Dat is het voornamelijk.quote:
voor die job staat een vacature openquote:
probeer em juist aan jou te slijtenquote:
heb ook geprobeerd em aan haar te slijten, to no availquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:18 schreef Borizzz het volgende:
Waar is khaleesi eigenlijk? Die vervulde de vacature tot vorig seizoen.
Is er een user die Drogo heet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb ook geprobeerd em aan haar te slijten, to no avail
misschien je haar overhalen![]()
dat doggy style zou zijn is niet verrassend, maar welke gaatje het was wordt aan de de verbeelding over gelaten speciaal voor de fansquote:
Tyrion met een strik om zijn hoofd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
"the gift" slaat natuurlijk op de zwangerschap van Sansa.
Je mag het Sophie Turner wel vragen bij het eerstvolgende interview.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat doggy style zou zijn is niet verrassend, maar welke gaatje het was wordt aan de de verbeelding over gelaten speciaal voor de fans
Njah, en er zijn er ook wel een aantal verhuisd. Die mag je ook meenemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet even denken wie er dan dood is gegaan behalve Slint en Mance
"Sophie, my question would be: which hole did Ramsey use?"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Je mag het Sophie Turner wel vragen bij het eerstvolgende interview.
imdb zegt gewoon 24/5quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:26 schreef Borizzz het volgende:
Ik begrijp dat we nu 2 weken moeten wachten op aflevering 7:The Gift
Niemand toch nog?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Oh, ik pikte dat op van zo'n westeros forum. Daar zal het wel verkeerd hebben gestaan.quote:
ik weet niet of het wel eens voor is gekomen dat hbo een week oversloeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Oh, ik pikte dat op van zo'n westeros forum. Daar zal het wel verkeerd hebben gestaan.
Vorig jaar nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet of het wel eens voor is gekomen dat hbo een week oversloeg?
// met bepaalde feestdagen gebeurt het wel eens
de week voor oberyn got whacked iddquote:
denk niet dat ze de laatste 4 eps van het afgelopen seizoen gaan evenarenquote:Mockingbird
The Mountain and the Viper
The Watchers on the Wall
The Children
twee keer in totaalquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had ze nog wel wat harder geschreeuwd.
Waarom ging hij niet gewoon missionaris :squote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat doggy style zou zijn is niet verrassend, maar welke gaatje het was wordt aan de de verbeelding over gelaten speciaal voor de fans
Dus eigenlijk moeten we juist hopen dat er een week geen GoT is, dan is de eerst volgende aflevering met een grote WTF-momentquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
twee keer in totaal
de week voor the red wedding was er ook geen ep![]()
Zijn we zo snel Barristan Selmy al vergeten...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Barristan Selwie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn we zo snel Barristan Selmy al vergeten...
quote:
was niet echt schokkend, maar meer "jammer"?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging toch over de doden uit S05 voor de OP?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
was niet echt schokkend, maar meer "jammer"?
ik weet niet of ik sta te springen om nog meer traumas door een tv programmaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:02 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we juist hopen dat er een week geen GoT is, dan is de eerst volgende aflevering met een grote WTF-moment
oh iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging toch over de doden uit S05 voor de OP?
Ojaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
Nu ik er over nadenk is dit seizoen eigenlijk helemaal niet goed.
Als Ramsay de lul van Theon niet had opgestuurd zou hij ze allebei tegelijk doen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ramsey is nooit gay overgekomen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Ramsay de lul van Theon niet had opgestuurd zou hij ze allebei tegelijk doen..
Ik had het over beide gaten van Sansaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |