Neem aan ff een worstje laten mee-eten?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:35 schreef DrNick het volgende:
Zitten wij rustig te BBQ'en in het vondelpark, zit er een zwerver binnen reikwijdte in zichzelf te praten. Vroeg ook om eten of geld ofzo eerst
Liever in het park met mede- Fok! autisten zitten met bier en misschien wat te vreten dan alleen op een zolder zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je ook echt geen leven, als je met dit weer in het park gaat zitten met wat mede-autisten.
Prachtig zolderkamerweer
De afgekloven botten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:55 schreef KaBuf het volgende:
Oh ja die meet. Enjoy
En gun die zwerver ook wat.
Ze willen gewoon naar de titsen van Cue en het blije hoofd van logician gluren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Liever in het park met mede- Fok! autisten zitten met bier en misschien wat te vreten dan alleen op een zolder zitten(Niet dat ik op de meet ben helaas) .
Logician is er ook? GVD, dan had ik liever naar A'Dam of all places gegaan dan naar het concert vanavondquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon naar de titsen van Cue en het blije hoofd van logician gluren.
De 2.0 variant, maar das zo te zien dezelfde. Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Logician is er ook? GVD, dan had ik liever naar A'Dam of all places gegaan dan naar het concert vanavond
De titsen van Cue_ wil ik ook wel zien![]()
Testament in Ehvnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De 2.0 variant, maar das zo te zien dezelfde. Waar ga je heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |