abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:06:26 #151
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152739058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 06:55 schreef TLC het volgende:

[..]

Als ik bij de krant zou werken en moest schrijven 'we zijn allemaal een beetje Sjuul' dan had ik ter plekke ontslag genomen
Maar ja, dan had je ook al bij de Telegraaf gewerkt... B-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat mag niet pisc, althans, vanavond niet. Ze moet in hobbezak.
Kan ze niet zeggen dat ze eruit gescheurd is en daarom vanavond iets anders aan moet? ;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152739066
Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Zouden ze zelf nu echt denken dat ze kans maken?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:18:56 #153
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152739164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Zouden ze zelf nu echt denken dat ze kans maken?
Ik vind het ook onbegrijpelijk. Ik ben heus fan van het ESF, maar niet als we een tenenkrommende act sturen. 2 goede jaren en nu weer terug bij het niveau van de Toppers, zo voelt het. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 08:26:53 #154
43556 miss_dynastie
pi_152739244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Zouden ze zelf nu echt denken dat ze kans maken?
Ik weet het niet, het doel van de Trijn was een leuke tijd hebben en genieten van de poppenkast. Als je haar met haar batterij achteruit ziet poseren naast Conchita alsof ze in Madam Tussaud staat, lijkt dat wel gelukt :'). Dus doel behaald. En ze dekt zich ook vast in door te zeggen dat die drie minuten geen betekenis hebben voor haar carrière. Maar misschien denkt ze ook wel heel naïef dat kwaliteit wel (h) erkend wordt. Probleem is alleen dat dit geen kwaliteit is, maar Wibra :+ Want het is een Anoukje, maar die was nog laaaaaang niet klaar, dat was duidelijk.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:34:18 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152739316
Trijn is volgens mij het type dat denkt "Ach, vorig jaar liepen ze vooraf te zeiken over de hoed van Waylon en toen kwam het ook goed".
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152739341
Ik lag vannacht in bed en vond t ineens allemaal heel zielig voor Trijntje (ja lag nog ff te malen). Ze probeert er echt wel t beste van te maken. En hoe zeer het ook allemaal tegenvalt voor ons, ze verdient wel onze support vanavond! Wat het resultaat ook mag zijn.

Met de 3J's destijds had ik geen medelijden, maar Trijntje heb ik toch wel een beetje in m'n hart gesloten ondanks (of misschien wel dankzij) haar naïviteit. Ook dat ze zich alle heisa van die jurk zo heeft aangetrokken, dat gun je haar toch niet?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:36:31 #157
202348 Susi
Temple of Love
pi_152739347
*O* Hup België *O*
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 08:40:11 #158
43556 miss_dynastie
pi_152739378
De Jees werden wel aardig geleefd, waar de Trijn van a tot z de vrije hand had. Ze is alleen niet professioneel genoeg om de goede keuzes te maken. En dat begon al door een liedje van de 'afgekeurd-plank' van Anouk te halen. Ik kan het niet zielig vinden, hoe ik ook probeer... wel voor ons, de fans. Ik hoopte dat we na drie tot vijf jaar volwassen genoeg zouden zijn voor een eigen Melodifestivalen en we zijn weer terug bij af -O-
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:52:47 #159
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152739527
Achteraf onbegrijpelijk dat we er vorig jaar niet collectief vertrouwen in hadden dat het goed zou komen, want Ilse de Lange ging niet naar het ESF om lol te hebben. Die ging om Anouk af te troeven en dat blijkt de juiste spirit om iets goeds neer te zetten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152739602
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef miss_dynastie het volgende:
De Jees werden wel aardig geleefd, waar de Trijn van a tot z de vrije hand had. Ze is alleen niet professioneel genoeg om de goede keuzes te maken. En dat begon al door een liedje van de 'afgekeurd-plank' van Anouk te halen. Ik kan het niet zielig vinden, hoe ik ook probeer... wel voor ons, de fans. Ik hoopte dat we na drie tot vijf jaar volwassen genoeg zouden zijn voor een eigen Melodifestivalen en we zijn weer terug bij af -O-
Waar ik nou wel benieuwd naar ben, wie nou uiteindelijk beslist wie er naar toe mag gaan.
Ik heb genoeg vertrouwen om volgend jaar gewoon weer (net als met TCL en Anouk) een goeie act te laten gaan, maar wie bepaalt en beslist en kiest?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152739612
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik vind het ook onbegrijpelijk. Ik ben heus fan van het ESF, maar niet als we een tenenkrommende act sturen. 2 goede jaren en nu weer terug bij het niveau van de Toppers, zo voelt het. :{
Dit dus.Ik hoop in ieder geval dat Belgie wel doorgaat, zodat het des te meer bewijst dat eigentijds (lees je mee Cornald :') ) wel scoort
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152739638
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Jane het volgende:
Achteraf onbegrijpelijk dat we er vorig jaar niet collectief vertrouwen in hadden dat het goed zou komen, want Ilse de Lange ging niet naar het ESF om lol te hebben. Die ging om Anouk af te troeven en dat blijkt de juiste spirit om iets goeds neer te zetten.
Ilse ging met een totaalconcept, daar ging het hier al fout vanaf het begin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152739691
Net was Jan Smit op de radio bij 538. Hij was niet enthousiast. Er gebeurt te weinig op het podium.
pi_152739757
Ik hoop alleen dat bij een faal vanavond de juiste conclusies worden getrokken en Oost-Europa de schuld niet krijgt. Dit ligt totaal aan NL zelf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:11:44 #165
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_152739798
Te druk op m'n werk deze week om voldoende te kunnen zuipen om vanavond geestelijk ongeschonden te overleven als het een ramp word, ben ik bang...dus ik ga gewoon heel positief denken vanaf nu, Treintje gaat knallen, en we gaan gewoon naar de finale. Ik heb gezegd!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_152739881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat bij een faal vanavond de juiste conclusies worden getrokken en Oost-Europa de schuld niet krijgt. Dit ligt totaal aan NL zelf
Ik twijfel er niet aan dat volgens sommige zelf-verklaarde experts vanavond 'al die Oost-Europese landen op elkaar stemmen' en 'we volgend jaar de Jostiband moeten sturen', maar ik heb wel het idee dat ook genoeg mensen (in elk geval niet-BN'ers) wel door hebben dat het een matig liedje is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:18:06 #167
376044 Kerrieduiker
-The Taste Of India-
pi_152739885
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ilse ging met een totaalconcept, daar ging het hier al fout vanaf het begin
Dit dus.. _O_
Ras, ras, rot op met dat geBas!
pi_152740087
Jammer, ik had het idee dat ze er wel iets moois van gingen maken. :{ Reacties zijn nu wel heel negatief. -O-
pi_152740270
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Jane het volgende:
Achteraf onbegrijpelijk dat we er vorig jaar niet collectief vertrouwen in hadden dat het goed zou komen, want Ilse de Lange ging niet naar het ESF om lol te hebben. Die ging om Anouk af te troeven en dat blijkt de juiste spirit om iets goeds neer te zetten.
Wat voor mij vorige jaar meespeelde was dat je met het optreden van Anouk en de plek 9 nog niet bent. Een zwaluw maakt nog geen zomer, een goed optreden doet mij al die jaren die eraan vooraf gingen nog niet vergeten.

Ik ben fan van Ilse haar muziek maar vroeg mij af of dit nummer (CATS) wel zo'n stemcanon zou zijn waar je het grote publiek mee trekt. Muzikaal was het goed, maar dat is op het ESC/ESF niet goed genoeg. Het is de wisselwerking met Waylon geweest die met dank aan een sobere staging/Pannekoek zijn montage goed naar voren kwam en opviel. Inderdaad als kalmte na de storm van drukte bij andere landen.

Muzikaal gezien is het nummer van Trijntje prima geschikt als inzending, maar het kan niet tippen aan de kracht van Birds of CATS. Tel daarbij op dat er verder weinig opvallend te spotten is nu de slutty widow look definitief foetsie is voor vanavond en zie jezelf maar kenbaar te maken tussen het geweld van andere inzendingen. Ja, de tekst is catchy, het blijft hangen tot op het irritante af. Maar het heeft weinig unieks.

Dat naast het feit dat we de afgelopen twee jaren zo goed scoorden mede te danken is aan het feit dat de artiest volledige controle niet alleen eiste maar ook daadwerkelijk benutte. Anouk is daar koppig genoeg voor, Ilse wil graag Anouk aftroeven, die drive mis ik bij Trijntje. :Y
mag het weten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:43:51 #171
221912 minilot
Nancy boy
pi_152740432
Zin in! Ondanks baggernummer. Niet juichen voor het vaderland vanavond, helaas. Na twee goeie jaren. Snif.

Maar dat zal de pret niet drukken! Scoreformulieren liggen al klaar voor vanavond en de koelkast ligt vol Europese biertjes.
*O* *O*

quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:34 schreef Jane het volgende:
Trijn is volgens mij het type dat denkt "Ach, vorig jaar liepen ze vooraf te zeiken over de hoed van Waylon en toen kwam het ook goed".
*)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:45:30 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152740470
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:52 schreef Greys het volgende:
Even een samenvatting van de Dingadong Singalong van vanavond in DeLaMar theater. Volgend jaar allemaal mee, want het was heerlijk en knus en chaos en geweldig :D
Ik kreeg kippenvel van Heddy Lester met haar Mallemolen dat iedereen met kippenvel meegilde, Ruth was heel tof en Sandra Reemer ook O+ Jamai en Tijl Beckhant (hoe schrijf je dat? :@ ) presenteerden en zongen het geheel en Diva Mayday deed ook tof mee en er waren veel dansers en danseressen.

[ afbeelding ]

Even testen hoe dat moet, een video plaatsen, lukt dat zo? Even op het plaatje klikken als het goed is!
LUISTER DAN :D :D :D LAIIIILALALALAA

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

MARCELINOOOOOO _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Greys wie staat naast jou?Wel leuk zo te zien w/
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 10:02:18 #173
43556 miss_dynastie
pi_152740840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waar ik nou wel benieuwd naar ben, wie nou uiteindelijk beslist wie er naar toe mag gaan.
Ik heb genoeg vertrouwen om volgend jaar gewoon weer (net als met TCL en Anouk) een goeie act te laten gaan, maar wie bepaalt en beslist en kiest?
Goede vraag. Zodra we het antwoord hebben, kunnen we diegene ook slaan omdat Caro Emerald niet eens gevraagd is..... }:|

quote:
3s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Jane het volgende:
Achteraf onbegrijpelijk dat we er vorig jaar niet collectief vertrouwen in hadden dat het goed zou komen, want Ilse de Lange ging niet naar het ESF om lol te hebben. Die ging om Anouk af te troeven en dat blijkt de juiste spirit om iets goeds neer te zetten.
En ik had bij Ilse ook het gevoel dat ze het voor Nederland deed en dat vond ik toch ook wel leuk na aaaaaaal die artiesten die voor eigen eer en glorie gingen (ja hoi Anouk!) :@
pi_152741127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:43 schreef minilot het volgende:
Zin in! Ondanks baggernummer. Niet juichen voor het vaderland vanavond, helaas. Na twee goeie jaren. Snif.

Maar dat zal de pret niet drukken! Scoreformulieren liggen al klaar voor vanavond en de koelkast ligt vol Europese biertjes.
*O* *O*

[..]

*)
En wat voor hapjes ga je maken? *O*
pi_152741176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Goede vraag. Zodra we het antwoord hebben, kunnen we diegene ook slaan omdat Caro Emerald niet eens gevraagd is..... }:|

Daar juich ik alleen maar om :D

En och, Trein is een goeie zangeres, ik zeg het maar eens weer; Anouk-TCL-Trein, er is niks mis mee. We sturen geen orgel en ook al eindigen we laag, er is geen man over boord. We hebben de smaak te pakken om 'normale' artiesten te sturen. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')