Damn dat liedje is 5 jaar oud. Ik kan me nog herinneren dat het net uitkwam.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef hahadoei het volgende:
De topic titel doet me hier aan denken, motiverend nummer![]()
wat een herriequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef hahadoei het volgende:
De topic titel doet me hier aan denken, motiverend nummer![]()
Mogen ze afwijken van het correctievoorschrift?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien, afgaande op die besprekingen, toch wat meer punten dan ik eerst dacht
als het lukt om de tweede corrector te overtuigen wel dacht ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mogen ze afwijken van het correctievoorschrift?
Ja bij vragen als 'een voorbeeld van een goed antwoord is' dacht ik het ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:33 schreef Josvanb123 het volgende:
[..]
als het lukt om de tweede corrector te overtuigen wel dacht ik
Prachtig om te zien dat die leraren er onderling ook niet uitkomenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
http://nederlandsvwo.forum2go.nl
http://www.levendetalen.n(...)nederlands/links.htm
Onderin beetje scrollen, zie je examenverslagen van de besprekingen. De docenten hoeven zich er niet aan te houden, maar de meeste docenten doen dat wel.
Wel leuk om te lezen
Alsje: https://www.examenblad.nl(...)_a_havo_2015_def.pdfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef diggle1 het volgende:
HAVO, Wiskunde A, wat zijn de onderwerpen en dingen die je moet weten? Ik kom uit op: Kansen (Binomcdf/pdf, complementregel etc), Normale verdeling (normalcdf, invnorm), Toenamediagram, Lineaire groei (Δy/Δx=a), Exponentiële groei (N=B*G^T), Y1,Y2 intersect etc, Verwachtingswaarde, Differentiequotiënt, (on)evenredig (Y=A/X en Y=A*X). Boxplot enso hoef je toch niet weten?
Vooral examens gemaakt en een keer of 2 een samenvatting doorgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef RRuben het volgende:
Wat hebben jullie gedaan voor bio? Ik heb 2/3 examens gemaakt maar meer eigenlijk niet. Kan wel een hele samenvatting gaan leren maar dan ben je 647273683914 jaar bezig.
wut... Ik ga gewoon voor de 6 ofzo. Moest net werken dus heb helemaal niks kunnen doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:22 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Vooral examens gemaakt en een keer of 2 een samenvatting doorgenomen.
Ik heb vanavond nog een examen gemaakt 2011-1
Resultaat: 9,0(N=1,6
)
Jij haalt overal tienen voor >.<quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:22 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Vooral examens gemaakt en een keer of 2 een samenvatting doorgenomen.
Ik heb vanavond nog een examen gemaakt 2011-1
Resultaat: 9,0(N=1,6
)
wat snap je niet dan? Ik vind dat wel makkelijk dus ik kan het wel uitleggen denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef Child het volgende:
Jongens ik ben veel te dom voor bloedsomlopenwegen denk ik. Dit gaat weer zoiets doms worden als numerieke natuurkunde vragen open laten.![]()
Ik beheers echt alles behalve dat, kan iemand alsjeblieft zeggen of er iets is wat ik gewoon uit mijn hoofd kan leren zodat ik dat onderdeel wel goed doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |