Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlofquote:
Nee Kaas als in kaas. Voor mij dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
de schuld van wat?![]()
Ik was aan het zoeken waar de afkorting KAAS voor staat...
Knowledge as a Service
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlof
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.
(letterlijk)
Whutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
xAAS in internet staat idd voor as a Service.. De Letter ervoor verschilt dan per dienst in de Cloud
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.
Blame it on the boogiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook iets over imkers! Al eens gepost of geien?
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?
Ja die ken ik.
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)![]()
Net naar de kapper geweest zie ikquote:
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Yvonne is op dreef.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaas
Wie heeft er dan last van?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaanquote:
Je bent ook nog maar een jongere 40+ er .. Over een paar moves ben je er aan gewendquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
Jij en hyper? Dan blijken die yoga, massage en andere 'wazige dingen' dus niet echt te helpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |