Same here, ken bijna alle nummers uit mijn hoofd, maar qua tel. nummers ken ik alleen mijn eigen en dat van de ouderlijke huis telefoon die inmiddels ook al een aantal jaar de deur uit is gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef awiebo het volgende:
even wennen, maar ken mijnn betaalrekening IBAN al wel uit mijn hoofd, net als mijn telefoonnummer, pinpasnummer, BSN nummer, meldcodenummer auto etc.
Maar als ik in de wildernis mijn vriendin moet bellen, ho maar
same here, ik weet echter de IBAN en BIC van m'n duitse bankrekening er nog bij en de BSN nummers van m'n vrouw en kinderen zitten er ook goed in. En nee, ik heb niets met getallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef awiebo het volgende:
even wennen, maar ken mijnn betaalrekening IBAN al wel uit mijn hoofd, net als mijn telefoonnummer, pinpasnummer, BSN nummer, meldcodenummer auto etc.
Dat is ook leuk in sommige aziatische landen, daar willen de ATM's nog wel eens een andere layout hebben, gelijk aan je numpad op je toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:33 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
same here, ik weet echter de IBAN en BIC van m'n duitse bankrekening er nog bij en de BSN nummers van m'n vrouw en kinderen zitten er ook goed in. En nee, ik heb niets met getallen.
Irritant is wel dat ik de PIN nummers van de bankpassen nogal eens "vergeet", ik weet namelijk nog van tot zeg 15 jaar geleden de pincodes nog en dat brengt me soms wel eens in verwarring.
Ik weet nog het telefoonnummer van mijn oma terwijl zij al 17 jaar dood is. Het telefoonnummer van mijn vriendin waarmee ik al jaren ga dan weer niet. Wel het kenteken van mijn eerste auto, maar niet van mijn autos daarna. Van mijn oude basisschoolklas ken ik nog ieder kind op de foto met voor en achternaam terwijl ik van de middelbare school veel minder mensen nog bij naam ken. Laatst kwam ik zelfs een klasgenoot tegen die ik me totaal niet kon herinneren. Hij herkende mij en uiteindelijk heb ik maar gezegd dat zijn gezicht me bekend voorkwam terwijl dat niet waar was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef starla het volgende:
Ik doe mee! Ik ken:
Pincode van mij, m'n man en m'n moeder
Pasnummer van pinpas
IBAN
CC-nummer
BSN (vrij makkelijke met veel 7'tjes)
Paspoortnummer (ook vrij makkelijk)
Telefoonnummer van mij, echtgenoot, ouders, grootouders, zus en 2 beste vriendinnen
Kenteken van huidige auto en nog van de vorige XR-HP-79
En m'n BIG-nummer
Beat that bitches!
Beetje vreemd ditquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet nog het telefoonnummer van mijn oma terwijl zij al 17 jaar dood is.
Waarom? Dat telefoonnummer heb ik zo vaak gedraaid dat het er gewoon ingebakken zit.quote:
die opblaaspop kan niet opnemen hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef awiebo het volgende:
Maar als ik in de wildernis mijn vriendin moet bellen, ho maar
och kentekens, daar had ik nog niet aan gedacht, daar heb ik dus wel wat mee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef starla het volgende:
Kenteken van huidige auto en nog van de vorige XR-HP-79
ik moet 5 cijfers en 5 letters extra onthouden...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Guy1243 het volgende:
Door de IBAN moet je 2 nummer meer onthouden
Het is namelijk:
NL twee cijfers die je extra moet onthouden JE BANK 0 en je eigen rekeningnummer die je al had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |