Gezien de radio niet in de huidige auto past mag hij in de verkoop. De radio is slechts korte tijd gebruikt en werkt nog perfect.
De radio bevat een dualcore A9 processor van Mstar en heeft 1GB RAM / 8GB ROM. Het scherm in 6.2'' groot. Toestel bevat ook een DVD speler en natuurlijk GPS.
De radio draait op Android 4.1 en bevat Igo kaartmateriaal, zelf heb ik altijd Sygic geïnstalleerd gehad. Door de mogelijkheid om een 3G dongle aan te sluiten of via thethering zou je ook Google maps of Waze kunnen gebruiken.
Optioneel is er een update naar Android 4.2 beschikbaar, deze valt te kopen of wellicht is deze op
XDA? te vinden. Overigens draait het toestel op 4.1 prima.
Toestel is redelijk makkelijk aan te sluiten. Op dit moment zit er een stekker aan voor een Volvo (zelf gemonteerd), maar deze kan ik desgewenst verwijderen zodat je je eigen stekker kan monteren.
Hieronder zijn wat foto's van het apparaat te vinden, mocht je interesse hebben dan mag / kan je altijd komen kijken. Verkoop via de post doe ik wegens de gevoeligheid van het apparaat liever niet.
Mocht je meer foto's willen of vragen hebben dan hoor ik het graag

![bsaUfNXm.jpg]()
![FryFTzBm.jpg]()
![Pg5dmVlm.jpg]()
![cuu2IE8m.jpg]()
![TMh44Tdm.jpg]()
![jIbV0lym.jpg]()
![Do50ZUfm.jpg]()
![GE6u65tm.jpg]()
![dvi8JeGm.jpg]()
Specs:- Dualcore Mstar processor (cortex A9)
- 1GB RAM
- 8GB ROM
- GPS
- WIFI (via dongle, meegeleverd)
- 3G (via dongle, niet meegeleverd)
- Scherm, 6.2'' 800x480 resolutie.
- Software: Android 4.1.1
- Navigatie: Igo maps (meegeleverd)
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 17-05-2015 17:06:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts:
http://gearbullet.tweakblogs.net/