conclusie: Anne is de regen ontvluchtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef Barcaconia het volgende:
Anne reed Limburg uit en het was kutweer, Anne reed Limburg in en het was weer droog.
SD heeft haar afgedroogdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap het niet meer. Anne was nat omdat ze in Brabant was, maar is dat nu niet meer? Hoe zit het nu precies?
Ananassquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap het niet meer. Anne was nat omdat ze in Brabant was, maar is dat nu niet meer? Hoe zit het nu precies?
Het is vandaag de dag des Heeres, dan dient er niet gewerkt te wordenquote:Op zondag 24 mei 2015 10:15 schreef Erasmo het volgende:
Mooie dag om de koelfan van de radiator eens los te wrikken
En morgen ook, potdulleme!quote:Op zondag 24 mei 2015 10:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag des Heeres, dan dient er niet gewerkt te worden
Je dient vervloekt te worden voor het verbreecken van eenen rustdag!quote:
Doe eens lief tegen Annanasquote:Op zondag 24 mei 2015 10:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je dient vervloekt te worden voor het verbreecken van eenen rustdag!
Ik zit zo ver in het oosten dat het hier al woensdag is dus dat geldt niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag des Heeres, dan dient er niet gewerkt te worden
Heb je niet nodig met dit weer.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:15 schreef Erasmo het volgende:
Mooie dag om de koelfan van de radiator eens los te wrikken
vandaag hoef je niet naar Balorig om je kind te vermakenquote:
Klopt. We hebben ruim 40 km gefietst. Ballorig kost minder energie.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:05 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaag hoef je niet naar Balorig om je kind te vermaken
had je naar de HSL kunnen fietsen, en dan een stukkie naar beneden, naar het Annie MG Schmidt-parkquote:Op zondag 24 mei 2015 14:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt. We hebben ruim 40 km gefietst. Ballorig kost minder energie.
In plaats daarvan hebben we geluncht in Schoonhoven.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:57 schreef lipje het volgende:
[..]
had je naar de HSL kunnen fietsen, en dan een stukkie naar beneden, naar het Annie MG Schmidt-park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |