Ja ik! En ook zo benieuwd naar hoe het boekje nu is!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
Dit dus, maandag knutseldag hier, heb eerst even ontspanning nodig...quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Vinnik ook Razz, rustig aan. Het mag best leuk blijven! Ik moet nog beginnen aan mijn boekje, en dat wordt pas zondag.. Dus no sweat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
ja dat vind ik ook een tof idee!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
away had er drie en heeft denk ik de boekjes opgestuurd die ze t eerste af had.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
helemaal vergeten te reageren maar mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |