Jou zou het niks uitmaken hèquote:Op zondag 17 mei 2015 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat topic in KLB mannen met een sletvriendin
Eens denken:quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskeren
Dit in combinatie met al dat geklets van jou over je training. Hmm.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die spannende botten tegen mijn vetjes aan
Haha, maskeren. Lees je dit topic uberhaupt wel eens?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ieder die met een ongezonde obsessie voor sport en/of zijn lichaamsgewicht zijn overduidelijke psychische problemen poogt te maskeren
Te vaak, te vaakquote:Op zondag 17 mei 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, maskeren. Lees je dit topic uberhaupt wel eens?
Dat doen wij allemaal tim, je bent niet bijzonder.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Het komt zelfs voor dat ik 's ochtends lekker in mijn badje lig te ontwaken en dan de SC van de afgelopen nacht teruglees.
We hebben niet allemaal een bad he. Ik niet iig.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen wij allemaal tim, je bent niet bijzonder.
Ik denk dat Timmmm dit echt doet.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
En ga je het dan ook uitprinten en bij de gemeente langs brengen ofzo
Ik bedoelde ook dat teruglezen, ik heb ook geen bad, ik doe dat gewoon in bedquote:Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een bad he. Ik niet iig.
Zal ik het anders even doen?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er gaat steeds iets verkeerd hier.
Godtering.
Heb je al een bokszak?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee niet, maar afgelopen week ook niet echt tijd voor gehad om te zoeken. Jij wel?quote:
Kan er mee door, zoals gewoonlijk.quote:
Oe die moet ik zien, nog een keer. Zal wel zijn omdat deel 2 eraan zit te komen dat hij nu op tv komt.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie, dinsdag komt Iron Sky op RTL7
OF altijd een kutbui, kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heeft nooit een kutbui, hij is altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |