thanksquote:
Nu geef je het wel echt wegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Tuurlijk wel! Verse muziek voor iedereen
Echt?quote:
Even snel: helaas gaat het niet lukken vandaag. Heb al een paar dagen een onverwachte logé (vriendin met relatieproblemen). Ik heb wel wat kunnen knutselen, maar kan moeilijk stug doorknutselen terwijl ze tegen me aan praat zeg maar.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ludann morgen naar het postkantoor gaat! Heb wel weer zin om te frobelen. Hoewel ik eigenlijk weinig tijd heb ivm de verjaardag van Noor donderdag.
Ach bijna iedereen weet het toch alquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ehrm... Tja... Daar had ik eigenlijk niet eens overna gedachtSowwie
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
MAJO HEEFT EEN HELE BAND INGEPLAKT!! Het was wat stampwerk, maar het past best!!
Hoop dat verzenden morgen lukt? Anders komt ie op zn vroegst dinsdag en dan wordt het wel krap qua tijd...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Even snel: helaas gaat het niet lukken vandaag. Heb al een paar dagen een onverwachte logé (vriendin met relatieproblemen). Ik heb wel wat kunnen knutselen, maar kan moeilijk stug doorknutselen terwijl ze tegen me aan praat zeg maar.Ik verwacht dat ze morgen of overmorgen weg is, ik ga ervan uit dat ik het boekje voor vrijdag op de post kan doen, maar hopelijk eerder.
Komt dus eigenlijk wel goed uit dat het boekje waar SQ nu mee bezig is ook wat later komt.
Hele dag doorgeknutseld, maar het is gelukt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat verzenden morgen lukt? Anders komt ie op zn vroegst dinsdag en dan wordt het wel krap qua tijd...
Fakkels en hooivorken!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
oh de boekjes van Barrel en SQ zijn aangrkomen hoor, woensdag al, ik haal ze morgen op bij mijn ouders.
is t boekje van LE er al SQ?
de vakantieburen hadden ook het boekje van away niet. ik ben zooooo boos
Haha, zo ziet het er hier meestal ook uit hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hele dag doorgeknutseld, maar het is gelukt.![]()
[ link | afbeelding ]
Sorry dat het nu pas op de post is, zag eerder deze week echt geen mogelijkheid om er goed voor te gaan zitten.
Heb een bende gemaakt.(dit is al half opgeruimd, kwam toen pas op het idee om een foto te maken):
[ link | afbeelding ]
Ik heb het boekje van Barreltje vandaag op de post gedaan naar XM, denk dat je het boekje van iemand anders bedoelt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
oh de boekjes van Barrel en SQ zijn aangrkomen hoor, woensdag al, ik haal ze morgen op bij mijn ouders.
is t boekje van LE er al SQ?
de vakantieburen hadden ook het boekje van away niet. ik ben zooooo boos
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, zo ziet het er hier meestal ook uit hoor!
En fijn!! Erg blij mee, hoop dat ie er netjes morgen is. Moet wel eerst traktaties voor op het kdv maken voor as dinsdag. Dat heeft voorrang!
Hmm ja, dat realiseerde ik me helaas pas achteraf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef kwakz0r het volgende:
voor vijftig of dertig cent meer heb je een brievenbuspakketje met wel track en trace he?
Prima!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
*hijg* klaar voor always!
[ afbeelding ]
Hij komt morgen jouw kant op ludann!
Ja, ga Nijntjes maken voor op een rozijnendoosje. Zit nou toch in de frobelmodusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Tis maar goed dat ik alleen thuis ben.
Hoop het ook, hij paste nog in de brievenbus volgens de postmevrouw dus ik heb geen t&t. En traktaties hebben natuurlijk voorrang! Heb je een leuk idee ervoor?
Oeh Nijntje, tof!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ga Nijntjes maken voor op een rozijnendoosje. Zit nou toch in de frobelmodus.
En leuke sneaks weer!
Mooiiiiiquote:Op maandag 25 mei 2015 22:05 schreef Fazzoletti het volgende:
En 3 op rij![]()
Sneak voor Rady!!
[ afbeelding ]
Boekje gaat met pakketpost morgen weg Jaleesa!
Zooo.. gelukkig is hij nog wel heel!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rady d'r boekje is aangekomen! De envelop was wel helemaal gescheurd (op het bubbeltjesplastic na). Gelukkig is hij wel heel aangekomen
Ja, ik had me heel erg verheugd op het aardbeicakereceptquote:Op zondag 31 mei 2015 12:09 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Mooiiiii
[..]
Zooo.. gelukkig is hij nog wel heel!!![]()
Denk dat er toch wel wat boekjes als pakketjes zullen gaan moeten...
Die van Fazz is bijna af.. maar die past nu écht niet meer door de brievenbus hoor
En trouwens wat ontzettend *piep* dat dat boekje van Away echt weg lijkt te zijn nu
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rady d'r boekje is aangekomen! De envelop was wel helemaal gescheurd (op het bubbeltjesplastic na). Gelukkig is hij wel heel aangekomen
Ik had full page foto's gemaakt en heb die naar Kwakz gestuurd, dus als het goed is heb je straks toch dat recept hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 13:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, ik had me heel erg verheugd op het aardbeicakerecept![]()
...
Maar dat komt wel goed denk ik met knutsels.. Misschien dat we nog een terugrondje kunnen doen bij Barrel en MM. Ik kan mijn eerste pagina's er ook wel weer in knutselen. Scheelt best veel dat het nog redelijk in het begin gebeurt is denk ik.
ja dat kan natuurlijk ook! ik had nog niks geprint erin geplakt omdat ik niet wist wat mensen willen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk niet dat ik tijd heb omnog een extra rondje te doen, dus dan worden het van mij toch de foto's verwacht ik
Moet van ver komen hequote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb het boekje van Hilzz nog steeds niet![]()
Oeh!!!nieuwsgierig! !quote:Op zondag 31 mei 2015 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boekje van Barrel is netjes aangekomen gister! En wat is er leuk in geknutseld zeg. De lat ligt hoog!
Ik kom zelf pas zaterdag thuis..quote:Op maandag 1 juni 2015 10:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik volgende week op vakantie ben....![]()
Barrel, als het jou lukt om m voor a.s. vrijdag bij mij te krijgen, kan t volgende boekje mee naar Terschelling. Als dat niet lukt, dan zal ie denk ik misschien iets vertraging oplopen, drukke week na de vakantie met verjaardag(en) van vriendinnetje van J., neefje en mezelf.
Maar ik ga m'n best doen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |