Op hbo wel hoor..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, domme mensen studeren tegenwoordig ook inderdaad.
Nouja zeg.quote:
Ja, echt hè? Zelfs voor een one night stand is dit al te ergquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij zit te kijken van, oké fuck die one night stand maar...
Amsterdam Zuid / WTCquote:
Ze heeft vooral beet in de kroeg rond 3:00 gok ik ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:50 schreef Grunge. het volgende:
Leuk dit. De 'playster' krijgt haar zin niet bij Beau.
*vindtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:50 schreef eenjongen... het volgende:
We hadden al wel door dat zij zichzelf leuk vind.
Ja, moet wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft vooral beet in de kroeg rond 3:00 gok ik ...
Haha, nee, ik ben juist introvert. Bij mij is een gesprek op een date ook altijd een dialoog in plaats van een monoloogquote:
En mannen. Maar wel een paar relaties hebben gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:51 schreef hmmmz het volgende:
Al die meisjes van begin 20 die altijd keihard roepen dat ze nog nooit verliefd zijn geweest_!
Dat kan ik je wel uitleggenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En mannen. Maar wel een paar relaties hebben gehad. Hoe dan?
Geen idee. Zit er zo'n damesdispuut in je studentenhuis te chillen. Zegt er één dat ze nog nooit verliefd is geweest. Zeggen die anderen meteen ook allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En mannen. Maar wel een paar relaties hebben gehad. Hoe dan?
En onbeantwoorde liefde dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik ben 2,5 keer verliefd geweest en heb ook niet meer relaties gehad. Lijkt mij logisch.
Maar ik bedoel, hoe kan iemand ex-vriendjes hebben maar nooit verliefd zijn geweest? Waarom zou je een relatie aan gaan als je niet verliefd bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |