abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 mei 2015 @ 13:42:01 #1
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152675206
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Officiële studio versie

Optreden bij The Voice

2e repetitie in Wenen

En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?

Wordt het: #Teamjurk1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart


Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood


--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---


*G* *O* WE GAAN VOOR DE WINST! *O* *G*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:42:36 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152675222
Hier ook nog maar even:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2015 @ 13:43:22 #3
368283 ato
pi_152675253
Ok leuk om te zien..
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 17 mei 2015 @ 13:45:13 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152675329
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, terwijl ik Denemarken (het lied, niet het land) echt shite vind, persoonlijk.
Kan me ook niet voorstellen dat die doorgaat. Denk dat, in tegenstelling tot de ranking in de perspoll, het eerder zal gaan spannen om Wit-Rusland gezien de grote vertegenwoordiging van Oostbloklanden in SF1.
pi_152675474
Hongarije zou ook nog wel wat punten van de jury kunnen krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152676316
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef Jif het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde verhaal als vorig jaar. Vorig jaar was het optreden van TCL voor de zaal ook superstatisch. Ze stonden de hele tijd tegenover elkaar en maakte geen contact met het publiek. Maar op beeld zag het er juist heel dynamisch uit in de kleine details, denk bijvoorbeeld aan het optrekken van de wenkbrauwen. Ik denk dat we dit jaar thuis weer kunnen genieten van een fantastische (dynamische) beeldregistratie!
Vorig jaar was zelfs het optrekken van 1 wenkbrauw al onderdeel van de choreografie..
dag
  zondag 17 mei 2015 @ 14:25:35 #8
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_152676411
En toch mensen.. Die juryleden kunnen toch moeilijk die stem van Trijn negeren? Ik bedoel ook al vinden ze het lied misschien ruk, die stem alleen al is goed voor tenminste top 10 bij de meesten lijkt me. Alleen Polina uit Rusland heeft een vergelijkbaar goed stemgeluid (En zal ook wel deze halve finale gaan winnen).
Als ze nou ook nog haar tietenjurk aantrekt om wat meer televoting stemmen te trekken zie ik het ineens weer een beetje zitten
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 14:32:54 #9
375570 crew  Cyan9
pi_152676642
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef MuscleLover29 het volgende:
En toch mensen.. Die juryleden kunnen toch moeilijk die stem van Trijn negeren? Ik bedoel ook al vinden ze het lied misschien ruk, die stem alleen al is goed voor tenminste top 10 bij de meesten lijkt me. Alleen Polina uit Rusland heeft een vergelijkbaar goed stemgeluid (En zal ook wel deze halve finale gaan winnen).
Als ze nou ook nog haar tietenjurk aantrekt om wat meer televoting stemmen te trekken zie ik het ineens weer een beetje zitten
Alhoewel juryleden worden aangewezen om een professionele kijk te geven op alle inzendingen, zijn zij ook niet vrij van merkwaardige keuzes. Stempatronen zijn soms duidelijk terug te zien en vorig jaar was volgens mij de hele Georgische jury ongeldig verklaart vanwege te grote overeenkomsten tussen de verschillende juryleden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 14:34:05 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152676673
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef MuscleLover29 het volgende:
En toch mensen.. Die juryleden kunnen toch moeilijk die stem van Trijn negeren? Ik bedoel ook al vinden ze het lied misschien ruk, die stem alleen al is goed voor tenminste top 10 bij de meesten lijkt me. Alleen Polina uit Rusland heeft een vergelijkbaar goed stemgeluid (En zal ook wel deze halve finale gaan winnen).
Als ze nou ook nog haar tietenjurk aantrekt om wat meer televoting stemmen te trekken zie ik het ineens weer een beetje zitten
De tietenjurk zou dan weer stemmen kunnen kosten van conservatieve jury leden en stemmers.
pi_152677314
#teamjurk1
pi_152677810
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:34 schreef Momo... het volgende:

[..]

De tietenjurk zou dan weer stemmen kunnen kosten van conservatieve jury leden en stemmers.
Conchita heeft wel aangetoond dat je die niet nodig hebt..
dag
pi_152677887
Nu ik de video van de 2e rehersal bekijk zie je wel echt dat Pannecoucke het weer echt als een videoclip aanpakt. Dat zie je bij andere landen niet. Die focussen veel meer op het lied zelf en de presentatie in de zaal. Trijntje heeft tot aan de laatste minuut ook alleen maar oog voor de camera. Daarna geeft ze de zaal wat aandacht zodat die ook kunnen meegenieten en toch zullen klappen..
dag
  zondag 17 mei 2015 @ 15:09:56 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152677996
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Peter het volgende:

[..]

Even off topic: Is er een reden dat we een Top40-SC in ESF hebben? Heb ik weer eens iets gemist, of hoort die hier? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152678073
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Even off topic: Is er een reden dat we een Top40-SC in ESF hebben? Heb ik weer eens iets gemist, of hoort die hier? :@
Neuh, eens kijken wie ze wil hebben..
dag
pi_152678082
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Even off topic: Is er een reden dat we een Top40-SC in ESF hebben? Heb ik weer eens iets gemist, of hoort die hier? :@
De 40+ SC is on tour. Ik geloof elke dag een ander forum. Nu was ESF aan de beurt
pi_152678133
Nummer van het nieuwe album live gezongen: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)huis-choice-ive-made
pi_152678143
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Peter het volgende:

[..]

Conchita heeft wel aangetoond dat je die niet nodig hebt..
Heeft conchita tieten ?
pi_152678146
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef MuscleLover29 het volgende:
En toch mensen.. Die juryleden kunnen toch moeilijk die stem van Trijn negeren? Ik bedoel ook al vinden ze het lied misschien ruk, die stem alleen al is goed voor tenminste top 10 bij de meesten lijkt me. Alleen Polina uit Rusland heeft een vergelijkbaar goed stemgeluid (En zal ook wel deze halve finale gaan winnen).
Als ze nou ook nog haar tietenjurk aantrekt om wat meer televoting stemmen te trekken zie ik het ineens weer een beetje zitten
Juryleden stemmen echt niet zo wezenlijk anders dan gewone kijkers hoor. Het voornaamste doel van de jury is om diaspora-effecten te reduceren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 17 mei 2015 @ 15:14:34 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152678177
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef iBenny het volgende:

[..]

De 40+ SC is on tour. Ik geloof elke dag een ander forum. Nu was ESF aan de beurt
Ok.
Cognitieve test, kijken hoe snel ze het elke dag kunnen vinden? :P
Oeh, die vond ik zelfs slecht :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152678257
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ok.
Cognitieve test, kijken hoe snel ze het elke dag kunnen vinden? :P
Oeh, die vond ik zelfs slecht :@
Zolang het in de reeks staat is dat niet moeilijk natuurlijk :+
dag
  zondag 17 mei 2015 @ 15:19:45 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152678373
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Zolang het in de reeks staat is dat niet moeilijk natuurlijk :+
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152678650
Nederland staat nu 8e bij de presspoll :P
  zondag 17 mei 2015 @ 15:31:23 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152678711
Zie je wel, we stijgen nog voor dinsdag naar nr1! :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 17 mei 2015 @ 15:36:32 #25
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152678874
Even leuk terugblikken:

http://www.show.nl/video/(...)en-huilende-sieneke/

Ooh meid, de tranen staan in je ogen! Wat leuk joh! _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')