Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben geïnvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je kan voor 50 pond of euro meedoen aan het ontwikkelingsproces. Daarnaast krijg je voor dat geld een gratis (digitale) editie van het spel. Dan verdienen ze toch niet meer geld dan als iemand gewoon het spel koopt? Sommige mensen vinden het leuk om betrokken te worden bij de ontwikkeling van een spel. Als je mensen laat betalen hiervoor dan zullen ze ook sneller feedback geven op fora's terwijl mensen die je een gratis betatest geeft vaak geen zin hebben om hier tijd en moeite in te steken.
Ik snap wel dat de timing een beetje onhandig is maar het enige wat ze doen is zich tot de spelers richten voor het geld waar andere ontwikkelaars al lang bezig zijn met een sequal maar dit gewoon stil houden omdat zij andere geldschieters of testers hebben.
Boeit toch weinig... Is een puur zakelijke investering? X erin stoppen en Y terugkrijgen en volgens mij zijn de opbrengsten prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben geïnvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.
De mensen die in pCARS 1 hebben geïnvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Heb je de ontwikkeling van 1 bijgehouden? Er zijn mensen die duizenden euro's hebben geïnvesteerd en die nu zitten met een spel wat nog vol bugs zit, waar beloofde functies niet inzitten en die vele maanden uitgesteld is.
Om twee maanden na de release het bericht te krijgen dat ze graag je geld willen zien voor deel twee en voor deel 1 nog wel een klein aantal mensen laat werken aan eventuele patches. Al zou het me niets verbazen als dat (betaalde) DLC wordt.
Niks mis met crowdfunding, maar respecteer dan wel je investeerders en dat is duidelijk iets wat ze niet snappen.. Vergeet niet dat ze met deel 1 naar eigen zeggen voldoende geld hebben verdiend om deel twee zonder crowdfunding te doen!
Ik heb ook berichten gelezen dat uitbetalingen niet helemaal zijn gegaan zoals afgesproken was, maar daar heb ik me niet echt in verdiept.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De mensen die in pCARS 1 hebben geïnvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.
Was het niet zoiets?
[ afbeelding ]
Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Volgens mij is er genoeg kritiek op het officiële forum en ze gaan er ook nog soort van op in. Net nog kreeg ik een reactie van Ian Bell:quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:47 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik heb ook berichten gelezen dat uitbetalingen niet helemaal zijn gegaan zoals afgesproken was, maar daar heb ik me niet echt in verdiept.
Indirect is dit verdienmodel eigenlijk verantwoordelijk voor hoeveel bugs er wel in Project CARS zitten. Iedereen die geïnvesteerd heeft in de game heeft baat bij zoveel mogelijk verkochte exemplaren, dus de early access spelers proberen ook zoveel mogelijk hype te creëren en dat is ze aardig gelukt. Daarom is men op de officiële fora van Project CARS ook lyrisch en totaal niet kritisch naar het eindproduct en als je wel kritisch bent krijg je een ban van het forum.
Het is me ook totaal onduidelijk waarom CARS2 wéér crowdfunded moet worden. Volgens de afbeelding hierboven kunnen ze nog gewoon twee jaar vooruit van het geld dat ze verdiend hebben (en nog steeds binnenstroomt) aan het eerste deel en daarbij hebben ze nu de steun van Bandai Namco. Gebruik dat geld dan ook.
De laatste tijd is het wat minder qua bans, omdat de game ook beter speelbaar is. Als je rond release zei dat de game onspeelbaar was (en mede door bijvoorbeeld die inverted steering bug was die dat) kwam er vrij snel 'banned' in je linkerbovenhoek te staan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg kritiek op het officiële forum en ze gaan er ook nog soort van op in. Net nog kreeg ik een reactie van Ian Bell:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze kiezen voor crowdfunding omdat ze mensen willen betrekken bij het proces. Mensen die betalen om onderdeel te zijn zullen eerder geneigd zijn om feedback te geven. Wanneer ze een open bèta hebben is de feedback ongetwijfeld een stuk minder en ook minder georganiseerd.
Ze hebben ook al vaker aangegeven dat ze het niet voor het geld doen en dat er daarom ook wat tegenover staat in de vorm van een digitale spel of een diner met crewleden.
Tja, voor sommige mensen is 10.000 pond geen geld. Denk ook niet dat ze elke avond uit eten willenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
De laatste tijd is het wat minder qua bans, omdat de game ook beter speelbaar is. Als je rond release zei dat de game onspeelbaar was (en mede door bijvoorbeeld die inverted steering bug was die dat) kwam er vrij snel 'banned' in je linkerbovenhoek te staan.
En dat het niet over geld gaat is makkelijk lullen voor hen. Ze bieden inderdaad een etentje en overnachting aan en wat andere extra's, maar alleen als je het duurste pakket hebt aangeschaft. En die kost geloof ik 10.000 pond, ruim 14.000 euro dus.
bron: http://forum.projectcarsg(...)=1012539#post1012539quote:Hi all,
Below are the current list of issues that are addressed in patch 2.0.
PLEASE NOTE - The patch is not yet finalized and is still in testing, meaning that some of this may still change. I will post up the final list, or confirm that this one is final, as soon as the fixes are all confirmed and the patch is in final submission.
We want to get this posted up so that you all are aware of the fixes being addressed in this patch. We are investigating and fixing all reported issues, so if there is an issue that you don't see in this list, please don't post "Where is the fix for this issue?" style questions in this thread. There are dedicated threads in other areas on the forum where you can post and discuss other issues. Please keep discussions in this thread to issues mentioned in the list below.
Finally, please be aware that this patch is not yet in submission with Microsoft and Sony, so we are most likely looking at a few weeks before it will be released. We will post the final release dates as soon as we have them.
[SIZE=5]Project CARS – Patch 2.0 – Release Notes [/SIZE]
Performance Improvements
* PC – up to 5% frame rate improvement when using Ultra settings
* XB1 – up to 17% frame rate improvement in extreme conditions
Online & Community Events
* Multiplayer search filter 'Skill' now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage, Auto-start Engine, Forced Cockpit, Mechanical Failure, and so forth.
* Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.
* Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.
* Xbox One - fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
* Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.
* PS4 – fixed an issue where, after the PS4 resumes from Rest Mode, no network features can be used.
Controls – All platforms
* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.
* Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.
* Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
* Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.
* Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting "Soft Clipping (Half Input)" back to 0 after modifying it from the original value.
Controls – PS4
* Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.
* Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.
* Added a Motion Sensor controller profile.
* Fixed a crash issue when disconnecting and reconnecting Fanatec wheels.
* Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.
Controls – Xbox One
* Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.
* Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.
* Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.
* Madcatz wheel - fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.
Physics & AI
* Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.
* Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.
* Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).
* Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.
* Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.
* Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.
* Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking
* Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.
* Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.
* Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.
* The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.
* Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.
* Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.
* Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.
* Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race
* Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet
* Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.
Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.
* Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.
* Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.
* Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.
* Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.
Tracks
* Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.
* Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
* Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.
* Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.
* Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.
* Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.
* Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.
* Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.
* Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.
* Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.
* Bathurst - fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.
Career
* Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.
* Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.
* Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.
Vehicles
* Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.
* Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.
* Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.
* McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used
* McLaren F1 - Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.
* Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer - Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.
* All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.
General
* Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.
* Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.
* Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.
* Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.
* PS4 – fixed an issue that required the game to first restart after installing an in-game DLC before the DLC would be available for use.
* Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.
* PC, Oculus Rift – added Oculus 0.6.0.0 SDK support, enabled positional tracking in non-helmet player camera views, implemented initial menus and HUD support, auto reset player view position at the start of a race, and disabled all non-VR-friendly scripted pre-race camera sequences.
* PC, D-BOX – fixed an issue that caused cars to lose power when playing with D-BOX connected.
* Updated the achievement "I am the 5%" to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.
* Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.
* GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.
Ik was junior member, maar meer dan de 20% korting bij de release van de game en de limited car pack heb ik nooit teruggezien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De mensen die in pCARS 1 hebben geïnvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.
Was het niet zoiets?
[ afbeelding ]
Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Volgens mij heeft niemand wat teruggehad. Er was iets met een rechter die het illegaal had verklaard, al had je daarna wel de mogelijkheid je geld terug te krijgen. En zo ja, is dit plaatje gebaseerd op 1 jaar development en lijkt me het niet onlogisch dat je alle bedragen door de helft moet doen aangezien de release een jaar is uitgesteldquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De mensen die in pCARS 1 hebben geïnvesteerd hebben daar goed geld mee verdiend hoor. Dat verdienmodel hebben ze er bij 2 wel uitgehaald omdat ze meer geld voor zichzelf willen.
Was het niet zoiets?
[ afbeelding ]
Er was wel wat gezeik mee maar dat postte n0ir eerder in dit topic.
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat (hoe realistisch het ook is) als je met 1 wiel in het vuil, gras of curb komt, je compleet afgeremd (of spint) wordt en 4 a 5 plekken verliest?
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Terwijl als de A.I. een voorgeprogrammeerd foutje maakt, of ik mijn lijn aan hou vervolgens zonder consequenties volgas over het gras kan blijven rijden?
Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef LangeJan het volgende:
Vinden jullie het ook zo ergerlijk dat (hoe realistisch het ook is) als je met 1 wiel in het vuil, gras of curb komt, je compleet afgeremd (of spint) wordt en 4 a 5 plekken verliest?
Terwijl als de A.I. een voorgeprogrammeerd foutje maakt, of ik mijn lijn aan hou vervolgens zonder consequenties volgas over het gras kan blijven rijden?
Ja, dat dus. Heeft al voor menig hartklopping gezorgdquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:39 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...
Ik heb de PC versie , , was wellicht een keer van plan om een soort van endurance race te organiseren..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef DirtyDaniel het volgende:
mja hoeveel mensen hier hebben de PC versie? misschien iets van een Fok! project cars competitie beginnen ofzo?
Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:39 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, de AI beukt je vd baan, vliegt er zelf ook af, maar ze knallen wel met full-speed verder terwijl jij in een plas stroop rijdt...
mensen die zeuren over de ai moeten het ook een beetje bij zichzelf zoeken meestal. Als je zelf over weinig race craft beschikt zal het veel vaker voorkomen dat je het met de ai aan de stok krijgt. Mensen kijken bijv niet in hun spiegels en zien de divebombs niet aankomen, en dan lopen klagen als ze insturen en er zit iemand.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.
pCARS moet je eigenlijk op een hoge moeilijkheidsgraad rijden en niet verwachten dat je elke race wint met een aantal seconden voorsprong. Veilig rijden, inhalen waar mogelijk is en je plek verdedigen. Als je nooit verliest geniet je minder van je overwinningen.
de reden dat ik naar pc ben gegaan. Nog geen moment spijt van. vanmiddag f1 ophalen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop van het najaar toch wat overuren te kunnen maken..
Heb net zitten kijken van f1 2015, word ook een erg goed spel vergeleken met zijn voorgangers !!
PS4 en Xbone worden nog echte drivers-consoles. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel serieuze racespellen uitgekomen voor een console als deze generatie.
- Project Cars
- Assetto Corsa
- F1 2015
- GT7 straks
- WRC 5
Grootste nadeel.. Ik heb er ook een nieuw stuur voor nodig
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben zelf bij singleplayer tot de super karts gekomen dus heb er zelf geen ervaring mee. Las ergens dat het voornamelijk kwam omdat mensen rijden zoals ze gewend zijn als in Forza of GT. Dat ze zo snel mogelijk naar de eerste plek rijden en verwachten dat de AI vanzelf opzij gaat.
pCARS moet je eigenlijk op een hoge moeilijkheidsgraad rijden en niet verwachten dat je elke race wint met een aantal seconden voorsprong. Veilig rijden, inhalen waar mogelijk is en je plek verdedigen. Als je nooit verliest geniet je minder van je overwinningen.
Dit is gewoon niet waar. Inhalen gaat wel 'aardig', maar niet meer dan dat. Verdedigen is echter onmogelijk. Als je van je lijn afwijkt om jezelf een betere positie te geven voor de volgende bocht, negeert de AI dat compleet en neemt het gewoon je racelijn. Ik rij in singleplayer net zo clean als online (en als je met mij gespeeld heb, weet je dat ik heel clean kan rijden) maar ik heb de singleplayer opgegeven omdat je er altijd wel weer uitgebeukt wordt. Veel spelers hebben er juist geen problemen mee omdat ze, net zoals bij GT of Forza, de AI op een veel te laag niveau zetten. Die zetten even snel een poletijd neer met een seconde voorsprong op de rest en rijden dan moeiteloos de race uit vanaf eerste positie en hoeven dus nooit met de AI een gevecht aan te gaan. En dat is misschien maar beter ook, want het verpest je hele ervaring.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
mensen die zeuren over de ai moeten het ook een beetje bij zichzelf zoeken meestal. Als je zelf over weinig race craft beschikt zal het veel vaker voorkomen dat je het met de ai aan de stok krijgt. Mensen kijken bijv niet in hun spiegels en zien de divebombs niet aankomen, en dan lopen klagen als ze insturen en er zit iemand.
De ai van pc is natuurlijk niet perfecte want dat bestaat simpelweg nog niet, maar ik vind ze toch redelijk. Ze geven ruimte en vallen soms aan. Als je al geen knappe race kan rijden met de ai hoop ik je ook niet in de online lobbys tegen te komen.
ik start altijd vanaf achter of midden op de grid en tweak het niveau tot het echt moeilijk word. Win dan ook weinig races maar de races zijn dan wel veel leuker. Ik wordt er vrijwel nooit uitgebeukt en inhalen en verdedigen gaat prima (voor een ai race) Rij wel vrijwel altijd gt3 races dus zou kunnen dat hun ai misschien beter is dan andere classes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:24 schreef Racerblade het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon niet waar. Inhalen gaat wel 'aardig', maar niet meer dan dat. Verdedigen is echter onmogelijk. Als je van je lijn afwijkt om jezelf een betere positie te geven voor de volgende bocht, negeert de AI dat compleet en neemt het gewoon je racelijn. Ik rij in singleplayer net zo clean als online (en als je met mij gespeeld heb, weet je dat ik heel clean kan rijden) maar ik heb de singleplayer opgegeven omdat je er altijd wel weer uitgebeukt wordt. Veel spelers hebben er juist geen problemen mee omdat ze, net zoals bij GT of Forza, de AI op een veel te laag niveau zetten. Die zetten even snel een poletijd neer met een seconde voorsprong op de rest en rijden dan moeiteloos de race uit vanaf eerste positie en hoeven dus nooit met de AI een gevecht aan te gaan. En dat is misschien maar beter ook, want het verpest je hele ervaring.
Uhh, wat? Je moet niet van je lijn afwijken, maar je moet je aan de andere kant positioneren?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
over dat afwijken van je lijn is nou precies wat ik bedoel met niet goed in je spiegels kijken. Als er iemand vlak achter je zit moet je niet van je lijn afwijken om je beter te positioneren want dan drukken ze hem er tussen. Dan moet je juist iets aan de andere kant positioneren. Dan is je exit misschien minder maar dan kunnen ze je niet divebomben.
uuhm ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jou stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:15 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Uhh, wat? Je moet niet van je lijn afwijken, maar je moet je aan de andere kant positioneren?
Fixed. Nu is het het nog redelijk te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uuhm, ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jouw stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen hebt.
Wat bedoel je precies met beter positioneren voor de bocht. Beter om te verdedigen of beter om de bocht te nemen ? Hoe dan ook, als je clean online kan racen, dan moet de AI een makkie zijn. Je moet alleen wel rekening houden met het feit dat je tegen AI raced en daar ook je rijstijl op aanpassen.
Ik rij mijn meeste kilometers online trouwens, in verschillende sims, maar als je random lobbys joined is de kans om er uitgebeukt te worden velen malen groter. Is het niet in de eerste bocht dan zijn het wel idiote backmarkers.
Bedankt vriend ! Sorry als ik je autistische brein pijn heb gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Fixed. Nu is het het nog redelijk te lezen.
Ik bedoel daarmee je tegenstander forceren om meer meters af te moeten leggen in de eerstvolgende bocht. Dus ik dek de binnenkant af, de AI kiest dan de buitenkant heel goed, maar als de bocht komt lijkt de AI soms wel te vergeten dat er nog steeds iemand naast hem zit. Dus hij pakt gewoon de apex en tracht over de binnenste curbs te rijden, met als gevolg dat ik óf aan de binnenkant van de bocht de baan af geforceerd wordt, óf hij raakt de achterkant van mijn auto en doet een ware P.I.T. manoeuvre op me. Hoe dan ook maakt het het racen onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
uuhm ja het is wat lastig verwoorden zo en nu ik jou stuk terug lees denk ik dat ik je verkeerd begrepen heb.
wat bedoel je precies met beter positioneren voor de bocht. beter om te verdedigen of beter om de bocht te nemen ? Hoe dan ook als je clean online kan racen dan moet de ai een makkie zijn. Je moet alleen wel rekening houden met het feit dat je tegen ai raced en daar ook je rijstijl op aanpassen.
Ik rij mijn meest kilometers online trouwens in verschillende sims maar als je random lobbys joined is de kans om er uitgebeukt te worden velen malen groter. is het niet in de eerste bocht dan zijn het wel idiote backmarkers.
Geen dank man. Welnee, ben sales-consultant, dus weinig Autistisme hier vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bedankt vriend ! Sorry als ik je autistische brein pijn heb gedaan.
ah oke duidelijk. Toch vreemd dat zoveel mensen het verschillend ervaren wat ai betreft. lees op andere fora ook gemenge reacties. Wie weet is het optimalisatie hoor zou zomaar kunnen, ik speel de pc versie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:13 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee je tegenstander forceren om meer meters af te moeten leggen in de eerstvolgende bocht. Dus ik dek de binnenkant af, de AI kiest dan de buitenkant heel goed, maar als de bocht komt lijkt de AI soms wel te vergeten dat er nog steeds iemand naast hem zit. Dus hij pakt gewoon de apex en tracht over de binnenste curbs te rijden, met als gevolg dat ik óf aan de binnenkant van de bocht de baan af geforceerd wordt, óf hij raakt de achterkant van mijn auto en doet een ware P.I.T. manoeuvre op me. Hoe dan ook maakt het het racen onmogelijk.
Ik speel overigens op Xbox en de consoleversie lijkt een stuk minder geoptimaliseerd te zijn dan de pc-versie. Zou me niets verbazen als de AI ook een wereld van verschil is tussen die twee versies.
Gelukkig maar. Ik wist niet dat je sales-consultant was. Als ik dat had geweten dan had ik die opmerking achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen dank man. Welnee, ben sales-consultant, dus weinig Autistisme hier vermoed ik.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik wist niet dat je sales-consultant was. Als ik dat had geweten dan had ik die opmerking achterwege gelaten.
5 euro voor een track met 5 variaties en 3 auto's is een prima deal. Zeker in een game als deze, waar een extra auto toegevoegde waarde heeft, niet zoals Gran Turismo of Forza. Daarnaast is de game al ruim 2 maanden uit, geen idee waar je 'krap een maand' vandaan haalt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef DirtyDaniel het volgende:
krap een maand na release komen met een expansion...had dan de game 5 euro duurder gemaakt en die shit er gewoon meteen bij. Hoop stiekem dat ze nog wat gaan doen met ferrari/lambo en of maserati,daar ben ik wel bereid voor te betalen.
ye dat realiseerde ik vanochtend tijdens het werk je had me kop moeten zien toen het me raakte:'fuck tis al 2 maanden'.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:41 schreef Racerblade het volgende:
[..]
5 euro voor een track met 5 variaties en 3 auto's is een prima deal. Zeker in een game als deze, waar een extra auto toegevoegde waarde heeft, niet zoals Gran Turismo of Forza. Daarnaast is de game al ruim 2 maanden uit, geen idee waar je 'krap een maand' vandaan haalt.
Ook een betaalde dlc denk ik dan? Welke auto's zitten daarin?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:42 schreef Nober het volgende:
Gisteren een probleem tijdens mijn pitstop waardoor ik mijn overwinning wel kon vergeten.
Maar goed, een nieuwe gratis auto beschikbaar! De vijfde.
Lykan HyperSport
Ruf 4WD Rt12 R
Audi A1 quattro
Mercedes Benz 300SL (W194)
Scion FR-S
Het totaal komt daarmee op 103.
Nice dankje! Deze ook maar weer halen danquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Racerblade het volgende:
Japanese Car Pack met:
- 1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
- 2008 Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
- 2012 Toyota GT-86
- 2012 Toyota 86
- 2015 Scion FR-S Rocket Bunny Edition
- 2015 Toyota GT-86 Rocket Bunny GT Edition
- 2014 Toyota TS040 Hybrid
Volgens mij komt het totaal op 101 uit overigens.
Je moet het vooral doen voor de laatste 3 naar mijn mening. De Mitsubishi's zijn niet zo interessant. De Toyota 86 en GT-86 zijn best leuk (ondanks hun snelheid) maar zijn letterlijk identiek aan de Scion FR-S, die dus gratis is. Alleen de bodywork is anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Nice dankje! Deze ook maar weer halen dan
Limited Edition packquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Ook een betaalde dlc denk ik dan? Welke auto's zitten daarin?
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Limited Edition pack
McLaren F1
BMW M1 Procar (E26/1)
Mercedes Benz C-Class Coupe DTM
Ford Mk.IV
Sauber C9 Mercedes
Race Icon Car pack
Bentley Continental GT3
Bentley Speed8 LMGTP
BMW V12 LMR
McLaren F1 GTR (1997)
Mercedes Benz CLK-LM (1998)
Old vs New Car pack
BMW 32TC WTCC (E90)
1973 BMW 2002 Turbo
1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
2015 Ford Mustang GT
1987 Ruf CTR Yellowbird
Japanese Car pack
Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360
Scion FR-S Rocket Bunny
Toyota 86
Toyota GT86
Toyota GT-86 Rocket Bunny GT
Toyota TS040 Hybrid
Modified Car pack
Ariel Atom Mugen
Pagani Zonda Cinque Roadster
Ruf CTR3 SMS-R
Aston Martin Track expansion
Aston Martin DBR1-2
Aston Martin DBR1
Aston Martin Vantage V8 GTE
Audi Ruapuna Park Track expansion
1989 Audi 90 IMSA GTO
Audi R18 e-tron Quattro
Audi R8 LMP900
https://store.playstation(...)0000001611%3AADD-ONS
En wat is het verschil met de normale 86 en de rocket bunny versie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:58 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je moet het vooral doen voor de laatste 3 naar mijn mening. De Mitsubishi's zijn niet zo interessant. De Toyota 86 en GT-86 zijn best leuk (ondanks hun snelheid) maar zijn letterlijk identiek aan de Scion FR-S, die dus gratis is. Alleen de bodywork is anders.
Net even gekeken maar dat kost 28,93 euro! Heb wel de goedkoopste (Modified Car pack á 2,49) gekocht net.quote:
Ach ja het was niet ineens en dan lijken het kleine beetjes. Maar goed ik gun ze dat op zich wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Net even gekeken maar dat kost 28,93 euro! Heb wel de goedkoopste (Modified Car pack á 2,49) gekocht net.
Die Audi en Aston Martin packs zijn ieders 5,49 dat ga ik niet doen.
De Rocket Bunny is de straatauto opgevoerd voor de reglementen van het GT4. Is wat mij betreft veruit de leukste auto uit de pack.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:45 schreef budvar het volgende:
[..]
En wat is het verschil met de normale 86 en de rocket bunny versie?
Ik rijd wel eens voor de lol met de GT1X's auto's, rijd wel leuk maar na 4-5 rondjes zijn de banden altijd oververhitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:19 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb ook alle packs overigens. De Modified Pack vind ik wel veruit de slechtste trouwens. De Zonda is vrijwel identiek aan de Huayra, de Ariel Atom zijn er al twee van en dan is dit geloof ik nog de langzaamste, en de RUF rijdt gewoon slecht. Sowieso gebruik ik nooit de GT1X klasse. Als ik ze op een volgorde zou moeten zetten:
Racing Icon Pack
Audi Ruapuna Pack
Limited Edition Pack
Japanese Car Pack
Aston Martin Track Expansion Pack
Old vs. New Car Pack
Modified Car Pack
Racing Icon Packquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:19 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb ook alle packs overigens. De Modified Pack vind ik wel veruit de slechtste trouwens. De Zonda is vrijwel identiek aan de Huayra, de Ariel Atom zijn er al twee van en dan is dit geloof ik nog de langzaamste, en de RUF rijdt gewoon slecht. Sowieso gebruik ik nooit de GT1X klasse. Als ik ze op een volgorde zou moeten zetten:
Racing Icon Pack
Audi Ruapuna Pack
Limited Edition Pack
Japanese Car Pack
Aston Martin Track Expansion Pack
Old vs. New Car Pack
Modified Car Pack
twitter:projectcarsgame twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:09:37 This month's FREE car is the Lotus Type 49C Cosworth! #PureAuthenticity https://t.co/TdeKjCeon7 reageer retweet
Vier andere Lotus auto's en drie tracks in de nieuwste DLC:quote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Nober het volgende:[ afbeelding ]twitter:projectcarsgame twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:09:37 This month's FREE car is the Lotus Type 49C Cosworth! #PureAuthenticity https://t.co/TdeKjCeon7 reageer retweet
quote:1965 Lotus Type 40 Ford
The Lotus 40 marked the last attempt of Team Lotus in sports car racing. An improved version of the Lotus 30, the open-top car was designed primarily with competition in the North American Can-Am series in mind.
Powered by a Ford 351 Ford V8 engine, three Lotus 40 chassis were built, being driven by Lotus drivers Richie Ginther and Jim Clark as well as American racing legend A.J. Foyt.
1963 Lotus Type 25 Climax (F1)
Designed by Colin Chapman for competition in the 1962 Formula One World Championship season, the Lotus 25 was the first ever race car to use a monocoque chassis, setting a standard that is still used in racing to this very day.
Powered by a Coventry Climax engine, the car made its debut at the 1962 Dutch Grand Prix and helped Jim Clark to his first Grand Prix win at Spa later that year. The 25 was raced until 1965, winning 14 races and clinching 17 pole positions along the way.
1966 Lotus Type 38 Ford (Indy)
The Lotus 38 became famous as the first mid-engined car to win the legendary Indianapolis 500. Designed by Colin Chapman and Len Terry, the car was powered by a Ford V8 fuel-injected engine putting out around 500hp.
Jim Clark took the car to Victory Lane at the 1965 Indianapolis 500, proving the superiority of the mid-engine concept and ending the days of front-engined roadsters in Indycar competition. A total of ten Lotus 38 chassis were built and many of its design elements were carried over to the Lotus 49 Formula One car.
1967 Lotus Type 51 (FF)
Based on the Lotus 31 Formula Three car, the Lotus 51 Formula Ford became one of the company’s most successful race cars. The 51 offered Lotus’ engineering and racing experience to young drivers looking to make their way up the open-wheel ranks.
The car became a massive commercial success as a total of 218 chassis were built and gave racers access to a durable and technically-sound race car for a budget price.
Rouen les Essarts
Rouen les Essarts was a legendary motor racing venue near the French city of Rouen that was a fixture on international racing calendars from the 50s to the 70s.
Using public roads, the circuit was considered to be one of Europe’s finest and most spectacular racing venues back in the day, its 6.5 kilometre layout included challenges like a cobblestone hairpin and several blazingly-fast blind corners with little to no run-off areas, punishing driver mistakes instantly.
While racing at Rouen was unfortunately stopped a long time ago in real life, Project CARS lets everyone to test their courage by racing on what is one of the most thrilling venues racing has ever produced.
Hockenheim Classic
While the German Hockenheimring is still a popular venue for touring cars, formula machinery, and more to this very day, the classic Hockenheimring was a vastly different beast to the modern Grand Prix venue.
The track’s classic layout combined a twisty stadium section called the “Motodrom” with long straights cutting through the German forest. The classic Hockenheim track had a reputation for creating some of the most thrilling slipsteam battles ever seen in racing.
The combination of two very different track characteristics asks racers to make a major decision: will you go for maximum top speed or sacrifice some of it for more grip in the twisty bits? The right answer to this question is the key to a successful race at the classic Hockenheim track.
Silverstone Classic
Vastly different to today’s super-modern Grand Prix venue, the classic version of Silverstone takes Project CARS racers back to the days when the British Formula One venue still had much more of its original airfield-track character.
Back in the day, Silverstone was a blazingly-fast high-speed track, challenging racers with a very fast 4.7 kilometre lap with legendary corners such as Becketts, Abbey, Woodcote and Copse – names that have become synonymous with great racing in the UK and beyond.
Your Project CARS career also gets extended with two exciting invitational events – the Lotus Vintage GT Challenge and the Lotus Vintage Formula Challenge.
ben er blij mee , de 49 is erg leuk om mee te rijden (67 versie) , mis toch wel een oval in het spel (komt de Indy Lotus beter tot z,n recht...quote:
Renault Sport Car Pack wel goed?quote:
Die komt dus net niet met de DLC, mee, zit er al standaard bij.quote:Op zondag 6 december 2015 17:53 schreef King_Merc het volgende:
ben er blij mee , de 49 is erg leuk om mee te rijden (67 versie) ,
quote:Op maandag 7 december 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Renault Sport Car Pack wel goed?
Project CARS continues its programme of continual updates and delivery of fresh new content with the release of the Renault Sport Car Pack with Renault Sport R.S.01, Formula Renault 3.5, Mégane R.S. 275 Trophy-R and Mégane Trophy V6.
Renault Sport Car Pack will be available on 22th December.
Faal van mij dus heb een hele tijd niet gespeeld tot de Lotus dlc uitkwam...quote:Op maandag 7 december 2015 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die komt dus net niet met de DLC, mee, zit er al standaard bij.
[..]
Absoluut. Neigt iets meer naar sim dan GT6. Een heel stuk meer eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef nils7 het volgende:
Heb deze besteld voor mijn nieuwe PS4 maar is dit wat?
Is dit beter dan GT6?
Heb AC alleen op mijn laptop maar toch een PS4 gekocht (kerst) omdat een echte game pc duurder is en gebleken is dat mijn PS3 stuur toch op bepaalde spellen van de PS4 het doet.quote:Op zondag 13 december 2015 20:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absoluut. Neigt iets meer naar sim dan GT6. Een heel stuk meer eigenlijk.
Ik vind hem leuk rijden in elk geval. Wel al lang niet meer gedaan. Eigenlijk niet meer sinds hij gold gegaan is. Ik heb inmiddels wel iets van 20 euro gekregen van de developer omdat ik destijds betaald had als member.
AC rijdt beter; dat dan weer wel, maar PCARS ziet er mooier uit.
Allebei een pak beter dan GT6
Ik weet niet of ik de doos nog heb, maar verder werkt hij nog prima en ziet er eigenlijk nog gewoon als nieuw uit.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Veel plezier er mee Vosss Ik heb zelf ook meegedaan met die early bird actie, voor 25 euro het project gebacked en ik zou dan indd korting krijgen op het uiteindelijke product. Maar op de één of andere manier vond ik het toch anders en minder lekker racen dan RaceRoom.
Binnenkort verschijnt er een grote update met o.a beter pitstop strategie etc.. En de Nordschleiffe.. voorlopig is de NSU TT wel mijn favoriete wagentje
Gewoon een voorbeeld, ik doe nog niet zoveel aan online racen hier..
Ohja, mocht je nou wat gevonden hebben en je zoekt 2e leven voor je G25 stuurwiel ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |