Nergens last van. Zijn de mannen in de keukenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
is het wat nieuws dat je niet meer naar de tweede stream kunt?
Ze snapte de termen Damsko en Roffa niet, dus moest ff melden dat ze heus wel vaak in Amsterdam is geweest toevallig. Wat ben je toch een stoere globetrotter Waaif.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zal in haar contreie wel byzonder zijn of zo
Tuurlijk...Ik hoor Col ook nooit meer over de liefde van haar leven Wilcoquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze snapte de termen Damsko en Roffa niet, dus moest ff melden dat ze heus wel vaak in Amsterdam is geweest toevallig. Wat ben je toch een stoere globetrotter Waaif.
Kan ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoer als in....ik ga met mark omdat het moet niet omdat ik het wil
Die is aan het werk. Op zaterdag en soms vrijdag ook staat hij achter de bar.quote:
ik heb het even uitgedaanen n nieuwe geopend , en nu kan het wel weerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nergens last van. Zijn de mannen in de keuken
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk...Ik hoor Col ook nooit meer over de liefde van haar leven Wilco
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is aan het werk. Op zaterdag en soms vrijdag ook staat hij achter de bar.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef TillyB het volgende:
Bas slaapt al![]()
[ afbeelding ]
Offtopic: Wat een mooie foto van Nicolien
Nico ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Laat iemand een scheet,quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
is het wat nieuws dat je niet meer naar de tweede stream kunt?
Twijfelaarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:28 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Grootste twijfelaar van heel Utopia
Met Tante TIl, en Uncle Xquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
[..]Voor mijn tijd ja. Wel van gehoord, maar weet er verder niks van.
[ afbeelding ]
nicole ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zeiden we vanavond vroeg al. Hij wordt niet woedend maar heel sarcastisch als hij boos is.
ja niet prettigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zeiden we vanavond vroeg al. Hij wordt niet woedend maar heel sarcastisch als hij boos is.
Schreef al. Kloddertje rose hier, kloddertje rose daar, maar Til wist niet wat dat was.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Met Tante TIl, en Uncle XGeweldige serie op de woensdagmiddag tv middag. Toen was dat nog bijzonder.
NOGquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood aan haar![]()
![]()
![]()
Net zoals Naomi in het begin
en vanessa kon er niks aan doen dat ze stal... ze is verslaafd dus dan mocht hetquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Niet dan? Ze nam nooit, maar dan ook nooit een beslissing. Werd er gek van.
Idd. Zo was hij een tijd terug ook, toen hij ruzie had met Wilco. Toen was hij Gabri aan het zieken. Zeer onaangenaam gedrag.quote:
als ie zo doorgaat zie ik gina wel flippen zo .....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Idd. Zo was hij een tijd terug ook, toen hij ruzie had met Wilco. Toen was hij Gabri aan het zieken. Zeer onaangenaam gedrag.
Jihaaa!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:34 schreef Urb het volgende:
Gaan Gina en Mark nu als er anderen bij zijn doen alsof er niks aan de hand is?
Alsof er morgen niet 500 man binnenkomt wandelen met de laatste roddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |