abonnement Unibet Coolblue
pi_152787319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat was 11 jaar geleden en haar laatste hit. Nee, 1998 zelfs! Ik denk dat het verlies van gisteravond daar weinig invloed op gaat hebben :P
Ik las zonet wel dat vlieg met me mee van 2004 is
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 13:15:48 #77
43556 miss_dynastie
pi_152787330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:15 schreef miep63 het volgende:

[..]

Ik las zonet wel dat vlieg met me mee van 2004 is
Ja, dat dacht ik ook ff snel te lezen, maar dat staat in google in het rijtje rechts gewoon fout, geen idee waarom.
edit: nu wel. In 2004 kwam pas het album uit waar het op staat, het liedje zelf is echt uit 1998.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:17:13 #78
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152787374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:11 schreef aarontje112 het volgende:
Nee een A-artiest kun je trijn niet noemen, een A-artiest vind ik iemand die nu nog hits scoort
Anouk! Die scoort al 20 jaar aan de lopende band. En heeft een enorm groot repertoire aan hits.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_152787380
HaagsePeter twitterde op woensdag 20-05-2015 om 13:07:58 @OG3NE Gewoon zorgen dat jullie worden gekozen voor het Junior Songfestival! K3 is toch uit de running de komende tijd. reageer retweet
dag
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 13:17:44 #81
375570 crew  Cyan9
pi_152787392
En toch vond ik dit ook nog best wel leuk. :)

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2015 @ 13:18:43 #82
70532 loveli
N
pi_152787416
quote:
16s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Peter het volgende:
HaagsePeter twitterde op woensdag 20-05-2015 om 13:07:58 @OG3NE Gewoon zorgen dat jullie worden gekozen voor het Junior Songfestival! K3 is toch uit de running de komende tijd. reageer retweet
O+
crap in = crap out
pi_152787457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook ff snel te lezen, maar dat staat in google in het rijtje rechts gewoon fout, geen idee waarom.
edit: nu wel. In 2004 kwam pas het album uit waar het op staat, het liedje zelf is echt uit 1998.
Oh, dan ben ik ook een beetje verkeerd geïnformeerd :@ .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 13:23:46 #84
163650 Greys
pi_152787554
quote:
16s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Peter het volgende:
HaagsePeter twitterde op woensdag 20-05-2015 om 13:07:58 @OG3NE Gewoon zorgen dat jullie worden gekozen voor het Junior Songfestival! K3 is toch uit de running de komende tijd. reageer retweet
:D PAK AAAAAAAN! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 13:25:36 #86
163650 Greys
pi_152787610
Ik vind TCL zonder Waylon stom :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152787656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind TCL zonder Waylon stom :') :@
Heb het gedoe rondom TCL niet gevolgd na ESC vorig jaar, dus waarom Waylon weggegaan is weet ik niet. Vind CATS wel het nummer waar Waylon bij hoort juist door hun deelname. Andere nummers vind ik met Ilse only prima :)
mag het weten
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:07 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_152787688
Gaat dit nog over het SF? Dan nogmaals mijn klacht over de jurk van Trijntje. En het kapsel. En de schoenen. Het zag er zó log en lomp uit. En tot overmaat van ramp keek ze ook nog wanhopig. Het is ergens een beetje fout gegaan. Ze is altijd zelfverzekerd als ze zingt, gisteravond niet vond ik.

Maar goed, het liedje was ook niet echt geweldig. Eigenlijk een beetje zeurderig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 13:29:30 #90
163650 Greys
pi_152787743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaat dit nog over het SF? Dan nogmaals mijn klacht over de jurk van Trijntje. En het kapsel. En de schoenen. Het zag er zó log en lomp uit. En tot overmaat van ramp keek ze ook nog wanhopig. Het is ergens een beetje fout gegaan. Ze is altijd zelfverzekerd als ze zingt, gisteravond niet vond ik.

Maar goed, het liedje was ook niet echt geweldig. Eigenlijk een beetje zeurderig.
Eens. En eens. En eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 13:29:55 #91
163650 Greys
pi_152787749
Tattoo1Hummer twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 16:23:19 @waylonline @dwdd jij kan niet eens zingen met je depressies en arrogantie. Of zit de neus weer vol reageer retweet
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152787755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb het gedoe rondom TCL niet gevolgd na ESC vorig jaar, dus waarom Waylon weggegaan is weet ik niet. Vind CATS wel het nummer waar Waylon bij hoort juist door hun deelname. Andere nummers vind ik met Ilse only prima :)
Ja, maar Ilse is ook een geweldige zangeres. Ik ben vorig jaar naar een concert van haar geweest. Kippenvel en ook beetje emo natuurlijk bij Miracle.
pi_152787781
Onterecht uitgeschakeld naar mijn idee, maar Pannecoucke bakte er helemaal niks van dit keer. Deed hij het expres? :S Heel de act sloeg nergens op qua beeld etc.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:31:55 #94
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_152787799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaat dit nog over het SF? Dan nogmaals mijn klacht over de jurk van Trijntje. En het kapsel. En de schoenen. Het zag er zó log en lomp uit. En tot overmaat van ramp keek ze ook nog wanhopig. Het is ergens een beetje fout gegaan. Ze is altijd zelfverzekerd als ze zingt, gisteravond niet vond ik.

Maar goed, het liedje was ook niet echt geweldig. Eigenlijk een beetje zeurderig.
En door die wanhopige blik in haar ogen kwam het nog zeurderiger over dan het al is. Het was het gewoon niet. Ookal waren we doorgegaan naar de finale, dan waren we daar bij de laatste 3 geëindigd.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_152787804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
Onterecht uitgeschakeld naar mijn idee, maar Pannecoucke bakte er helemaal niks van dit keer. Deed hij het expres? :S Heel de act sloeg nergens op qua beeld etc.
Ja ik hoorde ook dat het best wel een gedoe was met de regie.
pi_152787808
Ik vind het nog steeds sneu voor Trijntje. Op basis van alleen zang, had ze natuurlijk door moeten gaan. Maar blijkbaar denkt de AVROTROS nog steeds dat je het met alleen een goede stem en een topartiest in eigen land wel de finale haalt. Ja, want winnen? Dat willen we niet.

We zijn dus terug bij af en 2014 blijkt een toevalstreffer te zijn geweest waarin alles klopte. Zelfs bij Anouk deden ze niet eens hun best om er visueel wat van te maken. Oke, het is Anouk dus die ziet er van zichzelf al als 12 punten-waard uit, maar er had eigenlijk nog meer ingezeten. Naturlijk blijft die 9e plaats geweldig na 8 bagger jaren, maar laten we dat ook vasthouden.

Volgens mij komt het op visueel vlak nooit meer goed met Nederland. Kijk naar Griekenland. Ze hebben een middelmatig lied, maar weten dat om te toveren tot een kwaliteitsproduct. Hongarije stuurt een eenvoudig cliché lied dat trouwens heel mooi werd gezongen. De manier waarop het in beeld werd gebracht was aantrekkelijk om naar te kijken. Dit zou ons nooit gelukt zijn, ik durf er om te wedden. Albanië zong dan wel niet goed, maar visueel aantrekkelijk. Nederland was het enige land dat compleet wegviel en zelfs een rasartiest als Trijntje kon niet met de zenuwen omgaan blijkt nu achteraf. Bij ons schort er visueel gezien altijd wel iets aan; kleding, licht of achtergrond. Je kunt niet vertrouwen op de Nederlandse delegatie. Zal ook zeker met geld te maken hebben, maar zolang de AVROTROS niet bereid is om hierin meer te investeren en niet kritisch naar zich zelf is, winnen we niet. Er wordt meteen weer geroepen 'we snappen het ook niet'... serieus, waarom zijn ze niet eerlijk en zeggen ze dat het inderdaad niet goed was. Ik gooi het maar op een emotionele uitspatting.
~The present is all there is~
pi_152787890
Nou nooit meer goed lol. Als je per 10 jaar ongeveer 1 a 2 keer hoog scoort (top 5 finale) dan doe je het heel erg goed. Mensen (vooral Nederlanders) verwachten ELK jaar een finale of een top 5, want anders zijn we maar slecht etc. Wet van de variantie ;)
pi_152787902
quote:
8s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:32 schreef grazz het volgende:
Ik vind het nog steeds sneu voor Trijntje. Op basis van alleen zang, had ze natuurlijk door moeten gaan. Maar blijkbaar denkt de AVROTROS nog steeds dat je het met alleen een goede stem en een topartiest in eigen land wel de finale haalt. Ja, want winnen? Dat willen we niet.

We zijn dus terug bij af en 2014 blijkt een toevalstreffer te zijn geweest waarin alles klopte. Zelfs bij Anouk deden ze niet eens hun best om er visueel wat van te maken. Oke, het is Anouk dus die ziet er van zichzelf al als 12 punten-waard uit, maar er had eigenlijk nog meer ingezeten. Naturlijk blijft die 9e plaats geweldig na 8 bagger jaren, maar laten we dat ook vasthouden.

Volgens mij komt het op visueel vlak nooit meer goed met Nederland. Kijk naar Griekenland. Ze hebben een middelmatig lied, maar weten dat om te toveren tot een kwaliteitsproduct. Hongarije stuurt een eenvoudig cliché lied dat trouwens heel mooi werd gezongen. De manier waarop het in beeld werd gebracht was aantrekkelijk om naar te kijken. Dit zou ons nooit gelukt zijn, ik durf er om te wedden. Albanië zong dan wel niet goed, maar visueel aantrekkelijk. Nederland was het enige land dat compleet wegviel en zelfs een rasartiest als Trijntje kon niet met de zenuwen omgaan blijkt nu achteraf. Bij ons schort er visueel gezien altijd wel iets aan; kleding, licht of achtergrond. Je kunt niet vertrouwen op de Nederlandse delegatie. Zal ook zeker met geld te maken hebben, maar zolang de AVROTROS niet bereid is om hierin meer te investeren en niet kritisch naar zich zelf is, winnen we niet. Er wordt meteen weer geroepen 'we snappen het ook niet'... serieus, waarom zijn ze niet eerlijk en zeggen ze dat het inderdaad niet goed was. Ik gooi het maar op een emotionele uitspatting.
Dit dus..
pi_152787919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaat dit nog over het SF? Dan nogmaals mijn klacht over de jurk van Trijntje. En het kapsel. En de schoenen. Het zag er zó log en lomp uit. En tot overmaat van ramp keek ze ook nog wanhopig. Het is ergens een beetje fout gegaan. Ze is altijd zelfverzekerd als ze zingt, gisteravond niet vond ik.

Maar goed, het liedje was ook niet echt geweldig. Eigenlijk een beetje zeurderig.
Ze kreeg steeds meer een haal-me-hier-weg-blik in d'r ogen ('help, er kijken nu 200 miljoen mensen naar me'). :{
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:36:29 #100
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_152787926
quote:
8s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:32 schreef grazz het volgende:
Ik vind het nog steeds sneu voor Trijntje. Op basis van alleen zang, had ze natuurlijk door moeten gaan. Maar blijkbaar denkt de AVROTROS nog steeds dat je het met alleen een goede stem en een topartiest in eigen land wel de finale haalt. Ja, want winnen? Dat willen we niet.

We zijn dus terug bij af en 2014 blijkt een toevalstreffer te zijn geweest waarin alles klopte. Zelfs bij Anouk deden ze niet eens hun best om er visueel wat van te maken. Oke, het is Anouk dus die ziet er van zichzelf al als 12 punten-waard uit, maar er had eigenlijk nog meer ingezeten. Naturlijk blijft die 9e plaats geweldig na 8 bagger jaren, maar laten we dat ook vasthouden.

Volgens mij komt het op visueel vlak nooit meer goed met Nederland. Kijk naar Griekenland. Ze hebben een middelmatig lied, maar weten dat om te toveren tot een kwaliteitsproduct. Hongarije stuurt een eenvoudig cliché lied dat trouwens heel mooi werd gezongen. De manier waarop het in beeld werd gebracht was aantrekkelijk om naar te kijken. Dit zou ons nooit gelukt zijn, ik durf er om te wedden. Albanië zong dan wel niet goed, maar visueel aantrekkelijk. Nederland was het enige land dat compleet wegviel en zelfs een rasartiest als Trijntje kon niet met de zenuwen omgaan blijkt nu achteraf. Bij ons schort er visueel gezien altijd wel iets aan; kleding, licht of achtergrond. Je kunt niet vertrouwen op de Nederlandse delegatie. Zal ook zeker met geld te maken hebben, maar zolang de AVROTROS niet bereid is om hierin meer te investeren en niet kritisch naar zich zelf is, winnen we niet. Er wordt meteen weer geroepen 'we snappen het ook niet'... serieus, waarom zijn ze niet eerlijk en zeggen ze dat het inderdaad niet goed was. Ik gooi het maar op een emotionele uitspatting.
We kunnen het best wel qua visuals.
Notabene uit Trijns eigen team bij the Voice of Holland.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')