abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153455248
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Dubbele carburateur en injectie :?
Shit je hebt gelijk.... Hoe kom ik hier nu bij? Haha.. Nee, dubbele Weber dus... 8)7 *Gelukkig is er nog iemand wakker.. Maar dus wel een 1.3 blokje uit een wat versere Cooper. ;)
pi_153473108
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik mag morgen sleutelen aan zo'n hok. En die heeft inderdaad de airbag storing _O-
Haha daar verdien je goed aan, is bijna altijd het matje van de bijrijder die je moet gaan vervangen omdat een verbinding los is gaan zitten.
pi_153474738
Die Fiat (stilo's) :')

Laatst een of andere kansloze getuned stilo/punto meeting.
Heb voor de beste mannen en vrouwen een kruisje geslagen.
pi_153474782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:07 schreef Infinti het volgende:

[..]

Herkenbaar ja de 2.4 Abarth had het zelfde probleem. Het begint met "Airbag failure" en het eindigt met een complete motor revisie en een hoop elektrische storingen.. Daarnaast is die Selespeed bak ook echt gewoon waardeloos na 150.000km gaat die schokken en mist die versnellingen, deze kan je deze ook gelijk reviseren. Die auto is een ramp zowel elektronisch als mechanisch!
toch heeft een kameraad van mij z'n ding vanaf 80.000 km en nu bijna 200.000 en nog geen echte problemen gehad... Hij laat trouwens wel regelmatig de bak olie vervangen
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_154297730
Ooit een keer een Nissan micra, particulier. Daarna op een autoforum gezet. Kreeg ik een uurtje later een pb van een automonteur op dat forum, dat het een ''bekende wagen'' was. Compleet doorgeroest aan de onderkant (de verkoper had fotos van de onderkant, maar de roestplekken stonden er juist niet op). Achja, wijze les voor 450. Verkocht aan een exporteur, dus het viel nog mee, maar een zure appel voor een arme student.

Ook wel eens geluk bij een ongeluk gehad. Gekeken naar goedkope auto voor roadtrip, voor 300 euro een hyundai excel gekocht. Olie stond een beetje laag kwam ik achter. Bijgevuld, proefrit alles in orde. Keer een ritje maken met een maat, ff stationair draaien omdat ik moest wachten totdat ie zn spullen had gepakt. Daarna met wegrijden de hele straat blauw :P bleken versleten zuigerveren te zijn. Oliepijl in de gaten gehouden en prima vakantie mee gehad. Daarna verkocht voor hetzelfde bedrag aan twee turken die me een ''nieuwe'' telefoon boden....wat een wereldje.
pi_154332901
Koop dan ook geen oldtimer die totaal verwaarloosd is en alleen even mooi is opgepoetst door een dealer. Besteed meer geld aan de aankoop als je het type bent die nog geen wiel kan vervangen. Die vrijstelling lijkt heel mooi maar je gaat er niets aan hebben zo.
Liefhebber van oldtimers en LPG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')