abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153043922
I heeft wel veel interesse in hoe de wc werkt, dus dat is ook een begin.

Ze heeft wel de neiging trouwens zich af te zonderen, bijvoorbeeld door onder de tafel te gaan zitten of achter de stoel. Of ze wil aan de borst, zodat ze even rustig haar gang kan gaan. :') .

Het heeft er wel toe geleid dat ik met een paar vriendinnen een discussie had over in hoeverre het een natuurlijke neiging is om toch iets als 'privacy' te willen bij zoiets. Vind ik wel interessant,
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:37:37 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153043975
Kuiken heeft vooral interesse in het toiletblok :').
KuikenGuppy
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:12:22 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_153047612
Wij willen ook van de zomer beginnen met het potje. Heb er al wel eentje in huis.

Fijn dat het zo goed uit komt. Hier is het ook met 2 jaar als er dan plaats is. Ben ook benieuwd hoe dat gaat. Ze is zo sociaal dus ik denk dat ze het erg leuk gaat vinden.
pi_153047626
Vanmiddag toch maar huisarts gebeld. Hij heeft 39,4 graden koorts en ging steeds huilen als we aan zijn benen zaten (oa met verschonen). Uitgebreid telefonisch consult gehad (ik zat bij mijn moeder een uur rijden van betreffende huisarts). Blijkbaar allemaal bijwerkingen van de BMR prik, ook 8 dagen later nog.
We moeten opletten of hij niet suf wordt, genoeg drinkt en niet gaat braken.(die pijn bij benen is een alarmbel vanwege hersenvliesontsteking) Net op bed gelegd met zetpil, viel als een blok in slaap....hopelijk gaat het morgen wat beter, arm jochie!

Ik lees toiletverhalen :D B gooit dingen in de toiletpot als hij de kans krijgt, telt dat ook?
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:21:46 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153047990
Zou het dan niet een bijwerking zijn van de MenC, exode?
KuikenGuppy
pi_153048187
Ja klopt Burdie, hij zit ook aardig onder de bultjes dat is dan weer van de BMR.

We zijn hier extra voorzichtig, onze buurman (en grote vriend en noodoppas van B) heeft 2 jaar geleden acute hersenvliesontsteking gehad, dat heeft veel indruk gemaakt. Die is ook niet meer de oude geworden. Toen ik las op Google 'benen omhoog pijn: hersenvliesontsteking' stond ik dan ook meteen met mijn telefoon in de handen. De assistent van de huisarts riep ook meteen: langskomen. De huisarts was wat nuchterder gelukkig.

Als je niet beter zou weten, zou je denk dat ik zwanger ben geweest. Kan je als 'mee'moeder ook hormonen aanmaken? :D :P
pi_153048290
Dat was ooit het plan Fazz :) Is naar volgend jaar doorgeschoven. Gardameer om precies te zijn :p
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:49:19 #283
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153048738
Mijn middelste heeft met een halfjaar oud hersenvliesontsteking gehad.
Ze vinden het vaak pas erg laat dus beter 15 keer te snel langs bij de arts dan 1 keer te laat.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:05:01 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153049228
Dankjulliewel voor alle felicitaties! Noor heeft een geweldige dag gehad en is goed verwend door ons, de opa's en oma's en oom en tante!

Ik kom een dezer dagen met een mooie foto officieel afscheid nemen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_153049982
xm gefeliciteerd met Noor. Wat heeft ze allemaal gekregen?
pi_153050150
Gefeliciteerd met Noor *O*
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:17:49 #287
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_153051509
Gefeliciteerd met je peuter, XM! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:26:20 #288
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_153051801
Xm gefeliciteerd met Noor *O*
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:44:51 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153052577

Gelijk maar even de daad bij het woord!

Ze heeft van ons een keukentje gekregen en wat Little People spul. Beiden vielen erg in de smaak en vooral met het keukentje ging ze vandaag regelmatig aan de slag.

Verder van mijn ouders een Puky loopfietsje, van zus en vriend van (8> houten "snij"-groente en als lolletje een K3 servies, waar vervolgens druk mee gespeeld werd :') en van de andere opa en oma shirtjes, een gaaf prentenboek en een puzzelklok.

Ook hadden we een geweldige taart van het zandkasteel, blijkt ze taart nog steeds niet lekker te vinden :') en zijn we nu allemaal afgepeigerd van deze dag :D.

Tot in het peutertopic allemaal!

O+ :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_153053308
Wat een mooi kind is het toch! O+ (en lief en leuk en grappig natuurlijk)

Daaahaaaag!! :W
pi_153056909
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Gelijk maar even de daad bij het woord!

Ze heeft van ons een keukentje gekregen en wat Little People spul. Beiden vielen erg in de smaak en vooral met het keukentje ging ze vandaag regelmatig aan de slag.

Verder van mijn ouders een Puky loopfietsje, van zus en vriend van (8> houten "snij"-groente en als lolletje een K3 servies, waar vervolgens druk mee gespeeld werd :') en van de andere opa en oma shirtjes, een gaaf prentenboek en een puzzelklok.

Ook hadden we een geweldige taart van het zandkasteel, blijkt ze taart nog steeds niet lekker te vinden :') en zijn we nu allemaal afgepeigerd van deze dag :D.

Tot in het peutertopic allemaal!

O+ :W
Wat is het toch een lekker gebakkie! Helemaal trots met dr verjaarsmuts! O+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 07:11:03 #292
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_153061864
Wat een heerlijke vrolijke foto's, XM O+

Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe ze veranderen in 2 jaar tijd. Noor is ook al echt een peuter :)

Ik keek laatst foto's van Nora's eerste verjaardag terug en daar zie ik ook al dat ze echt al bijna dreumes-af is. Lijkt ook steeds meer op een peutertje. Ik lees ook meer herkenbare dingen in het peuter-topic nu.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_153068426
XM, wat een toffe foto's! O+

Exode, hopelijk is hij snel weer de oude. Beterschap!

Fazz, Ellie is nu 21 maanden. De hele leren lopen, praten en oefenen fase heeft ze wel gehad. Ze bouwt nu dagelijks alles uit :D en krijgt een eigen visie op de wereld.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:09:56 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153069171
Gisteren vier autootjes gekocht bij de kringloop... Al het andere speelgoed is nu inferieur. Jongens. :') :D ;(.
KuikenGuppy
pi_153071669
Mooie jurk Noor!

Snel weer beter worden B-tje! Stomme prikken!

Vanmorgen bij cb geweest. Eerste prik niks aan de hand. Tweede prik kon de hele wijk meegenieten! (sorry als L net sliep Chanty oO<)
Arm kind. En ze kan sinds 2 dagen mama zeggen ( O+) dus ze zat al huilend mamamamamamamama, zielig ;( Maar na een knuffel en een krentenbol was alles weer goed gelukkig. Ik hoop dat ze er niet teveel last van gaat krijgen.
Nu ligt ze lekker te slapen.
Ze weegt 8430 gram en is 73cm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153076111
Oh en mijn Jumbo heeft eindelijk maisboogjes (wat een smakeloze zooi zeg :'))
Maar S aka vuilnisbak heeft het goed gekeurd oO<
pi_153080989
Gaat iets beter met B, vandaag naar KDV geweest. Hij at wat minder, was sneller boos en aanhankelijk. Net ook verhoging. Hopelijk laatste restjes van de bijwerkingen, stomme prikjes!

Wat een heerlijke foto's XM! Tot in het volgende topic!
pi_153085447
XM wat een leukerd is jouw peutertje! O+ Tot over een hele tijd in het peutertopic. :W

Butter mooie curve, zowel qua gewicht als lengte een mooi lijntje.

Ik kreeg vanmiddag ineens een foto toegestuurd van een losstaande S. *O* Toen ik thuis kwam besloot hij dat niet alleen los staan cool is, maar dat je dan ook gewoon een paar stapjes kunt zetten. :o
Wel grappig dat gisteren tijdens het evaluatiegesprek op het kdv ter sprake kwam dat hij best kan lopen maar het niet durft. Dat blijkt nu ook wel, want hij is gewoon een beetje onzeker, verder heeft hij echt het evenwicht wel, maar hij vindt het gewoon nog te eng. Ik hoop dat hij nu hij de eerste stapjes heeft gedaan door heeft dat het toch best leuk is en niet eng.

En T wilde schijnbaar niet achterblijven en ging vanavond ook ineens los staan. Hij kan het alleen helemaal nog niet omdat zijn evenwicht nog niet zo goed is, dus we moeten hem continue redden omdat hij anders weer in een onmogelijke positie op de grond beland of gewoon head first naar achteren/voren/zijwaarts valt. :X
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:13:41 #299
73386 Fazz
onderweg
pi_153088215
Goede curve hoor Butter! Sneu van de prikken, hopelijk krijgt ze er geen last van.
en mama zeggen O+ O+ O+

Cwen, wat een verschil dan ja met mijn net-dreumes :D Ik kijk weer zo uit naar alle ontwikkelingen die gaan komen :)

Wat goed van S Nikki! En te grappig dat T dan ook meteen vindt dat ie aan de bak moet ;)

Exode, wat een nasleep zeg van die prikken :{ Hopelijk is ie nu snel weer de oude!
Dus Italië een jaartje doorgeschoven, zagen jullie het nog niet zitten dit jaar?

Vriend is weer thuis O+ Gister bij de avond fles moest F nog niets van hem hebben maar vanochtend in wakkere staat ging het meteen weer goed :) Alleen jammer dat het weer niet echt mee werkt dit weekend om er op uit te gaan -O-
  vrijdag 29 mei 2015 @ 22:28:08 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153088709
Prikken ;( wij mogen dinsdag weer!
Herkent iemand dit van zijn/haar dreumes..

Mijn dame is echt on-ge-lofe-lijk druk!
Ze is de hele tijd in de weer en zit werkelijk geen seconde stil.. Ze tijgert als een malle de woonkamer door.

Ze begint wel meer en steeds verstaanbaarder te kletsen: papa, mama,
opa, oma, oem (bloem), ijn (konijn), vroemvroem, (met dito geluid)! ekkah (lekker), yum, jamjam en die. (vast nog wel meer). Ze staat wel vaker los maar loslopen wordt m nog niet! Ook zitten die kiezen maar zo dwars: enorme bulten, veel kwijlen, bijten en vooral op der vingertjes kauwen.

En vanavond waren we bij mijn schoonouders en die hebben onderzettertjes voor glazen oid en ze deed ze keurig in het bakje terug. Ik gaf ze expres verkeerd aan en ze draaide ze keurig de goede kant op om ze vervolgens weer in de houder te doen. Toen ze 'm verkeerd deed zei ik: hij moet andersom. Blijkbaar snapte ze dat want ze draaide het zo weer goed! :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')