SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later op de middag ging mijn vriend nog even fietsen met haar. Toen kwamen ze zo thuis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Elektrische tandenborstel is een succes!
Normaal ging ze huilen bij het tandenpoetsen, nu huilde ze toen we er mee stopten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh dat snuitje!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef Poppejans het volgende:
oooh ik ben gek op foto's!
_Nikki_ wat hilarisch die fietsfoto. En samen gaan ze zo te zien ook al ondeigende dingen doen
oooh Franny wat een scheetje zeg! heerlijk.
Ik heb volgens mij niemand van jullie hier op facebook.Dus ik probeer hier even een foto van mijn 13 maanden oude dreumes neer te zetten
edit:
[ link | afbeelding ]
Ahhwquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef Poppejans het volgende:
oooh ik ben gek op foto's!
_Nikki_ wat hilarisch die fietsfoto. En samen gaan ze zo te zien ook al ondeigende dingen doen
oooh Franny wat een scheetje zeg! heerlijk.
Ik heb volgens mij niemand van jullie hier op facebook.Dus ik probeer hier even een foto van mijn 13 maanden oude dreumes neer te zetten
edit:
[ link | afbeelding ]
Uiteraard - maar dat maakte het ineens zo 'echt'quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Dat mag toch altijd als ze twee zijn, Cwen?
XM gefeliciteerd.
Hee leuk!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef Cwen het volgende:
[..]
Uiteraard - maar dat maakte het ineens zo 'echt'.
Meestal is het trouwens 2 jaar en 3 maanden, maar dit kon ook omdat ik dan aan nieuwe klus begin die 2 ochtenden in beslag neemt.
Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!
Een extra grote vertaalklus en wellicht ook schrijftraining op een hogeschool, maar dat staat nog niet vast. Heb er in elk geval zin in!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee leuk!wat ga je voor iets doen? Fijn dat het zo in elkaar past!
En ja, het wordt echt dan he.
Niet-gerelateerd, (wanneer) zijn andere mama's hier met zindelijkheidstraining begonnen en hoe?
Ik heb kuiken wel eens op het potje gezet als hij net wat deed, en wilde eigenlijk BZC gaan doen met 'm, maar dat vond ik te veel gedoequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Vind ik ook interessant Burd, vriendin van me met kind iets jonger dan F doet het nu al. Niet met het doel dat ze heel snel zindelijk moet worden maar meer met rustig het potje introduceren.Ik zie bij F wel vaste momenten waarop hij z'n luier vol plempt, ben wel benieuwd of dat ook op een potje zou lukken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |