Iemand uit mijn klas vertelde dat zelfs vol trots op TV.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Slagen met een gemiddelde van exact 5,5 #LifeGoals
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas vertelde dat zelfs vol trots op TV.
Interviewer: "En, ging het goed?"
Klasgenootje: "Ja!"
Interviewer: "Wat denk je wat je hebt gehaald?"
Klasgenootje: "Een 4!"
Interviewer: "Ja maar dat is toch helemaal niet goed?"
Klasgenootje: "Jawel, want met de 6 uit het SE is dat gemiddeld een 5 en met de 7 als compensatie van <vak X> ben ik dan precies geslaagd!"
Heeft de omroep uiteindelijk toch maar uit de uitzending geknipt.
Had je beter 0,2 minder hard kunnen werken noep :pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik gebruikte het alleen als voorbeeldSta eigenlijk een 6,8 voor het desbetreffende vak
Een cijfer waarmee je een onvoldoende kunt compenseren. Dus als je een 6,5 hebt, heb je één compensatiepunt. Je kunt dan een 4,5 of hoger compenseren, immers (4,5+6,5)/2 = 5,5. Een 7,5 of hoger is 2 compensatiepunten, 8,5 3 punten en 9,5 4 punten.quote:
Welk vak? En waarmee precies? Post ff je SE en verwachte CE?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:13 schreef aniihakobyan het volgende:
Iemand enig idee of combinatievak wordt meegerekend bij het eindcijfergemiddelde? Ik kom namelijk uit op een 5,8
SEquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Welk vak? En waarmee precies? Post ff je SE en verwachte CE?
Ik heb dus 1,5 dag om dit te doen. Ik heb teveel tijd besteed aan GS en hierdoor MAW verwaarloosd. Ook heb ik de MAW cijfers van vorig jaar meegenomen (ik doe nu namelijk VAVO) dus ik heb het niet als SE gemaakt in een jaar. Tips?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ok stel je haalt zoals de door jouw aangegeven cijfers (bij vakken die je nog moet maken ga ik ff van het slechtst uit):
CE gemiddelde: (6,2 + 4,1 + 8,1 + 6 + 6 + 4,5 + 4) : 7 = 5,56 dus die regel heb je gehaald.
Voor de hoofdvakken (NL, Eng + wis) maximaal 1 onvoldoende: heb je gehaald.
Voor filosofie sta je een 4,45 -> 4 als eindcijfer -> onvoldoende. Je staat als eindcijfer voor Engels dan een 8 dus die compenseert filosofie. Voor Maw kan je denk ik ook een 5 komen te staan, gezien die 7 als combinatiecijfer.
Ik denk dat je dan gewoon geslaagd bent, tenzij ik een foutje heb. Btw, een 4,0-5,0 voor maw? Dat is gewoon leerwerk man, moet je echt een 5+ kunnen halen
True datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Tip: uren aan besteden en het gewoon stampen
Meer niet
Verwachte eindcijfers:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:23 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
SE
Nederlands 5,9
Filosofie: 4,8
Engels: 7,6
Frans: 5,3
Geschiedenis: 6,0
Maatschappijwetenschappen: 6,0
Wiskunde: 7,0
CE
Nederlands: 6,2
Filosofie: 4,1
Engels: 8,1
Frans: 31 punten dus tussen 5,5-7,5 ik ga uit van een 6?
Geschiedenis: 40-45 punten dus rond de 6 weer?
Wiskunde A: moet ik nog maken maar ik verwacht een 4,5-5,0
Maw: moet ik nog maken maar ik verwacht een 4,0-5,0
Engels, Nl en Filosofie staan vast bij mij.
Combinatievak: gemiddeld 6,6 dus afgerond een 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |