abonnement Unibet Coolblue
pi_152727036
Beste KAA'ers,

Vandaag heb ik een verzoekje voor jullie, aangezien ik een klein probleem ('uitdaging') heb. Ik zou het waarderen als jullie mij zouden kunnen helpen ;)

Het zit zo: ik ben een jongen van 17 jaar oud die op de middelbare school (vwo5) zit. De afgelopen paar maanden ben ik bezig geweest met het zoeken van werk in de zomervakantie in het buitenland. Daarbij was ik niet op zoek naar animatie op een camping o.i.d., aangezien mijn interesses daar totaal niet liggen. Daarentegen heb ik contact opgenomen met een aantal luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en bijvoorbeeld attractieparken. Uiteraard gewoon bij de laagste soort banen, zoals bij een supermarkt op het vliegveld.

De reden dat ik dit specifiek in het buitenland wil doen, is dat ik graag in contact kom met andere culturen en de afgelopen jaren veel ervaring op heb gedaan met talen, die ik graag in de praktijk zou willen brengen. Talen die ik goed spreek van Nederlands, Engels en Frans. Daarnaast heb ik een 'basisch' niveau Spaans en Duits.

Helaas is het niet gelukt om iets te vinden. Vaak was ik nog net een jaar te jong, en werd daarom aangeraden om het te proberen bij een wat kleinere organisatie. Daar zouden namelijk iets soepelere regels zijn. Helaas ook daar geen succes.

En dat is waarom ik mij (bijna uit wanhoop :P) nu tot jullie richt. Misschien dat jullie een lokaal bedrijf of organisatie kennen die nog iemand zoekt voor in de zomervakantie. Vandaar dat ik dit in KAA plaats. Ik weet dat ik rijkelijk laat ben, maar aangezien ik al vanaf januari bezig ben geweest had ik het vertrouwen dat ik wel aan een baantje zou kunnen komen.

Het liefste zou ik werken in een land waar één van de talen wordt gesproken die ik ook kan, maar ik sta zeker open voor andere uitdagingen. De reis en verblijf betaal ik uiteraard zelf, het gaat mij meer om de ervaring dan om het verdienen van geld. Al zou het wel fijn zijn om er nog íets aan over te houden ;).

Mijn kwaliteiten liggen aan de ene kant in sociale omgang, maar aan de andere kant heb ik ook veel ervaring in web- en grafisch design. Al lijkt het mij het leukst om in het buitenland iets te doen waarmee ik ook in contact kom met de lokale bevolking ;)

Oh en mochten jullie het je afvragen: het alleen reizen is geen probleem, dat heb ik vaker gedaan. Uit privacy-overwegingen plaats ik dit onder een andere account.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie (hopelijke) input! Een bericht mag in dit topic maar kan zeker ook via PM, dan kan ik misschien ook wat meer over mijzelf vertellen!
  maandag 18 mei 2015 @ 21:08:22 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_152727861
Samenvatting please.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_152728264
Op zoek naar uitdagend vakantiewerk in het buitenland, liefst lokaal bedrijf en niet iets als animatie op een camping. Gaat niet om het geld, maar om de ervaring. Kort genoeg?
  maandag 18 mei 2015 @ 22:51:10 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_152733197
Zou je ook in de bediening kunnen of willen werken?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_152735011
Heb het nog nooit gedaan, dus weet niet of dat een succes is. Maar afhankelijk van plaats/soort bedrijf zou ik het best willen overwegen :)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:26:09 #6
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_152737828
Ze zoeken vaak wel afwassers/bediening op bijv. mallorca/malta etc.
Zoiets kun je proberen
pi_152738320
quote:
De reden dat ik dit specifiek in het buitenland wil doen, is dat ik graag in contact kom met andere culturen en de afgelopen jaren veel ervaring op heb gedaan met talen, die ik graag in de praktijk zou willen brengen.
Dan kan je ook gewoon een baantje zoeken in Rotterdam oid. ;) Genoeg andere culturen.

Maar serieus; http://www.wereldwerk.eu/nl/
pi_152835199
-

[ Bericht 100% gewijzigd door larsico op 21-05-2015 21:16:58 ]
pi_152864188
^?

Bedankt voor de reacties, ik heb de links doorgelezen. Helaas nog niets tegengekomen wat lukt qua tijd/leeftijd of wat mij echt leuk lijkt. Desalniettemin blijf ik nog doorzoeken ;) Als er iemand nog een suggestie heeft hoor ik het graag :)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 04:17:13 #11
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_152965677
TS, als je voor de zomer nog 18 gaat worden kijk dan hier eens:

https://www.werk.nl/werk_(...)/evenement?id=275790
Self-interest makes the world go round!
pi_162052564
Dus... Vorig jaar vertelde ik op zoek te zijn naar een zomerbaan, in het buitenland, het liefste met raakvlakken met transport/luchtvaart. Uiteindelijk is het toch Nederland geworden, helaas, maar we proberen het dit jaar gewoon nog een keer.

Aangezien ik dit jaar examen doe, ben ik zo'n 3 maanden beschikbaar, van eind mei tot eind augustus. Ben weer aardig bezig geweest met solliciteren, en heb nog zo'n 15 sollicitaties lopen. Maar inmiddels, na steeds weer een afwijzing, wilde ik proberen het anders aan te pakken, en om het wat breder op te zoeken.

Mijn interesses liggen in de gebieden luchtvaart, transport, steden en verschillende culturen. Sterke punten die mij van anderen zouden kunnen onderscheiden zijn het feit dat ik 4-5 talen goed genoeg spreek om een gesprek in te hebben, erg ambitieus ben, van een uitdaging hou, graag een leiderschapsrol op mij neem en erg precies ben.

De landen waar ik vooral naar heb gekeken zijn het VK en Frankrijk, aangezien ik de lokale talen goed spreek en ik makkelijk aan het werk kan, omdat ze tot de EU behoren.

Dat in acht houdende ben ik op de volgende functies uitgekomen, die mij aanspreken:
• Customer service medewerker op een vliegveld (inchecken etc., wellicht iets te hoog gegrepen)
• Customer service medewerker op een treinstation (ticketverkoop, informatieverschaffing)
• Receptionist/medewerker hotel
• Medewerker lokale VVV
• Medewerker WHSmith op station/vliegveld

De eerste twee heb ik reeds op gesolliciteerd. Nummer een wordt 'm waarschijnlijk niet, nummer twee nog geen reactie op. Van het hotel vind ik het lastig hoe ik dit aan moet pakken, gewoon maar e-mails schrijven naar hotels? En zo ja, in wat voor soort hotels maak ik de grootste kans?
Nummer 4 nog niet gedaan, idem, weet ook niet goed hoe aan te pakken. Nummer 5 is met grote zekerheid mogelijk, maar dit heeft voor mij de laagste voorkeur.

Hebben jullie misschien nog tips? Of nog suggesties voor bedrijven/locaties te werken, aansluitend bij mijn interesses? Of misschien iets heel anders?

Opnieuw hartelijk bedankt voor al jullie tijd!

N.B.: word begin juli pas 18
pi_162089747
Niemand?
pi_162089941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 00:26 schreef getstrem het volgende:
Dus... Vorig jaar vertelde ik op zoek te zijn naar een zomerbaan, in het buitenland, het liefste met raakvlakken met transport/luchtvaart. Uiteindelijk is het toch Nederland geworden, helaas, maar we proberen het dit jaar gewoon nog een keer.

Aangezien ik dit jaar examen doe, ben ik zo'n 3 maanden beschikbaar, van eind mei tot eind augustus. Ben weer aardig bezig geweest met solliciteren, en heb nog zo'n 15 sollicitaties lopen. Maar inmiddels, na steeds weer een afwijzing, wilde ik proberen het anders aan te pakken, en om het wat breder op te zoeken.

Mijn interesses liggen in de gebieden luchtvaart, transport, steden en verschillende culturen. Sterke punten die mij van anderen zouden kunnen onderscheiden zijn het feit dat ik 4-5 talen goed genoeg spreek om een gesprek in te hebben, erg ambitieus ben, van een uitdaging hou, graag een leiderschapsrol op mij neem en erg precies ben.

De landen waar ik vooral naar heb gekeken zijn het VK en Frankrijk, aangezien ik de lokale talen goed spreek en ik makkelijk aan het werk kan, omdat ze tot de EU behoren.

Dat in acht houdende ben ik op de volgende functies uitgekomen, die mij aanspreken:
• Customer service medewerker op een vliegveld (inchecken etc., wellicht iets te hoog gegrepen)
• Customer service medewerker op een treinstation (ticketverkoop, informatieverschaffing)
• Receptionist/medewerker hotel
• Medewerker lokale VVV
• Medewerker WHSmith op station/vliegveld

De eerste twee heb ik reeds op gesolliciteerd. Nummer een wordt 'm waarschijnlijk niet, nummer twee nog geen reactie op. Van het hotel vind ik het lastig hoe ik dit aan moet pakken, gewoon maar e-mails schrijven naar hotels? En zo ja, in wat voor soort hotels maak ik de grootste kans?
Nummer 4 nog niet gedaan, idem, weet ook niet goed hoe aan te pakken. Nummer 5 is met grote zekerheid mogelijk, maar dit heeft voor mij de laagste voorkeur.

Hebben jullie misschien nog tips? Of nog suggesties voor bedrijven/locaties te werken, aansluitend bij mijn interesses? Of misschien iets heel anders?

Opnieuw hartelijk bedankt voor al jullie tijd!

N.B.: word begin juli pas 18
Zoek hostels op in steden die je leuk lijken, en stuur mails rond dat je werk zoekt, liefst als receptionist. Hostels zoeken vaak zat wel mensen, zeker in de zomer met al die toeristen (afhankelijk van land/stad, maar Frankrijk is nogal een vakantieland natuurlijk). Je hebt kans dat je 40 mails stuurt en 39x niks hoort of afgewezen wordt, maar het is wel de manier.
Evt. nog even kijken op www.toplanguagejobs.co.uk, indeed.co.uk. etc
En wat ik vorig jaar al postte, ook op eilandjes zoals Malta/Mallorca zoeken ze vaak wel hulpjes in bijv. bediening of hotels/hostels.

Je zal daar echt zelf moeite in moeten steken. Toen ik bijna 18 was had ik ook al een paar jaar jouw droom, namelijk in het buitenland werken. Ik heb rondgemaild en ben in Lissabon beland voor de Philips klantenservice.

En tegenwoordig werk ik in Belfast, Noord-Ierland. Het kan dus met wat extra effort zeker wel lukken. :)

Mocht je meer tips of zo willen, DM me gerust, of quote me hier.
pi_162091878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zoek hostels op in steden die je leuk lijken, en stuur mails rond dat je werk zoekt, liefst als receptionist. Hostels zoeken vaak zat wel mensen, zeker in de zomer met al die toeristen (afhankelijk van land/stad, maar Frankrijk is nogal een vakantieland natuurlijk). Je hebt kans dat je 40 mails stuurt en 39x niks hoort of afgewezen wordt, maar het is wel de manier.
Evt. nog even kijken op www.toplanguagejobs.co.uk, indeed.co.uk. etc
En wat ik vorig jaar al postte, ook op eilandjes zoals Malta/Mallorca zoeken ze vaak wel hulpjes in bijv. bediening of hotels/hostels.

Je zal daar echt zelf moeite in moeten steken. Toen ik bijna 18 was had ik ook al een paar jaar jouw droom, namelijk in het buitenland werken. Ik heb rondgemaild en ben in Lissabon beland voor de Philips klantenservice.

En tegenwoordig werk ik in Belfast, Noord-Ierland. Het kan dus met wat extra effort zeker wel lukken. :)

Mocht je meer tips of zo willen, DM me gerust, of quote me hier.
Bedankt voor je reactie! Volg jouw topic ook al een tijdje, lijkt mij een hele interessante baan!

Naar wat hostels mailen ga ik zeker doen, dat is misschien ook iets toegankelijker dan een gemiddeld hotel.

Heb inmiddels ook wat vacatures gevonden waarbij men in Frankrijk voor een telefonische customer service op zoek is naar twee/drietalige medewerkers, dus daar ga ik ook nog op reageren.

Verder nog wel een vraagje: ik steek tot nu toe best wel veel tijd in iedere sollicitatie, steeds een aangepaste tekst voor verschillende functies/bedrijven, waarbij ik uitkom op een application letter van gemiddeld zo'n 1,5-2 A4's. Maar soms vraag ik mij af of het wel zo veel zin heeft om dit zo te doen, of dat een bedrijf voor dit soort baantjes niet echt kijkt naar de reden van motivatie? Hoe kijk jij hier tegenaan?

En de afwijzingen ben ik inmiddels wel een beetje gewend aan geraakt, al blijft het toch een kleine domper steeds als er een negatieve mail terugkomt. Maar ik blijf zeker doorgaan!
pi_162092331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:45 schreef getstrem het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Volg jouw topic ook al een tijdje, lijkt mij een hele interessante baan!

Naar wat hostels mailen ga ik zeker doen, dat is misschien ook iets toegankelijker dan een gemiddeld hotel.

Heb inmiddels ook wat vacatures gevonden waarbij men in Frankrijk voor een telefonische customer service op zoek is naar twee/drietalige medewerkers, dus daar ga ik ook nog op reageren.

Verder nog wel een vraagje: ik steek tot nu toe best wel veel tijd in iedere sollicitatie, steeds een aangepaste tekst voor verschillende functies/bedrijven, waarbij ik uitkom op een application letter van gemiddeld zo'n 1,5-2 A4's. Maar soms vraag ik mij af of het wel zo veel zin heeft om dit zo te doen, of dat een bedrijf voor dit soort baantjes niet echt kijkt naar de reden van motivatie? Hoe kijk jij hier tegenaan?

En de afwijzingen ben ik inmiddels wel een beetje gewend aan geraakt, al blijft het toch een kleine domper steeds als er een negatieve mail terugkomt. Maar ik blijf zeker doorgaan!
Geen dank, en tof. Is het ook zeker, soms wel wat lastig maar ach..

Goed bezig. Hostels zijn inderdaad veel toegankelijker.

Solli's altijd zo uitgebreid mogelijk, maar de motivatie is ook heel belangrijk. Je hebt altijd bedrijven die er niets mee doen, maar ook zat bedrijven die het wel waarderen.

Afwijzingen zijn heel erg vervelend. Ik herken het wel. Niet eens qua banen. Maar ben een tijdje actief geweest in het televisiewereldje. Iets wat ik nog weer op wil gaan pakken mettertijd. Heel veel afwijzingen, maar toch ook gefigureerd voor Gooische Vrouwen 2, SBS 6 Bar Gezellig en zelfs nog de hoofdrol in een reconstructive in RTL 4 Pro Deo en in een TV Commercial gehad (al is laatstgenoemde helaas nooit uitgezonden op tv, bedoeling was een paar weken lang op rtl 4 etc)

Afijn, m'n punt is dat je die afwijzingen maar gewoon voor life moet nemen en heads up. Komt goed met je, je bent nog maar een jong ventje. :P
pi_162104288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Geen dank, en tof. Is het ook zeker, soms wel wat lastig maar ach..

Goed bezig. Hostels zijn inderdaad veel toegankelijker.

Solli's altijd zo uitgebreid mogelijk, maar de motivatie is ook heel belangrijk. Je hebt altijd bedrijven die er niets mee doen, maar ook zat bedrijven die het wel waarderen.

Afwijzingen zijn heel erg vervelend. Ik herken het wel. Niet eens qua banen. Maar ben een tijdje actief geweest in het televisiewereldje. Iets wat ik nog weer op wil gaan pakken mettertijd. Heel veel afwijzingen, maar toch ook gefigureerd voor Gooische Vrouwen 2, SBS 6 Bar Gezellig en zelfs nog de hoofdrol in een reconstructive in RTL 4 Pro Deo en in een TV Commercial gehad (al is laatstgenoemde helaas nooit uitgezonden op tv, bedoeling was een paar weken lang op rtl 4 etc)

Afijn, m'n punt is dat je die afwijzingen maar gewoon voor life moet nemen en heads up. Komt goed met je, je bent nog maar een jong ventje. :P
Oké, dan hou ik de uitgebreide motivatie er gewoon in.

Lijkt mij heel apart, de televisie-business. Vooral dat je zo duidelijk met jezelf geconfronteerd wordt als je iets fout doet, aangezien je jezelf altijd terug zal zien. Maar wel een hele mooie uitdaging! En die rol in Pro Deo is wel heel vet zeg!

En thanks voor de support, m'n vrienden verklaren me voor gek dat ik het überhaupt probeer
pi_162104503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef getstrem het volgende:

[..]

Oké, dan hou ik de uitgebreide motivatie er gewoon in.

Lijkt mij heel apart, de televisie-business. Vooral dat je zo duidelijk met jezelf geconfronteerd wordt als je iets fout doet, aangezien je jezelf altijd terug zal zien. Maar wel een hele mooie uitdaging! En die rol in Pro Deo is wel heel vet zeg!

En thanks voor de support, m'n vrienden verklaren me voor gek dat ik het überhaupt probeer
Lekker negeren, je moet altijd voor je eigen geluk kiezen :)
En gek vind ik het helemaal niet, beter nu je dromen volgen en dingen van de wereld zien dan over zestig-zeventig jaar achter de geraniums zitten en denken: '' had ik maar... '
pi_162106435
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in.

Goed, nog even wat sollicitaties schrijven dan maar.
pi_162278321
Er is een klein beetje vooruitgang: heb een mail terug van een customer service-bedrijf in Praag, dat graag een telefonisch gesprek wil hebben. Dat is al meer dan uit alle andere sollicitaties is gekomen :D.

Alleen vragen ze nu wat ik bruto per maand verwacht te verdienen. Dit vind ik zelf erg lastig in te schatten. In Tsjechië is het minimumloon nog geen 400 euro per maand, maar ik vrees dat het niet lukt om daar van rond te komen. Als ik huur, boodschappen, ov, en nog wat geld voor in m'n vrije tijd bij elkaar op tel, kom ik uit op zo'n ¤650, ruim ingeschat. Ik zat dus te denken om richting de 700-800 euro te gaan, ongeveer vergelijkbaar met minimumloon voor mijn leeftijd in Nederland. Maar ik wil uiteraard ook niet te laag gaan zitten... Aan de andere kant, het gemiddelde loon in Tsjechië is maar ruim 1000 euro. Wat zou een veilig bedrag zijn?
pi_162281449
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef getstrem het volgende:
Er is een klein beetje vooruitgang: heb een mail terug van een customer service-bedrijf in Praag, dat graag een telefonisch gesprek wil hebben. Dat is al meer dan uit alle andere sollicitaties is gekomen :D.

Alleen vragen ze nu wat ik bruto per maand verwacht te verdienen. Dit vind ik zelf erg lastig in te schatten. In Tsjechië is het minimumloon nog geen 400 euro per maand, maar ik vrees dat het niet lukt om daar van rond te komen. Als ik huur, boodschappen, ov, en nog wat geld voor in m'n vrije tijd bij elkaar op tel, kom ik uit op zo'n ¤650, ruim ingeschat. Ik zat dus te denken om richting de 700-800 euro te gaan, ongeveer vergelijkbaar met minimumloon voor mijn leeftijd in Nederland. Maar ik wil uiteraard ook niet te laag gaan zitten... Aan de andere kant, het gemiddelde loon in Tsjechië is maar ruim 1000 euro. Wat zou een veilig bedrag zijn?
Voor Transavia?
En: 800-900
pi_162281617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Voor Transavia?
En: 800-900
Transavia inderdaad. Ervaring mee?
Oke, dat is wel een redelijk bedrag. Voelt een beetje raar om zo veel te vragen ten opzichte van het minimumloon, maar liever dat ik het iets te hoog inschat dan dat ik veel te laag zit en amper rond kan komen.
pi_162281680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:54 schreef getstrem het volgende:

[..]

Transavia inderdaad. Ervaring mee?
Oke, dat is wel een redelijk bedrag. Voelt een beetje raar om zo veel te vragen ten opzichte van het minimumloon, maar liever dat ik het iets te hoog inschat dan dat ik veel te laag zit en amper rond kan komen.
Nee, maar Praag deed me gelijk aan Transavia denken.
Nou ja, kijk. Toen ik in Portugal woonde verdiende ik 800 p/m met inwoning erbij geregeld door het werk. Het minimumloon is daar de helft of minder. Als callcentermedewerker kan je daar gewoon heel wat meer verdienen dan het minimumloon, hoe hard ook voor de lokale bevolking. Je mag dus zeker wel zo'n prijs vragen.

Lijkt me ook een prachtige stad en mooi land. Lekker weer, lekker authentiek nog en niet te duur. En Tsjechische dames ;)
pi_162281891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, maar Praag deed me gelijk aan Transavia denken.
Nou ja, kijk. Toen ik in Portugal woonde verdiende ik 800 p/m met inwoning erbij geregeld door het werk. Het minimumloon is daar de helft of minder. Als callcentermedewerker kan je daar gewoon heel wat meer verdienen dan het minimumloon, hoe hard ook voor de lokale bevolking. Je mag dus zeker wel zo'n prijs vragen.

Lijkt me ook een prachtige stad en mooi land. Lekker weer, lekker authentiek nog en niet te duur. En Tsjechische dames ;)
Moet ook nog even kijken of hier de inwoning bij zit, stond niet helemaal duidelijk vermeld op de website. Zal het meteen maar even vragen.

En inderdaad, Praag lijkt mij ook een hele mooie stad om te wonen. Niet al te ver weg, en toch zo anders dan Nederland. Ik vroeg mij nog af: in hoeverre mengt een gemiddelde callcentermedewerker in het buitenland zich met de lokale bevolking? Mij lijkt namelijk dat je eerder omgaat met je collega's, ook buiten het werk, maar juist het echte leven van de inwoners van een ander land interesseren mij heel erg.

Maar goed, ik moet zorgen dat ik niet al te enthousiast word, anders is een eventuele teleurstelling alleen maar groter ;)
pi_162282098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:02 schreef getstrem het volgende:

[..]

Moet ook nog even kijken of hier de inwoning bij zit, stond niet helemaal duidelijk vermeld op de website. Zal het meteen maar even vragen.

En inderdaad, Praag lijkt mij ook een hele mooie stad om te wonen. Niet al te ver weg, en toch zo anders dan Nederland. Ik vroeg mij nog af: in hoeverre mengt een gemiddelde callcentermedewerker in het buitenland zich met de lokale bevolking? Mij lijkt namelijk dat je eerder omgaat met je collega's, ook buiten het werk, maar juist het echte leven van de inwoners van een ander land interesseren mij heel erg.

Maar goed, ik moet zorgen dat ik niet al te enthousiast word, anders is een eventuele teleurstelling alleen maar groter ;)
Goed veel vragen stellen, dat toont ook dat je interesse hebt. :)

Hier in Belfast ga ik vooral veel met collega's om, maar ik sta ook open voor locals en leer ook regelmatig mensen buiten het werk om kennen. Sommige zie ik weer, sommige spreek ik één keer. Zo gaat dat. Het is inderdaad mooi om culturen te leren kennen en je wat te integreren.

Geen zorgen, enthousiasme is juist een positief iets en afwijzingen en tegenslagen horen bij het leven. Toon je goede wil en probeer zo professioneel mogelijk over te komen. Je mag jezelf best ietsjes beter voor doen, dat doen veel mensen bij sollicitaties en zeker over de telefoon of via Skype.

Mocht Praag nou niets worden, dan kan ik je wellicht wel een handje helpen voor een plekje in Lissabon, of eventueel in Belfast als je dat zou willen. Dan moet je wel achttien zijn overigens maar voor Transavia ook vermoed ik.

Belfast verdien je zo rond de 1150 pond, ofwel 1400+ euro per maand. Niet verkeerd als je net achttien bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 22:09:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')