abonnement Unibet Coolblue
pi_186766970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 15:20 schreef Redefine het volgende:
Ik zit weer even alles terug te lezen en daar valt toch elke keer weer op hoe weinig zelfkritiek Hans heeft. Ik vraag mij daarbij eigenlijk wel af wat die eigenlijk gezegd heeft na CATS? Aangezien hij bij al die andere acts toch steeds de schuld bij de artiesten legt en zelf niks fout heeft gedaan. Ik ben dan benieuwd of hij CATS toen ook gezegd heeft dat het niet zijn verdienste was, maar die van Ilse en Waylon. Weet iemand wat hij toen gezegd heeft?
In DWDD was Hans een week na het ESF 2014 te gast. Van Nieuwkerk:
quote:
Met het lied was niets mis, maar we vonden het allemaal tovenarij toen we zagen wat u ervan gemaakt heeft. Ineens was er intimiteit en spanning.
Hans daarop (vrij geciteerd):
quote:
Een heel team he, ik niet alleen. Ignace d'Haese heeft ook meegeholpen en het heeft met heel veel dingen te maken. Niet alleen de camera, het heeft ook met de blikken naar elkaar te maken. We hebben dat allemaal samen van tevoren zo bedacht. Daar is goed over nagedacht. Het was de bedoeling om exact de juiste sfeer te zetten.
Daar benoemt hij dus wel de teamprestatie. Als ik naar hem luister vind ik hem ook niet onsympathiek overkomen. Eerder rustig en bescheiden. Een romanticus.
pi_186767367
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 16:53 schreef libranl het volgende:

[..]

In DWDD was Hans een week na het ESF 2014 te gast. Van Nieuwkerk:
[..]

Hans daarop (vrij geciteerd):
[..]

Daar benoemt hij dus wel de teamprestatie. Als ik naar hem luister vind ik hem ook niet onsympathiek overkomen. Eerder rustig en bescheiden. Een romanticus.
Wie weet hebben de andere acts niet vooraf zo goed kunnen samenwerken als bij CATS en nu Duncan.. dat zou veel kunnen schelen.
dag
  zaterdag 11 mei 2019 @ 17:14:07 #53
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186767457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 17:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Wie weet hebben de andere acts niet vooraf zo goed kunnen samenwerken als bij CATS en nu Duncan.. dat zou veel kunnen schelen.
Bij Trijntje was dat sowieso het probleem.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_186769283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 14:42 schreef summer52 het volgende:
Wat kan Pannecoucke er nou aan doen dat ze in Israël geen lampje op kunnen hangen? :+
Jongens ik neem mijn woorden terug want nu blijkt dat er een nieuwe lamp is ingevlogen en er dus geen tijd is geweest om die op te hangen.
Dus Pannecoucke-no guilty en Israël- no guilty :Y
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:03:39 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186772795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 16:53 schreef libranl het volgende:

[..]

In DWDD was Hans een week na het ESF 2014 te gast. Van Nieuwkerk:
[..]

Hans daarop (vrij geciteerd):
[..]

Daar benoemt hij dus wel de teamprestatie. Als ik naar hem luister vind ik hem ook niet onsympathiek overkomen. Eerder rustig en bescheiden. Een romanticus.
Dat heeft hij dan dus wel weer netjes gedaan. Door het team te benoemen.

Maar het onsympathieke zit hem in al die acts daarna. Elke keer had hij het goed gedaan en was het de schuld van de artiest. Totaal geen zelfkritiek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:42:58 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186773686
Hoe dan ook is een keer een frisse wind wel weer welkom.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_186774065
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat heeft hij dan dus wel weer netjes gedaan. Door het team te benoemen.

Maar het onsympathieke zit hem in al die acts daarna. Elke keer had hij het goed gedaan en was het de schuld van de artiest. Totaal geen zelfkritiek.
Oh ik was het ook helemaal eens verder met jouw analyse hoor! :Y Ook qua zelfkritiek bij de acts daarna. Als je die uitspraken leest denk je dat het iemand is die vrij arrogant is en anderen de schuld geeft. Des te opvallender dat ik hem juist heel bescheiden en ook niet onsympathiek vond overkomen in DWDD. Dat had ik dus niet verwacht op basis van de uitspraken zonder zelfkritiek.

En als ik die video van AVROTROS met wat beelden achter de schermen bij de repetities van Duncan in NL zie vind ik Hans ook sympathiek overkomen. Dus die onsympathieke uitspraken zonder zelfkritiek (richting artiest, de kijker, de cameramensen in land X, etc) die jij terecht noemt kan ik niet helemaal plaatsen.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 22:55:20 #58
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186775363
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef libranl het volgende:

[..]

Oh ik was het ook helemaal eens verder met jouw analyse hoor! :Y Ook qua zelfkritiek bij de acts daarna. Als je die uitspraken leest denk je dat het iemand is die vrij arrogant is en anderen de schuld geeft. Des te opvallender dat ik hem juist heel bescheiden en ook niet onsympathiek vond overkomen in DWDD. Dat had ik dus niet verwacht op basis van de uitspraken zonder zelfkritiek.

En als ik die video van AVROTROS met wat beelden achter de schermen bij de repetities van Duncan in NL zie vind ik Hans ook sympathiek overkomen. Dus die onsympathieke uitspraken zonder zelfkritiek (richting artiest, de kijker, de cameramensen in land X, etc) die jij terecht noemt kan ik niet helemaal plaatsen.
Waren dat uitspraken in kranten? Want die willen wel eens parafraseren of net omdraaien zodat je en heel ander beeld van iemand kan krijgen natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186775517
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef libranl het volgende:

[..]

Oh ik was het ook helemaal eens verder met jouw analyse hoor! :Y Ook qua zelfkritiek bij de acts daarna. Als je die uitspraken leest denk je dat het iemand is die vrij arrogant is en anderen de schuld geeft. Des te opvallender dat ik hem juist heel bescheiden en ook niet onsympathiek vond overkomen in DWDD. Dat had ik dus niet verwacht op basis van de uitspraken zonder zelfkritiek.

En als ik die video van AVROTROS met wat beelden achter de schermen bij de repetities van Duncan in NL zie vind ik Hans ook sympathiek overkomen. Dus die onsympathieke uitspraken zonder zelfkritiek (richting artiest, de kijker, de cameramensen in land X, etc) die jij terecht noemt kan ik niet helemaal plaatsen.
Dat Hans arrogant of onsympathiek is, geloof ik ook niet zo. Eerder een dromerige kunstenaar, die van het afrekenen aan de zelfscan-kassa nog iets bijzonders wil maken.

En dat had dit liedje precies niet nodig. Gewoon voor een passende achtergrond staan, met een leuke lichtshow, wat close-ups en een wow-moment bij het laatste refrein was voldoende.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186776361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:55 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Waren dat uitspraken in kranten? Want die willen wel eens parafraseren of net omdraaien zodat je en heel ander beeld van iemand kan krijgen natuurlijk.
Volgens mij van alles wat, een combinatie van tv, radio en schrijvende media. Sowieso zat er een live-interview met Radio 2 bij (over de kritiek op de act van Waylon) waar hij duidelijk aangeeft geen rekening te willen houden met wat mensen van de act vinden. Ook zaten er wat kranten of blogs tussen o.a. AD (Trijntje) en een interview met een 'journalist' van songfestival.be over Sennek. Kan best zijn dat die laatste 2 dingen verkeerd hebben geciteerd idd.
pi_186959605
Hans bedankt ^O^
  zondag 19 mei 2019 @ 10:56:50 #62
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_186959853
Hans mag van mij volgend jaar wel weer in het team :) Dankjewel Hans!
pi_186959864
Gezien de best bagger regie van Kann, denk ik dat we Hans, Ilse, Ignadinges en Duncan mogen bedanken voor hun prestatie met de NL regie tijdens Duncan zijn optreden!
dag
pi_186959883
Hans hoeft niet ontslagen te worden, maar het liedje heeft gewonnen, niet de act.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 19 mei 2019 @ 13:54:06 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186963384
Hans heeft de act prima geholpen. Maar zo briljant vind ik de act nog steeds niet. Duncan heeft het perfect gedaan, maar de act had i.m.o. echt nog veel beter gekund.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 19 mei 2019 @ 13:58:02 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186963446
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:54 schreef Redefine het volgende:
Hans heeft de act prima geholpen. Maar zo briljant vind ik de act nog steeds niet. Duncan heeft het perfect gedaan, maar de act had i.m.o. echt nog veel beter gekund.
Vermoedelijk heeft de Israëlische regie wat roet in het eten gegooid.
  zondag 19 mei 2019 @ 14:01:10 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186963511
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:58 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Vermoedelijk heeft de Israëlische regie wat roet in het eten gegooid.
Nee, persoonlijk vind ik de hele opzet nog steeds niet geweldig. Zittend achter de piano.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186963620
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:58 schreef Fred_B het volgende:
Hans hoeft niet ontslagen te worden, maar het liedje heeft gewonnen, niet de act.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. De act kon ermee door maar ik denk dat bijvoorbeeld Zweden en Rusland de bol en act heel anders aangepakt zouden hebben. Ik heb het idee dat er tijdens de repetities nog veel geëxperimenteerd is en eigenlijk zou ik dat volgend jaar al in een veel eerder stadium in kannen en kruiken willen hebben.
pi_199599285
***Tijd voor de jaarlijkse kick***

Jeangu had op voorhand al geen televotingmagneet in handen. Maar slechts één 18e plaats bij het Belgische publiek, een 19e plaats bij het Deense publiek en voor de rest posities in de 20 is zelfs voor dit nummer wel heel ver verwijderd van de punten. Had Hans er echt niet meer van kunnen maken?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 24 mei 2021 @ 16:55:21 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199599367
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:47 schreef Fred_B het volgende:
***Tijd voor de jaarlijkse kick***

Jeangu had op voorhand al geen televotingmagneet in handen. Maar slechts één 18e plaats bij het Belgische publiek, een 19e plaats bij het Deense publiek en voor de rest posities in de 20 is zelfs voor dit nummer wel heel ver verwijderd van de punten. Had Hans er echt niet meer van kunnen maken?
Ik vond de staging er op zich nog wel mooi uit zien. Maar weet niet of het de boel heel erg heeft geholpen. Maar ook niet of het de boel in de weg zat.

Ik moet dit jaar meer denken aan België die ook van Hans zijn hand komt. Daar zag je gelijk zijn fetish voor zwart met glitters weer terug :') Persoonlijk vind ik daar de staging het liedje wel beschadigd heeft. Op zich paste het erg nog wel bij. Maar je kunt niet iedereen in het zwart steken, de staging verder ook zwart maken en verder eigenlijk niet zoveel doen zonder dat mensen toch een beetje aan een begrafenis moeten denken.

Uiteraard zal het altijd ook afhangen van de artiesten zelf natuurlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 mei 2021 @ 16:56:46 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199599380
Was Zwitserland niet ook een act van Hans? Hij heeft Zwitserland wel al eerder onder zijn hoede genomen. En dat was eigenlijk ook een typische Pannecoucke act.

Of was dat iemand die heel erg naar de acts van hem heeft gekeken?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:06:29 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199599510
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:56 schreef Redefine het volgende:
Was Zwitserland niet ook een act van Hans? Hij heeft Zwitserland wel al eerder onder zijn hoede genomen. En dat was eigenlijk ook een typische Pannecoucke act.

Of was dat iemand die heel erg naar de acts van hem heeft gekeken?
Zwitserland dit jaar?

Stage director: Sacha Jean-Baptiste
https://eurovisionworld.com/eurovision/2021/switzerland
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:09:51 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199599570
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zwitserland dit jaar?

Stage director: Sacha Jean-Baptiste
https://eurovisionworld.com/eurovision/2021/switzerland
Ah dan wel een ander. Maar heeft wel goed naar Hans gekeken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:19:32 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199599693
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah dan wel een ander. Maar heeft wel goed naar Hans gekeken.
Ik weet niet of hij naar Hans wil kijken, als ik zo naar zijn eerdere werk kijk heeft Sacha een heel wat betere track record dan Hans. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_199599733
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vond de staging er op zich nog wel mooi uit zien. Maar weet niet of het de boel heel erg heeft geholpen. Maar ook niet of het de boel in de weg zat.

Ik moet dit jaar meer denken aan België die ook van Hans zijn hand komt. Daar zag je gelijk zijn fetish voor zwart met glitters weer terug :') Persoonlijk vind ik daar de staging het liedje wel beschadigd heeft. Op zich paste het erg nog wel bij. Maar je kunt niet iedereen in het zwart steken, de staging verder ook zwart maken en verder eigenlijk niet zoveel doen zonder dat mensen toch een beetje aan een begrafenis moeten denken.

Uiteraard zal het altijd ook afhangen van de artiesten zelf natuurlijk.
Ik denk dat met name die danser de zaak geen goed gedaan heeft. Al weet ik niet uit wiens koker die kwam.

België was inderdaad ook wel een pareltje :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')