Hij bleekt naar eigen zeggen ook z'n anusquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mingelen... waarom verf je je haar man?
So what? Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:06 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij bleekt naar eigen zeggen ook z'n anus
Ik bedoelde rechts achter (mits Ferry van voren gefilmd wordtquote:
Ik zag hem wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:08 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik bedoelde rechts achter (mits Ferry van voren gefilmd wordt)
Inderdaad, die is best te doenquote:
ZSM dan maar met genetische manipulatie perfecte mensen makenquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die zorg nodig hebben mogen verrekken
Je mag je scheel betalen. En als je ziekt bent? EIGEN RISICOquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die zorg nodig hebben mogen verrekken
70 jaar geledenquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:11 schreef gosschalks het volgende:
[..]
ZSM dan maar met genetische manipulatie perfecte mensen maken
VVD de oven in . In hun eigen vertyfte wereldjequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag je scheel betalen. En als je ziekt bent? EIGEN RISCO
Belasting over belasting heffen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
VVD de oven in . In hun eigen vertyfte wereldje
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
VVD de oven in . In hun eigen vertyfte wereldje
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100% sociaal 0% anaal
Niet alleen dat. Maar als je bijvoorbeeld: je hele leven ziekt bent, mag je eerst elk jaar 350 euro aftikken aan bijvoorbeeld medicijnen etc ect. Ziek worden is geen EIGEN RISICO.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pech gehad als je van de trap af dondert
Inderdaad . Maar typisch die liberale onzin he , Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk etcquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Maar als je bijvoorbeeld: je hele leven ziekt bent, mag je eerst elk jaar 350 euro aftikken aan bijvoorbeeld medicijnen etc ect. Ziek worden is geen EIGEN RISICO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |