quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn hele huis zit onder de glitter![]()
![]()
Ongelofelijk maar vandaag dus bezorgd, met alleen een extra "retour geadresseerde" sticker van PostNL erop.... najaaaaaaa
ZOMGGGGGGGGquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn hele huis zit onder de glitter![]()
![]()
Ongelofelijk maar vandaag dus bezorgd, met alleen een extra "retour geadresseerde" sticker van PostNL erop.... najaaaaaaa
Als d'n urste is afgelopen!quote:
zelfs het boekje dat kwijt was is terug. zomg. ik ben zo opgelucht!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als d'n urste is afgelopen!
We zullen dan wel weer een interessepeiling doen, ligt er natuurlijk aan of er nog meer mensen mee willen doen. Ik heb wel het idee dat deze editie stukken soepeler verloopt dan voorgaande!
vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:11 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind dat de postbode van kwak verplicht moet gaan samenvoegen
Ontvoer jij je postbode even?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zelfs het boekje dat kwijt was is terug. zomg. ik ben zo opgelucht!
Ik denk dat ik deze gewoon naar de laatste voor Away zelf moet sturen dan, en dat die ze samen doorstuurt? of naar degene die als volgende aan de beurt is?
Ik heb nog genoeg zooi voor minstens drie rondesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als d'n urste is afgelopen!
We zullen dan wel weer een interessepeiling doen, ligt er natuurlijk aan of er nog meer mensen mee willen doen. Ik heb wel het idee dat deze editie stukken soepeler verloopt dan voorgaande!
Wie niet is de vraagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Maar wel pas na de zomer ofzo...
En dat wordt het een gedoe om iedereen een ander groepje te geven..
(Wie wil er nou WEER die hysterische glitter. ... )
Oké, dan stuur ik het boekje van Away dus straks gewoon naar jou op? En Kwak ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel samenvoegen hoor in het originele boekje van away.
Ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef Barreltje het volgende:
(Wie wil er nou WEER die hysterische glitter. ... )
Jij hebt niet eens gehad....quote:
Oeh, Spaanse glitter nog wel! Extra speciaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:20 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik kan anders JOUW boekje wel volplempen met glitter?
Spaanse glitter that is..
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oké, dan stuur ik het boekje van Away dus straks gewoon naar jou op? En Kwak ook.
Oh ja, dat is een beter idee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?
mijn paginas zitten ook in dat andere boekje en die van SQ ook, dus die moet sowieso ook mee toch? ik voel me een beetje domquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?
Lees mn eerste zin nog een keerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn paginas zitten ook in dat andere boekje en die van SQ ook, dus die moet sowieso ook mee toch? ik voel me een beetje dom
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg op jou als knutselheldin, nvt op mijn boekjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh? Je gaat toch niet in je eigen boekje knutselen?
Btw.. It's my party and I'll artsy fartsy if I want toquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh? Je gaat toch niet in je eigen boekje knutselen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Btw.. It's my party and I'll artsy fartsy if I want to![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |