quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
ja dat vind ik ook een tof idee!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
away had er drie en heeft denk ik de boekjes opgestuurd die ze t eerste af had.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
helemaal vergeten te reageren maar mee eensquote:
sorryquote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, sorry. Het gaat me deze week écht niet lukken om op tijd te verzendenBoekje is ook pas sinds donderdag hier en heb een vol weekend gehad. Wordt dus in de loop van de week, uiterlijk vrijdag.
geeft nie, ben toch nog met always bezigquote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorryik zal zorgen dat ik de komende boekjes ook wat eerder ben.
die van LE lukt dat alweer niet mee (net thuis van familieweekend en daar in brabants schubbekutteveen was er niks open), maar toch...
je weet hoe mijn avonds er uit zienquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten katquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
Altijd fijn om te horen dat er mensen met mij bezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft nie, ben toch nog met always bezig
Ja dat is ook weer waar scuziquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe mijn avonds er uit zien![]()
dat ja! Ik moet nu eerst nog een uur pinterest afzoeken om iets te verzinnen voor de laatste 2 bladzijdesquote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten kat
+1 -het concept uitdenken...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vooral een conceptwerker en wat minder van de artistieke hoogstandjes. Heb voor bijna iedereen wel 8 pagina's uitgedacht qua boodschap, maar die uitwerking he![]()
dus meestal doe ik gewoon maar wat. Sorry alvast daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |