Hopelijk is hij niet teleurgesteld dat het geen 17-jarige is...quote:
Dat, maar zonder bunga bunga feestjesquote:
Zou wel leuk zijn als het een doorlopend concept zou zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen voor dit programma. Het is Koetjes en Kalfjes op de Zuidas.
Het is belegen kaas geworden vandaagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet teleurgesteld dat het geen 17-jarige is...
Als het echt niet loopt kun je haakjes gooien wat je wilt een gesprek gaat niet komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pijnlijk, in zulke situatie moet je gewoon standaard vragen stellen als haakje voor een gesprek. Gewoon een gesprek, niet over de frisse wijn
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lekker lamzuipen met zijn tweëen tijdens je eerste date
Yup.quote:
Dat is het bijeffect van een tweecijferig IQquote:
Dat krijg je met die kruidvat haarkleurtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop