windows 7 herinstalleren deed dat ding gewoon niet meer, kreeg iedere keer als die weer opgestart was een foutmelding vervolgens ging die gewoon weer door met normale opstartenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom zou je overstappen op Windows 10 terwijl het nog niet af is? Je gaat nu meer problemen tegenkomen dan je zou willen. Je had beter Windows 7 opnieuw kunnen installeren en gratis upgraden naar Windows 10 zodra het uitkomt. Nu moet je als Windows 10 uitkomt weer opnieuw installeren aangezien je de customer preview draait.
ditquote:
en dit, was onder windows 8 ook al zo..quote:volgens mij werkt de appstore niet onder het lokale administrator account.
dan doe je vermoedelijk gewoon wat fout, of is er hardware technisch echt iets kapotquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
windows 7 herinstalleren deed dat ding gewoon niet meer, kreeg iedere keer als die weer opgestart was een foutmelding vervolgens ging die gewoon weer door met normale opstarten
ik zat zelfs te overwegen om windows 8 te kopen
dat heb ik ook gelezen op internet...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:21 schreef tailfox het volgende:
TS je weet dat je een technische preview draait?
Leuk om te kijken hoe het er uit gaat zien( of om actief mee te doen aan veranderingen) maar zeker niet geschikt voor dagelijks gebruik
ik deed niets fout joh, dat ding wilde gewoon niet meer installeren, zal wel een fout ergens ontstaan op die herstelpartitie ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dit
[..]
en dit, was onder windows 8 ook al zo..
[..]
dan doe je vermoedelijk gewoon wat fout, of is er hardware technisch echt iets kapot
De beta die jij draait wordt niet ontwikkeld, wat jij draait is een tussentijdse snapshot oftewel een preview.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat heb ik ook gelezen op internet...
maar dat zijn allemaal stukjes op internet van 10 maanden geleden ofzo, inmiddels is die beta versie zo ver doorontwikkelt dat het gewoon goed werkt hoor
alles doet het bij mij, printer enzovroort..
Ga daar maar niet van uit, dat het interface niet veel meer verandert zegt niets.quote:Over een paar maanden komt de definitieve versie al uit. die zal niet veel meer afwijken wat je nu al bij de beta download.
Klopt, maar jij draait een preview. Windows 10 wordt gratis voor iedereen die in het eerste jaar upgrade vanaf Windows 7, en 8.1. Jij hebt dus pech, je zal eerst Windows 7 of 8.1 moeten installeren en daar vandaan upgraden.quote:Windows 10 wordt sowieso gratis voor iedereen het eerste jaar.
en niet te vergeten: die kopie moet gewoon legaal zijn, je gratis Windows 10 upgrade wordt niet magisch ook legaalquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Klopt, maar jij draait een preview. Windows 10 wordt gratis voor iedereen die in het eerste jaar upgrade vanaf Windows 7, en 8.1. Jij hebt dus pech, je zal eerst Windows 7 of 8.1 moeten installeren en daar vandaan upgraden.
niet ontwikkeld? ik heb gelijk een windows update gedaan na de installatie en heeft gelijk weet ik hoeveel updates gelijk gedaan van de afgelopen maanden...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De beta die jij draait wordt niet ontwikkeld, wat jij draait is een tussentijdse snapshot oftewel een preview.
[..]
Ga daar maar niet van uit, dat het interface niet veel meer verandert zegt niets.
[..]
Klopt, maar jij draait een preview. Windows 10 wordt gratis voor iedereen die in het eerste jaar upgrade vanaf Windows 7, en 8.1. Jij hebt dus pech, je zal eerst Windows 7 of 8.1 moeten installeren en daar vandaan upgraden.
ja daar ik heb bewust voor gekozenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Geralt het volgende:
Die gratis upgrade naar 10 vanaf 7; kan dat ook met een schone installatie? Daarmee bedoel ik tijdens de installatie de partitie formateren waar 7 op staat en echt schoon opnieuw?
Ik heb een grafhekel aan upgraden namelijk; er blijft altijd zooi achter van een oude install heb ik het idee.
Iemand?
dit is niet de volledige versiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Geralt het volgende:
Die gratis upgrade naar 10 vanaf 7; kan dat ook met een schone installatie? Daarmee bedoel ik tijdens de installatie de partitie formateren waar 7 op staat en echt schoon opnieuw?
Ik heb een grafhekel aan upgraden namelijk; er blijft altijd zooi achter van een oude install heb ik het idee.
Iemand?
Dat weet ik, maar die upgrade is toch ook gratis zodra hij volledig compleet is of niet? Althans dat dacht ik eens gelezen te hebbenquote:
Dat klopt ja, en ik ga er van uit dat net zoals bij de voorgaande Windows upgrades je ook voor een schone installatie kan kiezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die upgrade is toch ook gratis zodra hij volledig compleet is of niet? Althans dat dacht ik eens gelezen te hebben
er komen dalijk nog was extra toeters en bellen over een paar maanden, maar dit is al gewoon meer als de basis wat het straks gaat worden...quote:
Kan prima als je nieuwsgierig bent. Ik zou het echter niet als primair OS gaan installeren, gewoon ff mee kloten in een VM ofzo.quote:
begrijp dat mensen daar bang voor zijn,. ik had het normaal gesproken ook niet gedaan, maar ik had geen keuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan prima als je nieuwsgierig bent. Ik zou het echter niet als primair OS gaan installeren, gewoon ff mee kloten in een VM ofzo.
Hoezo had je geen keuze?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
begrijp dat mensen daar bang voor zijn,. ik had het normaal gesproken ook niet gedaan, maar ik had geen keuze.
Voor mij pakt het gewoon goed uit
je moet dalijk een clean instal doen he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er komen dalijk nog was extra toeters en bellen over een paar maanden, maar dit is al gewoon meer als de basis wat het straks gaat worden...
ze moeten natuurlijk wat achterhouden zoals die appstore en dat soort dingen om het straks commercieel naar buiten te kunnen brengen.
Je had wel een keuze, je kunt gewoon de Windows 7 ISO downloaden en je eigen key gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
begrijp dat mensen daar bang voor zijn,. ik had het normaal gesproken ook niet gedaan, maar ik had geen keuze.
Voor mij pakt het gewoon goed uit
recovery werkte gewoon niet, van alles geprobeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |