ik heb dus twee uur over deze post gedaan ofzo, met onderbrekingen

...............
zo eindelijk bijgelezen van twee dagen. had net al even een tussendoortje gereageerd.
ik val er maar gewoon even middenin...
over kdv en eten enzo- bij ons maken ze zelf fruithap op t kdv, er is opvolgmelk, verschillende soorten bambix, brood, smeerkaas, vegapate, appelstroop, margarine, water, verdunde sap, rijstwafeltjes...
M.elle krijgt s ochtends thuis opvolgmelk of pap, dan fruithap op kdv , dan melk en brood met boter (eerst korst maar we zijn nu een weekje over op een hele boterham en sindsdien slaapt hij door op een fles minder

) en daarna als ie nog niet opgehaald is de door mij meegegeven groentehap/maaltijd. Misschien ga ik vragen of hij s middags niet eerst een rijstwafel en wat water mag ipv al groente. Voor als we meer samen willen gaan eten. Als laatste dan thuis nog een fles.
Thuis doe ik bio fruitspread (zonder toegevoede suiker) of boter of avocado of banaan op brood...
hij vindt t zo tof! zei iemand broodkorsten proppen?
![20150519_162356.jpg]()
verkouden snottemellie met drie broodkorsten en zn handje in zn mond

nog even wat

voor pluisje A
E met dr staartjes!

ohja bevallingsfoto's! heb niks van de placenta ivm keizersnede. die placentafotot van fap deed me niet zoveel. vind dat soort fotos altijd bijna abstract. mijn eigen bevallingsfito's koester ik, ik moet er nog een beetje van huilen als ik ze zie... de eerste momenten van M die ik gemist heb enzo. ben zo blij dat de foto's er zijn!
Wij hebben vandaag testament en samenlevingscontract besproken bij de notaris. Daarna ben ik met M. naar de Markthal geweest in Rotterdam! Beetje rondgelopen, wat gesnackt van een kraampke (M wordt nu dus boos als ik eet en hem niks geef

weten we dat ook weer) en wat boodschapjes gedaan. uitje!
oh en ik was even in de keuken. hoor ik gepiep uit de kamer... toen ik wegliep lag hij op zn rug onder de babygym op de mat