Kut regio dan, want hier is het mooi en bovendien alle landschappen binnen 3 uurtjes rijden en ook een stuk of 5 hoofdsteden binnen 4 uurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Over anderhalve week weer even een kort bezoek aan 't thuisland. Wat hagelslag en pindakaas inslaan![]()
![]()
Maar verder, op wat 'culinaire' zaken na () mis ik Nederland totaal niet. Weer is 't zelfde ongeveer, en dat vind ik allemaal prima, vind 't landschap en de natuur hier veel mooier, de mensen over het algemeen toffer (in de regio waar ik woon iig) en nou ja, heb eigenlijk niet zoveel te klagen! Behalve dan m'n hagelslag
![]()
Wanneer gaat de grote verhuisslag beginnen eigenlijk? Of is dat nu dan dus al?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:52 schreef Jag�rtrut het volgende:
Plus, Berlijn heeft een Nederlandse snackbar, en in 1 supermarkt heb ik ook wel eens hagelslag gezien. Alleen mijn grote favoriet, de extra pure chocoladevlokken zijn niet te vinden...
sterker nog, het is al bijna klaar! De meeste van onze spullen zijn al in Berlijn. Vrijdag worden die bij ons nieuwe apartement bezorgd. Wij gaan eind mei weer richting Zweden zodat ik nog 2 weken daar kan werken en zodat we ons apartement daar schoon kunnen maken enzo. Dan de laatste spullen in de auto, en we zijn weg!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wanneer gaat de grote verhuisslag beginnen eigenlijk? Of is dat nu dan dus al?
Poeh! Dat is ook snel gegaan dan!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sterker nog, het is al bijna klaar! De meeste van onze spullen zijn al in Berlijn. Vrijdag worden die bij ons nieuwe apartement bezorgd. Wij gaan eind mei weer richting Zweden zodat ik nog 2 weken daar kan werken en zodat we ons apartement daar schoon kunnen maken enzo. Dan de laatste spullen in de auto, en we zijn weg!
de verhuizer belde 2 weken geleden op maandag op. Oh ja, ik ben morgen in Stockholm. Komt het julllie ook uit dat ik woensdagmorgen langs kom? Uiteindelijk komt dit ons heel erg goed uit, dus ik ben gelijk naar huis gegaan, en heb in 1 dag ons hele hebben en houden ingepakt...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poeh! Dat is ook snel gegaan dan!
Ik ben de Nederlandse "natuur" wel veel meer gaan waarderen, omdat ik NL nu heel anders bekijk als ik er ben. Komt mede door mijn buitenlandse vrouw natuurlijk, die NL beter wil leren kennen dus dan ga je veel al dan niet toeristische plekjes bezoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't landschap en de natuur hier veel mooier
Nederland heeft ook zeker wel wat te bieden, maar ik ben 'n sucker voor heuvels, vergezichten en laten we daar hier in de Peaks, de Dales, de Lakes en de Moors, allemaal op een uurtje, max 2 rijden, nou genoeg van hebben in allerlei varianten!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandse "natuur" wel veel meer gaan waarderen, omdat ik NL nu heel anders bekijk als ik er ben. Komt mede door mijn buitenlandse vrouw natuurlijk, die NL beter wil leren kennen dus dan ga je veel al dan niet toeristische plekjes bezoeken.
Zal ik mijn foto van Bariloche weer eens posten?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nederland heeft ook zeker wel wat te bieden, maar ik ben 'n sucker voor heuvels, vergezichten en laten we daar hier in de Peaks, de Dales, de Lakes en de Moors, allemaal op een uurtje, max 2 rijden, nou genoeg van hebben in allerlei varianten!
Wij waren vorige week in Friesland voor een weekje, en daar vind ik het toch wel erg mooi. Ik heb ook helemaal niets tegen Nederland, zou het ook niet erg vinden om hier weer te wonen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandse "natuur" wel veel meer gaan waarderen, omdat ik NL nu heel anders bekijk als ik er ben. Komt mede door mijn buitenlandse vrouw natuurlijk, die NL beter wil leren kennen dus dan ga je veel al dan niet toeristische plekjes bezoeken.
Graad of 12 nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zal ik mijn foto van Bariloche weer eens posten?
Come to the dark side, we have cookies scones!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik hoef ook niet perse terug. Als het zo uitkomt dat in NL een goede baan komt voor mij of de Duutser, dan zou het voor mij geen probleem zijn. Maar als die baan in Dld of ergens anders in West Europa komt, ook geen probleem.
Ik blijf nog even aan de mediterranee hangen als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Come to the dark side, we have cookies scones!
Ah gelukkig, je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf nog even aan de mediterranee hangen als je het niet erg vind.
Ja, ontwaakt uit mijn winterslaap. En hoest met u daar?quote:
Worried toen ik dit las: 'Dode Nederlander op Malta lijkt roofmoord'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ontwaakt uit mijn winterslaap. En hoest met u daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |