abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152756299
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 90% gewijzigd door SQ op 19-05-2015 18:52:09 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152756645
Altijd met foons..
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:52:38 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_152757552
Zoek zelf maar een leuk plaatje :P
disclaimer
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:17:39 #4
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152758720
:') ik heb dus twee uur over deze post gedaan ofzo, met onderbrekingen :')

...............
zo eindelijk bijgelezen van twee dagen. had net al even een tussendoortje gereageerd.

ik val er maar gewoon even middenin...
over kdv en eten enzo- bij ons maken ze zelf fruithap op t kdv, er is opvolgmelk, verschillende soorten bambix, brood, smeerkaas, vegapate, appelstroop, margarine, water, verdunde sap, rijstwafeltjes...

M.elle krijgt s ochtends thuis opvolgmelk of pap, dan fruithap op kdv , dan melk en brood met boter (eerst korst maar we zijn nu een weekje over op een hele boterham en sindsdien slaapt hij door op een fles minder :o ) en daarna als ie nog niet opgehaald is de door mij meegegeven groentehap/maaltijd. Misschien ga ik vragen of hij s middags niet eerst een rijstwafel en wat water mag ipv al groente. Voor als we meer samen willen gaan eten. Als laatste dan thuis nog een fles.

Thuis doe ik bio fruitspread (zonder toegevoede suiker) of boter of avocado of banaan op brood...

hij vindt t zo tof! zei iemand broodkorsten proppen?

verkouden snottemellie met drie broodkorsten en zn handje in zn mond :')

nog even wat O+ voor pluisje A

E met dr staartjes! :D

ohja bevallingsfoto's! heb niks van de placenta ivm keizersnede. die placentafotot van fap deed me niet zoveel. vind dat soort fotos altijd bijna abstract. mijn eigen bevallingsfito's koester ik, ik moet er nog een beetje van huilen als ik ze zie... de eerste momenten van M die ik gemist heb enzo. ben zo blij dat de foto's er zijn!

Wij hebben vandaag testament en samenlevingscontract besproken bij de notaris. Daarna ben ik met M. naar de Markthal geweest in Rotterdam! Beetje rondgelopen, wat gesnackt van een kraampke (M wordt nu dus boos als ik eet en hem niks geef :') weten we dat ook weer) en wat boodschapjes gedaan. uitje!

oh en ik was even in de keuken. hoor ik gepiep uit de kamer... toen ik wegliep lag hij op zn rug onder de babygym op de mat :')

Kwak
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:22:13 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_152758931
Mellie on the move! *O*
disclaimer
pi_152759018
M. O+. Wat eet hij lekker, en achteruit tijgeren!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152759151
Ik doe trouwens niet eens meer pogingen om bij te lezen, hoor. Elke keer als ik ergens op wilde reageren vond ik dat ik eerst iets moest zeggen over alle foto's en alle verhalen, maar dat lukt me niet. Dus drie posts terug en verder ga ik niet meer. :+.

I heeft vandaag 170 cc gedronken bij de go. Nieuw record! En hij zat net zeker een halve minuut op handjes en knietjes. *trots*
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:27:43 #8
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152759181
*O* on the move tot je met je harses vastzit onder de poäng O+
Kwak
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:28:54 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152759229
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe trouwens niet eens meer pogingen om bij te lezen, hoor. Elke keer als ik ergens op wilde reageren vond ik dat ik eerst iets moest zeggen over alle foto's en alle verhalen, maar dat lukt me niet. Dus drie posts terug en verder ga ik niet meer. :+.

I heeft vandaag 170 cc gedronken bij de go. Nieuw record! En hij zat net zeker een halve minuut op handjes en knietjes. *trots*
jeeej I gaat bijna van kruipestijn! En meer drinken! Ik hoop dat ie doorgaat daarmee, scheelt jou misschien wat nachtvoedingen...
Kwak
pi_152759256
Ik heb direct drie zakken melk in de tas gegooid voor de volgende keer, dat snap je.
pi_152759315
O krijgt wel smeerworst. Wat is jullie bezwaar ertegen?

O heeft trouwens 8 tanden, sinds ze 7 maanden is haha.

Mels op pad <3
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:38:06 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_152759617
170 cc *O*

En ja, O. is wel echt de tandenkoningin :D
disclaimer
pi_152759690
Smeerworst ben ik niet zo'n fan van omdat het vaak lever is en varkensvlees.
En smeerkaas ivm de smeltmeuk en zouten voor het smeerbaar houden.

Maar zoals ik eerder zei, het is 1,5x per week dus ik laat het gaan.
Tenzij ze er allerlei suiker en dingen die ik niet wil ingieten dan trek ik wel mijn mond open.
Maar vind dit het niet waard om een discussie over te voeren.
pi_152759809
8 tanden woow :o

En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk :')

Oooh mijn gesprek bij misschien toekomstige werkgever was super *O*

Vanavond songfestival, *O* wie kijken?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:42:07 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152759825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
O krijgt wel smeerworst. Wat is jullie bezwaar ertegen?

O heeft trouwens 8 tanden, sinds ze 7 maanden is haha.

Mels op pad <3
hmmm lever dus vrij veel vitamine a, veel verzadigd vet en veel zout... (naar verhouding. ze krijgen niet zoveel ervan binnen netto natuurlijk, maar dan geef ik liever iets gezonders).

en kan me voorstellen dat als je nog geen vlees geeft t ook wel gek is als ze ineens op t kdv orgaanvlees krijgen :+
Kwak
pi_152759890
Fijn, Hilmo! Om wat voor functie gaat het?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:44:05 #17
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152759933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:

En een brood, hoe geven jullie dat? In stukjes gesneden of half ofzo? Denk dat wij eerst zonder beleg doen. Krijgt nu vaak een kapje. Raar woord eigenlijk :')

ik scheur de korstjes eraf en leg die op tafel zodat Melle los kan terwijl ik de rest van t brood in kleine eenhapsstukjes snijd en er een beetje fruitprut/avocado/boter op doe.

als hij uitgekwijld is met de korsten of alles op de grond is beland stop ik 1 voor 1 stukjes in zn mondje. als er alleen boter op zit mag hij ook zelf doen, maar 1 tegelijk want hij propt teveel...
Kwak
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:44:16 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152759938
Omdat het varkensvlees is, lever bevat (de opslagplaats voor meuk in het lichaam), veel vitamine A bevat en zout. Daarnaast krijgt mijn babbie nog geen vlees dus voelt dit geven ook raar. We beginnen eerst met gewoon boter, avocado, roomkaas, fruit etc voordat we aan de smeerworst en smeerkaas gaan :). Mijn peuter krijgt het wel maar max 2x in de week ofzo.

8 tanden al, wow!

Mellie-on-the-move O+. En lekker eten :Y)

Top van I *O*
pi_152759943
Hilmo spannend, wanneer hoor je dat je aangenomen bent?
Brood gaf ik in stukjes eerst zelf laten eten en nu zijn we over op het vorkje.
En korstjes sabbelt hij zelf stuk.
Er op ben ik begonnen met wat roomboter zonder zout en dat beetje bij beetje uitbreiden met iets er op.

DaD :o 170cc!
Ik zal mijn F langs sturen, die drinkt dramatisch op KDV en bij papa :')
pi_152759978
Go M! Go M!
*O* *O* *O*
pi_152760003
Toast in beweging O+

Lou heeft weer wat nieuws. Als ik haar oppak legt ze haar gezicht in mijn nek ( O+ ) en begint dan als een gek te zuigen in mn nek. Ik heb zuigzoentjes van mijn baby :')
pi_152760007
Ohjah TijgâhToast in de achteruit! *O*
pi_152760079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Hilmo het volgende:

Ik wil kijken, maar ik vrees dat ik dan in bedstrijd zit met mijn kleine eigenwijsje. Ik "volg" het livetopic wel in esf :+
pi_152760253
Go M go M *O*

Lou O+

Dad wat goed zeg!

Hilmo, ik hoop dat je aangenomen bent!

Ik lees 8 tanden, ZOMG ! :D

smeerworst ga ik pas geven bij een jaar.. Zit kei veel vit A in.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152760292
Oké niet een hele boterham neerleggen dus hihi :P
Gaan we eens proberen ^O^

En robijn waiddel dus soms eens gebruiken?

Ik heb hier een doodmoe baby op me liggen te slapen en durf me niet te bewegen... Ben dit niet gewend maar had maar 1 kort slaapje vandaag dus doodmoe...

Nou ik wacht mijn huidige baan eerst af hoe het met contract komt in sept. Dit is meer oriënterend, overheidsfunctie O+ zal ook geen vaste baan opleveren maar ach, wel indrukwekkend op CV en ik kan wat met mijn diploma enigszins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')