Of je maakt zelf de volgende OP en zet m er inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anne kwootje in de op doen![]()
Of moet ik onze KLPD-liefhebber mailen![]()
Ik maak de volgende OP en dan komt ie er dus niet in.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je maakt zelf de volgende OP en zet m er in![]()
Zet deze quote er in.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak de volgende OP en dan komt ie er dus niet in.
Brabant kan er niks aan doen dat jij ver weg woont.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Brabant is net Frankrijk. Het is een rotend rijden naar het zuiden en de mensen die er wonen zijn raar en denken dat ze modieus zijn en verstand van goed eten hebben.
vroeger grensden Fryslân en Brabant nog aan elkaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Brabant kan er niks aan doen dat jij ver weg woont.
welkom in het bash Brabant topicquote:
Klopt. Ik ben de laatste tijd wat minder actief op het forum. Studentenlevenquote:
Alsof Friesland zoveel beter is.quote:
tergend, zit je daar een uurquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:24 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Half uur te laat op mijn werk.
Moest even een injectie laten zetten; 4 man voor mij om bloed te laten prikken; uur moeten wachten.
Dat is een kwartier lang bloed prikken per persoon, terwijl dat normaal zo'n 5 à 6 minuten duurt.
morgen nog een half uur te laat komen dan is dat uurtje van gisteren gecompenseerd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:24 schreef Anne het volgende:
Moest even een injectie laten zetten; 4 man voor mij om bloed te laten prikken; uur moeten wachten.
Dat is een kwartier lang bloed prikken per persoon, terwijl dat normaal zo'n 5 à 6 minuten duurt.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
morgen nog een half uur te laat komen dan is dat uurtje van gisteren gecompenseerd.
dat is niet te laat, dat valt onder bezoek artsquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:24 schreef Anne het volgende:
Bij mij ging dat juist snel. Binnen 2 minuutjes was drie buisjes vol. Helaas duurde de uitslag wel weer wat langer..quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:24 schreef Anne het volgende:
Normaal gaat het ook zo snelquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bij mij ging dat juist snel. Binnen 2 minuutjes was drie buisjes vol. Helaas duurde de uitslag wel weer wat langer...
Moet je dan geregeld te bloedprikken? Ik moet binnenkort maar weer eens een afspraak maken, heb medicijnen gekregen nadat mijn uitslag binnen was. En wil graag wel weer van die rommel af.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal gaat het ook zo snel. Ikzelf was met de injectie laten zetten ook maar 3 minuten binnen.
Injectiequote:Op woensdag 20 mei 2015 16:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Moet je dan geregeld te bloedprikken? Ik moet binnenkort maar weer eens een afspraak maken, heb medicijnen gekregen nadat mijn uitslag binnen was. En wil graag wel weer van die rommel af.
Ik heb namelijk geen idee of die medicijnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |