangenaam stemgeluid, goede techniek), de zanger middelmatig maar hij heeft wel zo'n lekkere swing-stijl die Robbie Williams etaleerde in dat bekende optreden van hem in The Royal Albert Hall. Deze dus:
Mijn voorspelling, dankzij de cathchy tune (het Camo Emerald deel) en dankzij de goede zangeres en de stijl van de zanger gaat het liedje veel punten scoren, deze keer eindigt de UK hoog in de top-10.
Ik ben van mening dat dit allemaal net te veel over the top is. Zeer vermakelijk dat wel, maar het valt of staat met hoe het in beeld gebracht gaat worden. (dat het niveau van amateurtheater overstegen wordt)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152809036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het hield ze in 2008 ook niet tegen
Toen was de wet tegen homo's er nog niet en was er nog geen landjepik gepleegd..
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:15:31 #206
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152809061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat vinden jullie van de inzending van de UK?
Ik vind de kern van het liedje te gek, duidelijk afgekeken van Caro Emerald haar groep (ik ga ervan uit dat ze het niet allene doet maar samen met de bandleden). Het elektrodingetje rond 1m10 had van mij niet geheven, het einde is misschien wat clichématig, de zangeres vind ik prima (aangenaam stemgeluid, goede techniek), de zanger middelmatig maar hij heeft wel zo'n lekkere swing-stijl die Robbie Williams etaleerde in dat bekende optreden van hem in The Royal Albert Hall. Deze dus:
Mijn voorspelling, dankzij de cathchy tune (het Camo Emerald deel) en dankzij de goede zangeres en de stijl van de zanger gaat het liedje veel punten scoren, deze keer eindigt de UK hoog in de top-10.
Het ging er vanmiddag ook even over, dus om mezelf maar eens te quoten.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, kutUK.
Hadden ze deze stijl nou nog serieus genomen, had ik het helemaal niet erg gevonden. Had ik zelfs nog voor de UK willen juichen dit jaar. Maar nee, ze moeten er daar weer een gimmick act van maken, met neonkleding enzo. :r
En daar blijf ik bij. Het idee is goed, de uitwerking shite.
Maar dat is mijn mening, we zullen zaterdag zien wat Europa ervan vind. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:19:29 #207
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152809143
Tja, wat ik net ook al zei. Niet het slechtste ooit, maar ze hebben voor UK-begrippen wel weer D-artiesten gestuurd. Te plastic, teveel gimmick idd.
Het is dit of een bejaarde bij de UK de laatste jaren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:20:28 #208
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_152809164
tering wat was het slecht
we hadden net zo goed Angela groothuizen oid kunnen sturen...
Huig
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:21:24 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152809182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:20 schreef Orwell het volgende:
tering wat was het slecht
ze hadden net zo goed Angela groothuizen oid kunnen sturen...
Angela had zich vast niet in Het Broekpak laten hijsen. :N
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:21:50 #210
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_152809192
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Angela had zich vast niet in Het Broekpak laten hijsen. :N
touché
Huig
pi_152809310
Angela zou zich hebben laten kleden door Patty Zomer, en we weten wat die Esther Hart in 2003 aan liet trekken :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152809459
Ik las dit op songfestivalweblog.

Patrick zegt:
20 mei 2015 om 20:40
Sowieso vond ik de instelling van Trijntje ook niet goed. IK wilde de ervaring opdoen. IK heb goed gezongen. MIJ maakt het niks uit. Een Songfestival deelnemer wilt winnen, en zou er alles aan moeten doen. Ze vergeet voor het gemak dat ze een heel land vertegenwoordigd en blijkbaar boeit het haar geen drol. Ze had eerlijk moeten toegeven dat ze het niet goed heeft gedaan. Net als de AVROTROS zegt Trijntje dat ze goed gezongen heeft en als dat niet genoeg is (schouders ophalend) dan is dat maar zo. Het ligt vast weer aan de Oostblok zeker? Best belachelijk als een land als Albanië dat een budget heeft als een zak aardappelen wel door gaat en wij als het rijke Nederland met zo’n trieste act komen.

Kom op zeg! We weten al jaren dat je er niet meer mee weg komt met goede vocalen. Het Songfestival wordt te makkelijk overschat.
pi_152809471
Ik vond het een van de slechtste Nederlandse inzendingen sinds jaren.
1. Dat vreselijke nasale, zeurderige, jengelige aiaiaiai..... Echt kattengejank
2. Totaal mislukte kleding met dat idiote volendammer broekpak en alles in het zwart
3. Een totaal onbegrijpelijk begin met dat doekje voor haar ogen.
4. Niks bewoog. Ze stond er stijf als een plank met rare verwilderde ogen
5. Geen lichteffecten, geen gebruik van het screen.
6. Achterlijk camerawerk

Ik vond die slaapverwekkende 3J's een aanfluiting, maar dit was nog een tandje erger.

Hoe is het mogelijk dat een half jaar voorbereiden zoiets fantasieloos oplevert?

Een afscheidsmusical van een groep 8 heeft nog betere voorbereiding en is nog professioneler.

Teleurstellend!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:44:23 #214
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152809677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het een van de slechtste Nederlandse inzendingen sinds jaren.
1. Dat vreselijke nasale, zeurderige, jengelige aiaiaiai..... Echt kattengejank
2. Totaal mislukte kleding met dat idiote volendammer broekpak en alles in het zwart
3. Een totaal onbegrijpelijk begin met dat doekje voor haar ogen.
4. Niks bewoog. Ze stond er stijf als een plank met rare verwilderde ogen
5. Geen lichteffecten, geen gebruik van het screen.
6. Achterlijk camerawerk

Ik vond die slaapverwekkende 3J's een aanfluiting, maar dit was nog een tandje erger.

Hoe is het mogelijk dat een half jaar voorbereiden zoiets fantasieloos oplevert?

Een afscheidsmusical van een groep 8 heeft nog betere voorbereiding en is nog professioneler.

Teleurstellend!
Hear hear!

Ik heb ook zitten denken welke Nederlandse inzending ik nog erger vond dan dit en dan kom ik geloof ik alleen op de Toppers uit. De 3Js waren ook een aanfluiting idd, maar hadden nog een soort van excuus qua lied. Ik vond serieus Sieneke nog een stuk beter dan die puinhoop van gisteren. Sieneke's act klopte en die heeft er alles uit gehaald wat er in zat en dat kun je van Trijn niet bepaald zeggen. (dat je Vader Abraham de inzending nooit had mogen laten schrijven is een ander verhaal)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 00:44:40 #215
163650 Greys
pi_152809683
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:32 schreef capristo het volgende:
Ik las dit op songfestivalweblog.

Patrick zegt:
20 mei 2015 om 20:40
Sowieso vond ik de instelling van Trijntje ook niet goed. IK wilde de ervaring opdoen. IK heb goed gezongen. MIJ maakt het niks uit. Een Songfestival deelnemer wilt winnen, en zou er alles aan moeten doen. Ze vergeet voor het gemak dat ze een heel land vertegenwoordigd en blijkbaar boeit het haar geen drol. Ze had eerlijk moeten toegeven dat ze het niet goed heeft gedaan. Net als de AVROTROS zegt Trijntje dat ze goed gezongen heeft en als dat niet genoeg is (schouders ophalend) dan is dat maar zo. Het ligt vast weer aan de Oostblok zeker? Best belachelijk als een land als Albanië dat een budget heeft als een zak aardappelen wel door gaat en wij als het rijke Nederland met zo’n trieste act komen.

Kom op zeg! We weten al jaren dat je er niet meer mee weg komt met goede vocalen. Het Songfestival wordt te makkelijk overschat.

_O_

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het een van de slechtste Nederlandse inzendingen sinds jaren.
1. Dat vreselijke nasale, zeurderige, jengelige aiaiaiai..... Echt kattengejank
2. Totaal mislukte kleding met dat idiote volendammer broekpak en alles in het zwart
3. Een totaal onbegrijpelijk begin met dat doekje voor haar ogen.
4. Niks bewoog. Ze stond er stijf als een plank met rare verwilderde ogen
5. Geen lichteffecten, geen gebruik van het screen.
6. Achterlijk camerawerk

Ik vond die slaapverwekkende 3J's een aanfluiting, maar dit was nog een tandje erger.

Hoe is het mogelijk dat een half jaar voorbereiden zoiets fantasieloos oplevert?

Een afscheidsmusical van een groep 8 heeft nog betere voorbereiding en is nog professioneler.

Teleurstellend!
_O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152810929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze hoeft van mij ook weer niet onderaan te eindigen maar ik zit ook niet echt op een nieuw promomomentje van Poetin te wachten als we volgend jaar in Moskou uit gaan komen
Ik zou dat helemaal geweldig vinden. Niet Rusland, maar het westen heeft de toestand in Oekraine laten escaleren door achter een gewelddadige staatsgreep van het huidige regime te staan. Rusland reageert slechts op die provocatie. MH17 was heel tragisch, daarvoor moet je bij Malaysian Airlines en de Nederlandse overheid zijn. Wie gaat er nu boven oorlogsgebied vliegen?

Des te meer je je echt verdiept in internationale politiek des te meer bewondering zul je automatisch voor Putin krijgen. En homo's hebben het in Rusland nog altijd stukken beter dan in veel moslimlanden waar Nederland gewoon zaken mee doet. Hypocriet gezeik. Van mij mag Rusland winnen. Graag zelfs. Putin Da Man die het hypocriete westen lesjes leert. Al Qaida en ISIS hebben we nog altijd aan de VS en de NAVO te danken, niet aan Rusland

En wraak voor het feit dat meneer Worst, een travestiet, door sommigen die niet op de hoogte van de menselijke anatomie zijn een vrouw met een baard genoemd, maar in feite een lelijke kerel is met een jurk die te beroerd is zich netjes te scheren, een waarlijk genetisch wanproduct van de menselijke soort en op grond daarvan Nederland de overwinning wegkaapte, zou fantastisch zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door WhiteBeard op 21-05-2015 06:01:13 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  donderdag 21 mei 2015 @ 06:03:15 #217
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_152811585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 02:19 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik zou dat helemaal geweldig vinden. Niet Rusland, maar het westen heeft de toestand in Oekraine laten escaleren door achter een gewelddadige staatsgreep van het huidige regime te staan. Rusland reageert slechts op die provocatie. MH17 was heel tragisch, daarvoor moet je bij Malaysian Airlines en de Nederlandse overheid zijn. Wie gaat er nu boven oorlogsgebied vliegen?

Des te meer je je echt verdiept in internationale politiek des te meer bewondering zul je automatisch voor Putin krijgen. En homo's hebben het in Rusland nog altijd stukken beter dan in veel moslimlanden waar Nederland gewoon zaken mee doet. Hypocriet gezeik. Van mij mag Rusland winnen. Graag zelfs. Putin Da Man die het hypocriete westen lesjes leert. Al Qaida en ISIS hebben we nog altijd aan de VS en de NAVO te danken, niet aan Rusland

En wraak voor het feit dat meneer Worst, een travestiet, door sommigen die niet op de hoogte van de menselijke anatomie zijn een vrouw met een baard genoemd, maar in feite een lelijke kerel is met een jurk die te beroerd is zich netjes te scheren, een waarlijk genetisch wanproduct van de menselijke soort en op grond daarvan Nederland de overwinning wegkaapte, zou fantastisch zijn
Wut :D
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_152811586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:02 schreef Greys het volgende:
WINNAARS, AJB *O*
Zelden een nummer gehoord met zo'n toffe opbouw.

wat is dit nou weer voor één eentonige janknummer. Zie geen geur of smaak aan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152812311
Walgelijk die koude oorlog mentaliteit tegen de Russen. Dat moet je buiten het ESF houden.

Hup Rusland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152812902
Australië gaat het dit jaar winnen 100%. Er zitten overigens geen hele goede songs bij, alleen daarom al had Trijntje gewoon in de finale moeten staan, want de nummers van een Albanië en Hongarije slaan als een tang op een varken. Trijntje vond ik erg open en eerlijk bij Humberto. Gewoon een leuk mens :)
pi_152813028
Ik denk nog steeds dat het Zweden wordt, maar er zitten 6, 7 andere goede liedjes tussen die ik het ook wel zou gunnen, alles bij elkaar best een goed jaar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:18:35 #222
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152813081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:02 schreef Greys het volgende:
WINNAARS, AJB *O*
Zelden een nummer gehoord met zo'n toffe opbouw.

Ook veel gebruik van de steadicam zo te zien, TCL hebben wel wat ontketend vorig jaar. :D
Ik hoop wel dat ze die cameraman nog even snel een opfriscursus hebben gegeven, of gewoon vervangen hebben. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:19:41 #223
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152813102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Het meisje kan er in zoverre iets aan doen dat ze had moeten zeggen 'Jongens, geweldig dat ik mag gaan, maar ik ga daar niet staan zingen over vrede, dat ligt toch een pietsie gevoelig dus dat lijkt me gewoon niet zo verstandig en ik schat mijn kansen veel hoger in als ik een ander nummer zing'.
Zij mag zo veel over vrede zingen als ze zelf wil imo. Ik zie geen enkel raakpunt tussen een artiest en hun gecontesteerde politieke leider. Gelukkig neemt de focus op het nummer weer toe. Political voting hoort hier net niet thuis, dat is net de kracht van ESC
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152813121
Overigens zijn ze er in Hongarije mee bezig om de doodstraf weer in te voeren, en hebben die ook een vredesliedje. Daar hoor je dan juist weer niemand over.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:24:15 #225
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152813181
Heeft Anouk al gereageerd? Uiteindelijk is het barslechte nummer de oorzaak. Sommige nummers zijn niemendalletjes; dit nummer wekt irritatie op. Ik hoef het niet op de radio te horen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')