Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4
Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
Pijltje omhoog op PS4.quote:
Fijn dat ze lekker aan het werk zijn. Dat mag ook wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:14 schreef mug89 het volgende:
Patch 1.4
Flink wat verbeteringen, en hopelijk zoals te zien ook de vage glitches wat ghosting effeft betreft op de PS4 dat verholpen gaat worden.
true, maar wel lekker dat ze ermee bezig zijn, die vage frames op de PS4 ziet er echt niet uit, je ziet alles dubbel/3x, behalve je eigen auto.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jup, maar voorlopig is de patch er nog niet.
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
1 miljoen exemplaren verkocht
http://www.projectcarsgam(...)-reaches-one-million
Dat is namelijk ook 1 van de redenen dat de revieuws altijd zo corrupt zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Ik mis toch wel een hoop circuits zoals Jerez, Aragón, Magny Cours, Singapore, Circuit Gilles Villeneuve, Sepang,quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dan ook een tof spel. Nu alleen nog hufters -die op je botsen terwijl je netjes rijdt- aanpakken .
Heb ook een beetje een haat liefde relatie met het spel. Als het werkt vind ik het echt heerlijk maar ik kan opeens ook de Formule A + B niet meer op de weg houden terwijl dat eerder prima ging... Daarnaast moeten de lobby's gewoon werken, het is nu onmogelijk om met meer dan 8 man in een lobby te zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Poe, als je zo slim was geweest om via WMD ¤27.500 in Project Cars te investeren kreeg je nu ¤110.000 terug , geen slechte deal.
[ afbeelding ]
Maar dit is natuurlijk wel de reden dat de hype voor deze game zo gigantisch was geworden, de mensen die de early builds mochten spelen zouden natuurlijk nooit iets negatiefs over de game zeggen want zij hadden belang bij goede verkoopcijfers.
Lijkt ook alsof de game al in de verkoop is gegaan voordat ie af was omdat de hype op dat moment op zo'n hoogtepunt was gekomen, nog meer uitstel zou de cijfers waarschijnlijk geen goed hebben gedaan.
Hoewel ik het best een toffe game vind is deze launch voor mij één van de grootste game-teleurstellingen ooit geweest, de game en dan vooral de xbox-port is gewoon nog niet af. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het in de loop van de komende maanden kunnen fixen, maar het is gewoon nog niet best, en juist omdat de game wel de potentie heeft om zo ontzettend goed te zijn voelt het vooralsnog behoorlijk zuur. Maargoed.
Ik weet niet wanneer jij er ingestapt bent maar dat was zeer zeker wel de bedoeling, na een tijdje kregen ze echter gedonder met de Engelse Financial Conduct Authority en konden ze dat model van fondsenwerving niet meer doorzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk in theorie, maar volgens mij is het nooit de bedoeling geweest de early access members geld of winst terug te geven. Aan de hoogste levels zaten wel voordelen aan als trackdays met andere members, maar was het nooit de bedoeling dat early access leden er iets aan gingen verdienen.
Mag overigens wel, ze kunnen mijn bankrekening nummer krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:46 schreef Bluurgh het volgende:
Haha wat een onzin, hoelang is 1 uit, een maand? En over de kwaliteit daarvan valt al genoeg te discussieren .
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Wat zijn al die problemen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat Project CARS 2 zou komen was allang bekend. Maar het eerste deel is zelfs bijna twee maanden na release nog steeds niet in een release-waardige staat, ik heb een hoop bèta's gespeeld die beter speelbaar waren dan dit. Je bent het verplicht aan je consument om die game op orde te maken voordat je aan een ander project begint. In plaats daarvan vragen ze de consument om nóg meer geld voor een project met features die al voor het eerste deel beloofd zijn. Ik weet niet wat erger is, dat Slightly Mad het lef heeft om dit te doen, of dat het daadwerkelijk werkt. Niet te geloven hoe makkelijk men zich hier laat oplichten.
Zie ook Racerblade z'n comment. Tuurlijk zijn er een hoop (misschien wel alle) studio's die al beginnen aan een volgend deel terwijl het 'huidige' deel nog uit moet komen maar om een maand na een incomplete release het volgende deel al aan te kondigen... En dan is het meest kansloze nog dat ze zelf aangeven "wel genoeg geld te hebben om het zonder backers te doen maar we vonden het wel leuk zo de vorige keer dus we doen het nogmaals zo". En dan de prijs ook nog eens verhogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weet je hoelang ze met 1 bezig zijn geweest? Reken er maar op dat 2 nog wel even op zich laat wachten. Meeste game studios zijn al met vervolg bezig als het huidige nog in eindfase zit. Misschien zijn ze er wel wat laat mee nu pas te beginnen meet werven van nieuwe leden/backers.
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".quote:We don't need the money!! We are allowing those who are interested to join a full development process from scratch, to alter the direction and design of a AAA game. The fees are simply to ensure we don't have to keep answering questions like this, or your almost identical one above, after your rejoin.
Mwa even uit het hoofd:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Wat zijn al die problemen dan?
Speel het nu al een tijdje en ben eigenlijk nog helemaal niks geks tegen gekomen op af en toe een verdwijnende hud na
Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een reden om meer geld te verdienen over de rug van je fans heen. Luister gewoon naar je fans en geef de backers van deel 1 de mogelijkheid tot "betatesten" ofzo, daar win je een stuk meer goodwill mee dan geld vragen onder het mom van "We hebben wel geld zat maar we vinden het idee wel grappig dat mensen ons geld geven voor early access".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |