Waarom zwaai je dan met Nederlands vlaggetje, als een bepaalde kunstenaar en huil-piet dit ziet laat hij fok neerhalen, volgende keer Afrikaans vlaggetje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde even zeggen dat ik meteen al goed had voorspeld dat het een neger was.
Waarom? Volgens mij gaat het gewoon om Nederlandse staatsburgers.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zwaai je dan met Nederlands vlaggetje, als een bepaalde kunstenaar en huil-piet dit ziet laat hij fok neerhalen, volgende keer Afrikaans vlaggetje.
Opressie het lijkt zo alsof alleen nederland tekt en dubbele nationaliteit in Nederland.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij gaat het gewoon om Nederlandse staatsburgers.
Ik hoop Erno-BE.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Opressie het lijkt zo alsof alleen nederland tekt en dubbele nationaliteit in Nederland.
Maar ach laten we de naam van de volgende vriend van hope raden, ik ga met Richy
Geloof je het zelf ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Erno B is rijk en heeft een yacht. Denk het niet. Slaap lekker trouwens.
Je bent opgegroeid in een tokkie omgeving?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:09 schreef Valentijnsdag het volgende:
Ik gebruik Facebook niet meer zoveel, maar ik had een aantal meisjes van de basisschool daar wel ooit als vriend en heb voor jullie even een opsomming gemaakt van de parels van tienermoeders op Facebook.
- 20 jaar, vier kinderen, van drie verschillende vaders, en daar openbaar over praten op Facebook (jaa ik krijg lekker veel geld om sieraden te kopen voor Chandany hihi ze is nu bijna 2 maanden en krijgt volgende week haar oorgaatjes)
- Een figuur van 21 met een Wajong (ze kon na de praktijkschool nergens terecht) dat "perongeluk" zwanger werd, met haar vriend daarom naar Friesland is verhuisd omdat ze meteen een huis kon krijgen daar, en elke dag tien foto's op FB zet van haar "moppie" (dat is haar dochter met ook steeds andere kleertjes)
- Eentje van 19 die bijna elke maand een fotoshoot met haar zoon Dylano en haar vriend heeft
Het valt me wel op dat nagenoeg alle zoontjes van tienermoeders die ik ken wel iets van Delano heten.
Ik denk het wel ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je bent opgegroeid in een tokkie omgeving?
Ey mapima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:09 schreef Valentijnsdag het volgende:
Ik gebruik Facebook niet meer zoveel, maar ik had een aantal meisjes van de basisschool daar wel ooit als vriend en heb voor jullie even een opsomming gemaakt van de parels van tienermoeders op Facebook.
- 20 jaar, vier kinderen, van drie verschillende vaders, en daar openbaar over praten op Facebook (jaa ik krijg lekker veel geld om sieraden te kopen voor Chandany hihi ze is nu bijna 2 maanden en krijgt volgende week haar oorgaatjes)
- Een figuur van 21 met een Wajong (ze kon na de praktijkschool nergens terecht) dat "perongeluk" zwanger werd, met haar vriend daarom naar Friesland is verhuisd omdat ze meteen een huis kon krijgen daar, en elke dag tien foto's op FB zet van haar "moppie" (dat is haar dochter met ook steeds andere kleertjes)
- Eentje van 19 die bijna elke maand een fotoshoot met haar zoon Dylano en haar vriend heeft
Het valt me wel op dat nagenoeg alle zoontjes van tienermoeders die ik ken wel iets van Delano heten.
Kerel, ik ben niet rijk en wordt niet rijk. En heb geen yacht en zou nooit een yacht in bezit hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Erno B is rijk en heeft een yacht. Denk het niet. Slaap lekker trouwens.
Laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 05:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel, ik ben niet rijk en wordt niet rijk. En heb geen yacht en zou nooit een yacht in bezit hebben.
Daarnaast ben ik niet geďnteresseerd in deze dames
quote:Slapeloze nachten! #focktop #denkendenkendenken
En dan een willekeurige post van hemquote:
Deze boi heeft het gemaakt in het leven.quote:yes yes maandag aan de slag als autopoetser bij aqaufrish Hardenberg
-trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |