quote:
Ergens bovenaan dacht ik zelf ook al aan. Maar scheelt dat dan echt zo enorm qua energiekostne?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zou iig een appartement nemen zon in de woonkamer en/of op het balkonEn in het midden is gunstig voor de energielasten. Aan de andere kant: bovenburen heb je meer alst van dan onderburen dus boven is het beste.
en overstromingen!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef nofxtbr het volgende:
hoe hoger hoe veiliger als het gaat om inbraak
Ja tuurlijk, maar aangezien dit zoals ik in de OP lees om nieuwbouw gaat zou ik daar geen punt van maken. Als je een oude jaren 60./70 flat hebt maakt het enorm uit of je binnenin zit of een hoekwoning op het oosten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ergens bovenaan dacht ik zelf ook al aan. Maar scheelt dat dan echt zo enorm qua energiekostne?
Maar wel weer dichter bij onweerquote:
Ik woon ook onder een plat dak en heb echt totaal geen last van de warmte eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Resistor het volgende:
Niet op de bovenste verdieping, maar op de 1-na-hoogste. Laat de bovenburen in de zomer maar lekker stikken onder het hete dak, en in de winter lekker stoken.
Probeer wel op een hoek te gaan zitten, uitzicht naar 2 kanten.
Dit. Liever die hitte dan het risico op aso bovenburen. Nieuwbouw, dus zal sowieso goed geïsoleerd zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef Teydelyk het volgende:
HELEMAAL bovenin, in de hoek. Weinig geluid. Wordt echter wel warm.
Huizen van de jaren 80 en ouder kennen dat probleem inderdaad. Woon zelf in een huis met een plat dak. Slaap er onder. Nergens last van.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Resistor het volgende:
Niet op de bovenste verdieping, maar op de 1-na-hoogste. Laat de bovenburen in de zomer maar lekker stikken onder het hete dak, en in de winter lekker stoken.
Probeer wel op een hoek te gaan zitten, uitzicht naar 2 kanten.
Dat is een voordeel voor beide problemen, goede isolatie. Zowel voor hitte / koude als herrie van burenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit. Liever die hitte dan het risico op aso bovenburen. Nieuwbouw, dus zal sowieso goed geïsoleerd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |