Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met gezellig schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:39 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Het is al uit tussen die twee. Wel het topic volgen he?
Ze heeft nu met ene Remmelt. Op z'n profiel staat het ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met dankje schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????
Remmelt? Krijg ik niet gevonden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze heeft nu met ene Remmelt. Op z'n profiel staat het ook.
Dat las ik hier vandaag. En als je gaat kijken op het profiel van de persoon die genoemd wordt, dan staat inderdaad dat deze een relatie heeft met blonde Hope.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met gezellig schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????
Die Remmelt ziet eruit als een bad boy, daarvwil je geen ruzie mee.quote:
true datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die Remmelt ziet eruit als een bad boy, daarvwil je geen ruzie mee.
Maar een relatie sinds gisteren, daarvoor had ze met Wesley, ik ben benieuwd met wie morgen.
Dit is beter dan GTST of al die andere kutsoaps.
Ik ben ook net 20quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:46 schreef Uitgebloed het volgende:
20 jaar oud.. verstand komt met de jaren en dat lijkt hier zeer duidelijk te kloppen.
Pas maar op, straks duikt blonde Hope nog op je. Voor je het weet zit je met een kind.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Pas maar op, straks duikt blonde Hope nog op je. Voor je het weet zit je met een kind.
Nieuw vaderfiguur? Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:52 schreef Scorpie het volgende:
Toto doe eens link naar haar fb naar mij in DM
Epic fail noemen ze datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:54 schreef tja77 het volgende:
En met die Wesley had ze nog maar iets sinds afgelopen zaterdag (30 mei).
Ook een hoop mensen die Wesley en Hope geluk wenstte, en dat het ze wel zou lukken, en dat Wesley een goede vader moest zijn.
Uhhh das niet gelukt dus...
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mocht het een soapserie op tv worden, u las het hier als eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |