Te laat... ik zie nou net iemand uit de auto getild worden...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, de Indy 500 zit nu in de slotfase van de race. Wel de moeite waard om te kijken hoor
Ik vind het een erg leuke serie om te zien. Al zijn er wel wat dingen waar ik me ontzettend aan kan ergerenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef DragonFodder het volgende:
The Flash is de meest kinderachtige superheldenserie waar ik niet omheen wil. Nog een half seizoen te gaan. Zo'n slechte cliché dialogen en yet zo entertaining. Ik ben in de war.
Under the dome is toch niet zo slecht? Ik vind alleen alle acteurs verkeerd gecastquote:Op zondag 24 mei 2015 21:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Klinkt als Under The Dome, zo slecht dat het stiekem leuk is
Ja dus? Montoya zal toch niet veel jonger zijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij deed Rubens maar 1 seizoen mee, maar vergeet niet dat hij ondertussen wel in de 40 is...
Ja hoor, het gaat verder wel goed. Het is heel raar om geen honger/trek te hebben de hele dag. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe is het met je, word je een beetje verzorgd door moeder de vrouw?
Ja, kon twee jaar terug de sponsoring niet rond krijgen en is terug naar Brazilië gegaan waar hij betaald krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Barichello 43, JP Montoya 39. Hij rijd in de stock car in Brazilië volgens wikipedia
Nee? Wat gaan ze nu weer maken?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
DF heb je de traier gezien van de Arrow/Flash spinoff die er gaat komen?
Speedy krijgt een eigen serie of misschien wel Laurel Lancequote:
Speedy heeft zijn eigen serie al...quote:Op maandag 25 mei 2015 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Speedy krijgt een eigen serie of misschien wel Laurel Lance
Speedy is nu een zij. Niet die Roy.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Speedy heeft zijn eigen serie al...
Een mix van good guys en bad guys die gaan tijd en dimensie reizen. 1 van de good guys is (white) canary
Hoe is het met je buikje?quote:
Steeds minder he 😊 sinds ik begonnen ben met de shakes (2,5 week voor de OK) ben ik 17kg kwijtquote:
Als het op je knie hangt, heb je in ieder geval zeker smetplekken. Tenzij je een slaafje hebt om het telkens op te tillen en schoon te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht wel pas als de huid van je buik bijna op de knie hangt.
Maar smetplekken en ontstekingen wil je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |