Nee man, dat is echt niet leuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:20 schreef awiebo het volgende:
vraag Normaal eens een leuk plaatje te maken?
Al dat internationale, speciaal engelstalige nummers schrijven en speciaal mensen bij elkaar brengen.
Laat die mannen de tent even hØken
Ik vind Maaike Ouboter wel heel erg veel gejank. Zou het op het songfestival niet echt goed doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:55 schreef female81 het volgende:
-Dotan, ligt goed in de lijn van wat je dit jaar veel hoort.
-Jett Rebel; die kan hele catchy en ook hedendaags klinkende liedjes in elkaar knutselen, en zie je niet over het hoofd (maar die wil dat 99% zeker niet).
-Of anders een van die gilmeiden (Eva Simons of Sharon Doorson) + trendy dj; Martin Garrix of zo.
Dat laatste zou ikzelf weliswaar niet om aan te horen vinden, maar je hebt iig iets dat van nu is, wat door bijna elk land begrepen zou kunnen worden, met een performer die visueel op het netvlies blijft hangen.
Ik zag elders de suggestie Maaike Ouboter; mooie stem hoor, ook geen lelijk meisje, maar wel erg 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'.Kortom: typisch iets voor ons, maar niet persé voor ánderen.
Een DJ met een goede zanger/zangeres is ook een goede optie, alleen denk ik dat Caro Emerald niet zo geschikt is.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:16 schreef FritzWepper het volgende:
Onze DJ's zijn wereldberoemd, voeg daar een vocaliste aan toe. Denk aan een samenwerking als Armin van Buuren & Caro Emerald. En dan met een echte zomerhit.
De looks heeft hij wel, alleen de zangkunsten schijnen wat minder te zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 11:28 schreef female81 het volgende:
Of je geeft Tim Douwsma een steengoed nummer. Populariteit bij de vrouwelijke stemmers heeft 'ie al, ongetwijfeld ook bij een bepaald deel van de mánnelijke stemmers, en op een buhne blijft 'ie zeker overeind. En de TROS houdt van hem, ik denk dat ze hem stiekem al op het netvlies hebben.
Het gevaar bij zo'n type is wel dat een liedje al snel van oerdegelijke/boerenklompen-Hollandse types als Fluitsma & Van Tijn of John Ewbank of zo afkomstig zal zijn; in die val moet dus NIET getrapt worden. Maar schakel een componist/schrijver in die het geluid van nu snapt (en ook wat over de grens werkt), en dan kan het zeker wat worden.
Ik heb Underkuffer Luver uit de finale van 2012 nog niet verwerkt andersquote:Op maandag 18 mei 2015 11:33 schreef female81 het volgende:
Zó erg kan het niet zijn, als je de hoofdrol in de musical Grease mag doen. Komt veel zangwerk bij kijken.
- Laura Jansen (Queen of Elba!), Jacqueline Govaert, Janne Schraquote:Op maandag 18 mei 2015 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Caro Emerald
Dotan
Kovacs
Kensington
Racoon
slotje
Er was toen alleen 1 halve-finale met 25 landen ze werd volgens mij 14e.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:24 schreef TLC het volgende:
Ik zag laatst op Best zo'n songfestival compilatie en daarin zag ik een zangeres -ik kende haar totaal niet- maar wat zong ze goed en ze had het publiek ook goed mee, zelf dacht ik dat ik naar het winnende liedje zat te kijken... bleek het Glennis Grace te zijn![]()
Heeft dat niet de finale gehaald ??![]()
Ontopic ; Caro Emerald, ze is de enige die het echt kan winnen
Annekequote:Op maandag 18 mei 2015 13:34 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
- Laura Jansen (Queen of Elba!), Jacqueline Govaert, Janne Schra
- Opnieuw Anouk of Waylon
- Band uit het genre symphonic metal (Within Temptation, Epica, Delain), of de zangeres solo (bijv. Anneke van Giersbergen)
- Sumera Espinel (Bright Lights), Rochelle (Untouchable vond ik best goed), Lisa Lois, Sandra van Nieuwland, andere vergane glorie uit talentenjachten (ik volg het al jaren niet meer) die over het algemeen het creatieve talent van liedjes schrijven en componeren lijkt te ontberen
- Giovanca (zou ik geweldig vinden!), Sabrina Starke
- Blaudzun, Go Back to the Zoo, De Staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |