Die discussie hadden we al gevoerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou 'm instellen als je UI. Heb je eindelijk ook eens een UI.
In welk land speelt die club?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet weten dat Bennie Joling bij FC Overijsel speelt.
[ afbeelding ]
Het is nooit te laat om de discussie opnieuw te openen. Discussies opnieuw voeren is de kurk waar FOK! op drijft.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die discussie hadden we al gevoerd.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik op de kaart keek lag Overijssel nog in Nederland.quote:
Een stoma is vaak een prima oplossing, waarmee je prima kunt leven.quote:
Daarom nooit op fok! typen, terwijl je een in het russisch vertaalt boek over de verschillen tussen zweeds en andere europeese talen leest.quote:
Je vergeet je drugsgebruik te noemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarom nooit op fok! typen, terwijl je een in het russisch vertaalt boek over de verschillen tussen zweeds en andere europeese talen leest.
U zegt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vergeet je drugsgebruik te noemen.
Is niet zo heel lang geleden, hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:55 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een prachtig nostalgisch tijdsbeeld filmpje. Waren mensen toen echt zo aardig tegen elkaar?
Heel die vaatdoek slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:07 schreef Mani89 het volgende:
Die Bennie Jolink icoontjes slaan nergens op!
Ik zou nog liever alle nu verloren zieltjes uit het Syrië topic hier asiel bieden.quote:
Heb ik weer een rel gemist?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou nog liever alle nu verloren zieltjes uit het Syrië topic hier asiel bieden.
Misschien wil hij wel aan je billetjes zitten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het maar een schimmig figuur.
Die infiltranten hebben blijkbaar iets beters te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:18 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Syrië topic is NWS wel gelijk 50% minder leuk.
Die kans is wel gegroeid nu jij geen sterretje meer hebt. Wat zegt Afschrift ervan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel aan je billetjes zitten.
Hij antwoordt opeens met hele zinnen ipv gifjes, dit is verontrustend ...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:21 schreef Mani89 het volgende:
Maar nu heeft Specularium wel meer tijd over om sjelly te woord staan.
Ik zou gewoon dat Jean-Claude van Damme-gifje met "LOL, didn't read" gedaan hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij antwoordt opeens met hele zinnen ipv gifjes, dit is verontrustend ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |