Hier nog één, heb ze net betaald. Was wel een dag te laatquote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me eraan denken dat ik deze week mijn schoenen nog even moet betalen.
Dat is meer werk dan passenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Genoeg websites waar je tegenwoordig gratis kunt terugsturen toch? Bestel er 1000 met creditcard en stuur alles wat niet past terug?
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurtquote:
Ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurt
Het enige probleem is dat er vaak toch wel veel past en leuk staat en dat ik dan meer koop dan ik me voorgenomen hadMaar dat gebeurt met écht winkelen ook wel eens.
Nou hup naar de stad met je hoofd danquote:
Gelukkig dat je ook nog wat healthy stuffs hebt genoemd na al die ongezonde troep die je opsomtquote:Op maandag 18 mei 2015 13:00 schreef Lonaa het volgende:
En ik deed boodschapjes.Banaan, komkommer, sla, perzik, spa rood, karnemelk, bosbessen, champignons, wortels, healthy stuffs.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook nog wat healthy stuffs hebt genoemd na al die ongezonde troep die je opsomt
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef Qwea het volgende:
Ongezonde troep is ook gewoon KH, eiwitten en vetten hoor
Ik mag dat niet bij Zalandoquote:Op maandag 18 mei 2015 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Bij zalando heb ik bijvoorbeeld nog nooit vooraf geld overgemaakt. Maar die eisen wel dat de adressen overeenkomen. Dus afleveren op werk kan dan weer niet.
PAUPERquote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag dat niet bij ZalandoWoon in een voor hun risicobuurt voor wanbetalers
Maar de ene combinatie van KH, vetten en eiwitten smaakt toch lang zo goed niet als de andere van KH, vetten en eiwittenquote:
Ja maar dat boeit voor je lichaam niet hoe iets smaaktquote:Op maandag 18 mei 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar de ene combinatie van KH, vetten en eiwitten smaakt toch lang zo goed niet als de andere van KH, vetten en eiwitten
hahahahaquote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwehehehe.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oftewel je hebt een kater?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Show us!
Verder. Blleeh dagje. Regen, moeheid, algehele lamlendigheid en door de moeheid kan ik ook niet helder genoeg nadenken om iets nuttigs van mijn werk te maken vandaag.
Qua verschijnselen misschien wel, maar dat ik dat zou hebben van die 2 wijntjes op donderdagavond lijkt me sterkquote:
Er is niet veel boeiends hoor aan een spijkerbroek maat 26...quote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Show us!
Verder. Blleeh dagje. Regen, moeheid, algehele lamlendigheid en door de moeheid kan ik ook niet helder genoeg nadenken om iets nuttigs van mijn werk te maken vandaag.
Je hebt lelijke en mooie spijkerbroeken! En als hij mooi past komt je figuur ook weer beter uit dan in degenen die je eerst had?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is niet veel boeiends hoor aan een spijkerbroek maat 26...
Ja, nee, ik koop lelijke spijkerbroeken idd. Goed verhaalquote:Op maandag 18 mei 2015 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt lelijke en mooie spijkerbroeken! En als hij mooi past komt je figuur ook weer beter uit dan in degenen die je eerst had?
Maar als je niet wilt laten zien ook prima hoor
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahahaha![]()
![]()
![]()
en dan woon je nog nies eens in de kutste wijk van Dordrecht
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Deze week toos fietsloos. Dat wordt veel wandelen.
Kutdagquote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Maraca het volgende:
Gemengde gevoelens hiero. Aan de ene kant zwaar teleurgesteld in mezelf dat ik heb toegegeven aan comfort food doordat ik een slechte dag had.,. andere kant weer opgelucht omdat ik me heb ingehouden (dus niet mijn favo 'kutdag menu' heb gehaald) en het nog in m'n kcal past ook
Grote Big Mac menu met frietsaus, grote chocolademilkshake en McFlurry M&Mquote:
Nee, dat is een goede keus geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grote Big Mac menu met frietsaus, grote chocolademilkshake en McFlurry M&MDie dus (gelukkig!) niet genomen.
Njah, kom er nu ook niet super goed vanaf... was toch nog 1.000kcal voor eigenlijk niksquote:Op maandag 18 mei 2015 18:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, dat is een goede keus geweest
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, kom er nu ook niet super goed vanaf... was toch nog 1.000kcal voor eigenlijk niksmaar goed, voel me nu wel iets beter en past in kcal
Wat heb je wel genomen dan? En zolangt in je kcal past en het een uitschieter is, och, wat maakt het uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grote Big Mac menu met frietsaus, grote chocolademilkshake en McFlurry M&MDie dus (gelukkig!) niet genomen.
2x McKroket en een McFlurryquote:Op maandag 18 mei 2015 18:13 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat heb je wel genomen dan? En zolangt in je kcal past en het een uitschieter is, och, wat maakt het uit.
Aaah, dat valt reuze mee. Doet me trouwens denken aan de Obese jongen van gisteren met z'n Maccie.quote:
Snuggie en een fikse mok thee.quote:
Ja, nu hopen dat ik vanavond niet misselijk benquote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Aaah, dat valt reuze mee. Doet me trouwens denken aan de Obese jongen van gisteren met z'n Maccie.![]()
Hoe is jouw gewicht? Een beetje overgewicht, geen overgewicht, heel veel overgewicht?
Ik heb vandaag zo gezond gegeten de hele dag dat ik het vertik om vanavond koekjes en chips te eten bij een vriendin, want dat verpest dan alles (vind ik). We houden een filmavond met wat meiden en dan staat er uiteraard allemaal troep op de tafel.
Hahahaha wat doe je aan sport dan? En je zit aan de bovenkant van een gezond bmi oid (dus tegen de 25)?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nu hopen dat ik vanavond niet misselijk ben![]()
Vanuit gezondheidsperspectief heb ik geen overgewicht, BMI is ook in orde. Alleen vanuit vrouwelijk perspectief heb ik een klein buikje dat ik graag weg zou willen werken. Is schat ik 5kg .. alleen roep ik dat al zeker een half jaar
Ik zit er straks exact zo bij.quote:
BMI moest ik even opnieuw berekenen, maar hij is nu 22.5.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hahahaha wat doe je aan sport dan? En je zit aan de bovenkant van een gezond bmi oid (dus tegen de 25)?
Ergo, niks aan de hand dus. Niet achterom kijken, volgende x andere keuze maken, doorgaanquote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Maraca het volgende:
Gemengde gevoelens hiero. Aan de ene kant zwaar teleurgesteld in mezelf dat ik heb toegegeven aan comfort food doordat ik een slechte dag had.,. andere kant weer opgelucht omdat ik me heb ingehouden (dus niet mijn favo 'kutdag menu' heb gehaald) en het nog in m'n kcal past ook
Oke, daar verdien je wel klappen voor. Mckroketquote:
Kutgesprek op het werkquote:Op maandag 18 mei 2015 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ergo, niks aan de hand dus. Niet achterom kijken, volgende x andere keuze maken, doorgaan
Waarom heb je een kutdag?
Ja mamquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, daar verdien je wel klappen voor. Mckroketneemt dan de mcchicken
Welke flurry had je? Rocky road?
Hardlopenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
BMI moest ik even opnieuw berekenen, maar hij is nu 22.5.
Sporten bestaat uit: Krachttraining (3x pw 1 uur), HITT (3x pw 10 minuten), zwemmen (1x pw 1 uur) en als m'n fysio eens opschiet ga ik hardlopen (komt dan wel in de plaats van zwemmen).
Sponsquote:Op maandag 18 mei 2015 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
HardlopenIk durf het niet meer. Shinsplints is zo goed als weg. Heb wel groen licht gekregen nu van de fysio. Maar ze kan wmb de boom in. Alhoewel ik het wel kei jammer vind. Zo heerlijk om 's ochtends ff stukkie te rennen..
22.5, dikzak
Kan er maar beter uit zijn toch? Ben je het nu ook echt kwijt? Of sluimert het nog ergens?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kutgesprek op het werkGesprek op zich was niet eens zo heel erg, maar het maakte wat gevoelens los die ik blijkbaar behoorlijk had opgekropt. Kwam ook echt veel later, nadat het gesprek allang was afgelopen
![]()
Braaf. Want mijn god wat had ik gisteren een deceptie met die rocky road eyquote:Ja mamNee, had de M&M versie
Oh nee, het sluimert nog wel ergensquote:Op maandag 18 mei 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan er maar beter uit zijn toch? Ben je het nu ook echt kwijt? Of sluimert het nog ergens?
[..]
Braaf. Want mijn god wat had ik gisteren een deceptie met die rocky road ey
Goedzo. Want als je de lade weer dicht flikkert dan knalt hij binnenkort 3x zo hard openquote:Op maandag 18 mei 2015 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, het sluimert nog wel ergensMaar ik ga er wel wat mee doen..
McFlurry M&M is nooit een teleurstelling![]()
Ja, denk dat ik daarom deze keer mezelf niet kon overtuigen van een gezonde maaltijd. Het was bewust weggestopt en -I kid you not- heb in m'n agenda staan wanneer ik eraan zou gaan werken (over een paar maanden). Ging prima, tot mijn werk het nodig vond om er weer over te beginnenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo. Want als je de lade weer dicht flikkert dan knalt hij binnenkort 3x zo hard openBeen there, done that
Trust me, die rocky road écht wel
Ja, dan heb je niet zelf de keuze of je die la open trekt of nietquote:Op maandag 18 mei 2015 18:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik daarom deze keer mezelf niet kon overtuigen van een gezonde maaltijd. Het was bewust weggestopt en -I kid you not- heb in m'n agenda staan wanneer ik eraan zou gaan werken (over een paar maanden). Ging prima, tot mijn werk het nodig vond om er weer over te beginnen
Jepquote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je niet zelf de keuze of je die la open trekt of nietDan rukt men hem wel voor je open
Leuk man
![]()
Dat is serieus de beste manier. Zegt zij, die het nog veel dieper in een lade heeft getrapt, in een put heeft geflikkerd, daar beton op heeft gestort en daarover zand heeft gepleurdquote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jepdus volgende week ga ik er even voor zitten
Ga er dan niet onderuit komen omdat ik er dan steeds mee geconfronteerd ga worden. Prima, dan deal ik er wel mee
Lotgenootjequote:Op maandag 18 mei 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is serieus de beste manier. Zegt zij, die het nog veel dieper in een lade heeft getrapt, in een put heeft geflikkerd, daar beton op heeft gestort en daarover zand heeft gepleurd![]()
Hoe doe je dat? Zelf met zaadjes of zo'n volle plant uit de supermarkt in een pot gezet?quote:
Was ooit een plantje. Munt is letterlijk het makkelijkste om levend te houden, is net onkruid. Maar we hebben een hele plantenbak met kruiden, en één met aardbeien. Vorig jaar ook cherry tomaten, komkommer en courgettes!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Zelf met zaadjes of zo'n volle plant uit de supermarkt in een pot gezet?
Zelfs onkruid gaat dus dood op m'n balkonquote:Op maandag 18 mei 2015 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was ooit een plantje. Munt is letterlijk het makkelijkste om levend te houden, is net onkruid. Maar we hebben een hele plantenbak met kruiden, en één met aardbeien. Vorig jaar ook cherry tomaten, komkommer en courgettes!
Wel genoeg zon? En geef je elke dag water?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfs onkruid gaat dus dood op m'n balkon
Water zou wel eens het probleem kunnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 19:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel genoeg zon? En geef je elke dag water?
Ik ben het binnen aan het kweken.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Water zou wel eens het probleem kunnen zijn![]()
Moet maar weer eens een plantje halen. Zaadjes lukt hier niet, want ik heb last van duiven. En 'lege' pot = broedplaats
Zaadjes kun je ook binnen in een klein potje laten kiemen en daarna pas buiten in de bak zetten.. Bij ons zijn ook wel veel duiven maar de plantenbakken laten ze gek genoeg met rust, op wat poepen af en toe na.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Water zou wel eens het probleem kunnen zijn![]()
Moet maar weer eens een plantje halen. Zaadjes lukt hier niet, want ik heb last van duiven. En 'lege' pot = broedplaats
Heb binnen niet echt een handige plaats daarvoor waar ze voldoende zonlicht krijgenquote:
Die rotbeesten hier zien alles als een broedplaatsquote:Op maandag 18 mei 2015 19:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zaadjes kun je ook binnen in een klein potje laten kiemen en daarna pas buiten in de bak zetten.. Bij ons zijn ook wel veel duiven maar de plantenbakken laten ze gek genoeg met rust, op wat poepen af en toe na.
Hier krijgt het nu ook niet bijzonder veel zon, maar ze komen prima op!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb binnen niet echt een handige plaats daarvoor waar ze voldoende zonlicht krijgen
Hmm.. eens proberen danquote:Op maandag 18 mei 2015 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier krijgt het nu ook niet bijzonder veel zon, maar ze komen prima op!
Zowat wel ja, tenzij het regent natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. eens proberen dan![]()
Muntthee
Maar elke dag water dus![]()
Binnen regenen?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zowat wel ja, tenzij het regent natuurlijk
Dat is niet goed neequote:
BMI boks!quote:Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sporten bestaat uit: Krachttraining (3x pw 1 uur), HITT (3x pw 10 minuten), zwemmen (1x pw 1 uur) en als m'n fysio eens opschiet ga ik hardlopen (komt dan wel in de plaats van zwemmen).
Ohj, dan ben je wel slank dus. Dacht dat je veel overgewicht had!quote:Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |