Zeker. Nederland en Macedonië zijn voor mij afgeschreven om naar de finale te gaan. Voor de rest kan eigenlijk alles, zelfs Finland niet die veel stemmen zal krijgen van het publiek.quote:
En volgend jaar wordt het nog beter. Dan krijgen we in plaats van het nationaal songfestival 'Say yes to the dress: Songfestival Edition'quote:
Of ze download de hola beter internet plugin en dan kan het wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:22 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij zit in het buitenland. De NOS-stream doet het blijkbaar niet in het buitenland. Wie weet een streampje waar je de halve finale kan kijken, ook in zwitserland?
Frans Bauerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jan smit heeft er geen vertrouwen in
http://nu.nl/achterklap/4(...)ntje-oosterhuis.html
Als jan smit geen vertrouwen in heeft, wie dan wel?
quote:
Dat kwam door de jurk die ze niet meer aan heeft, dus helaas.twitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 23:22:31Ik had een visioen!!Trijntje wint songfestival. Het Jurkje gaf de doorslag!! Let op!! Altijd als ik een visioen heb komt het uit!!! reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:22 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij zit in het buitenland. De NOS-stream doet het blijkbaar niet in het buitenland. Wie weet een streampje waar je de halve finale kan kijken, ook in zwitserland?
ze heeft een nieuwe versie:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef tralalala het volgende:
[..]Dat kwam door de jurk die ze niet meer aan heeft, dus helaas.twitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 23:22:31Ik had een visioen!!Trijntje wint songfestival. Het Jurkje gaf de doorslag!! Let op!! Altijd als ik een visioen heb komt het uit!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |