Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zit er al bovenop.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:31 schreef marcodej het volgende:
Pannekoek valt van zijn voetstuk! Kamervragen!
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit. Mag wel even onderzocht worden wie daarvoor verantwoordelijk is.![]()
Mogen ook wel een paar Kamervragen over gesteld worden, daar ga ik maar eens achteraan.
Het is ook niet dat ze daar hysterisch naar een graphic grijpt, ze grijpt naar ons!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als er gehoopt werd dat ze naar een graphic zou grijpen
Plekken 8-12 liggen dicht bij elkaar. Dat wordt een slachtveld dinsdag. Ik ga zo balen als ze dan net 11e wordt hequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:36 schreef Greys het volgende:
Van een uur geleden.
(Of stond die hier al?)
[ afbeelding ]
Duidelijk. Beeldregie moet dus voor een finaleplek zorgen en Trijntje's acteerkunsten en misschien de jurk ;-)quote:Het is geen toegevoegde animatie, het is die LED wall die de suggestie geeft van een opkomende zon. Je ziet een bol opkomen en dan wordt het een wit-achtige achtergrond. Die bewegende man op de achtergrond is ook weer op de LED wall te zien. Net als dat stelletje. Maar omdat het dus zo vaag en bewegend is, ziet dat er wel mooi uit en net wat anders dan een heel scherp/helder LED beeld. Zeker als die camera goede hoeken uitzoekt, kan je dat echt wel zien op beeld. Maar verwacht niet ineens een man daadwerkelijk naast haar op het podium, dat is wellicht verkeerd overgekomen.
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit in Abiza zeiden ze gisteren bij boulevard
Lekker veel Sachertorte naar binnen werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:37 schreef KoningPils het volgende:
Maar heeft Trijntje wel een leuke tijd in Wenen? Want daar gaat het om!
Leest tussen de regels door meteen 'nog wat extra centimeters op de heupen plakken'.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lekker veel Sachertorte naar binnen werken
FML. Hier was ik bang voor, het wordt dus kak.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef grazz het volgende:
Maar verwacht niet ineens een man daadwerkelijk naast haar op het podium, dat is wellicht verkeerd overgekomen.
Oh dear, die staat straks te janken omdat ze zichzelf in het rechter rijtje ziet staan, blijkt ze gewoon door te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:47 schreef marcodej het volgende:
Trijn gaat ons naar de finale loenzen. Bij haar zijn zes punten er standaard twaalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |