En dan speelden ze nog niet eens thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel bang voor een lastige wedstrijd voor Napoli ja.
Als je thuis al niet weet te winnen dan zal het zeker niet makkelijk worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel bang voor een lastige wedstrijd voor Napoli ja.
En daar waren we heel blij mee.quote:
FC Utrecht ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Ajax kon nu gewoon in de finale staan.
Jongens..
Ik brand een kaarsje voor je modschap.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is volledig wederzijds ouwe sassummer van me.
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Dnjepr laat goed zien waar Nederlandse ploegen telkens falen.. de wil om te winnen
Mad?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.
Doorgaan wegens het onterecht afgekeurde doelpunt van Qarabag
Doorgaan wegens een onterecht goed gekeurde buitenspelgoal tegen Napels
Hopelijk kun je hiermee de selectiecommissie overhalen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik brand een kaarsje voor je modschap.
Ajax komt volgend seizoen sterker terug.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord hebben beiden gewonnen van de finalisten.
Ik zou nu veel kapot willen schoppen omdat het gewoonweg ongelofelijk is dat een ploeg, die overeind wordt gehouden door de klasse van Konoplyanka, door zoveel geluk, door zoveel corruptie naar de finale mag.quote:
Als dat je troost brengtquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord hebben beiden gewonnen van de finalisten.
Ze hebben flink geluk gehad ja.. maar de manier waarop die gasten verdedigen en dan toch telkens weer aan de goede kant van de score belanden is gewoon knap.. doet me ergens denken aan het Feyenoord dat de UEFA Cup won, alleen hadden wij toen betere spelersquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.
Doorgaan wegens het onterecht afgekeurde doelpunt van Qarabag
Doorgaan wegens een onterecht goed gekeurde buitenspelgoal tegen Napels
Bedankt voor je bemoedigende woorden, Geo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je troost brengt![]()
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Ik had meer van je verwacht, helaas ik heb me vergist.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden, Geo.
Ik probeer nu uit elk iets hoop te putten in deze tijden van zwaar weer.
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten gevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:08 schreef Collide het volgende:
Feyenoord is de enige club die dit jaar heeft kunnen winnen van Sevilla in Europa.
Wat zou ik volgens jou nu moeten zeggen dan? Ik word bijzonder agressief van voetbalverziekende ploegen die op verbazingwekkende wijze en een heel leger aan engeltjes op hun schouder de finale kunnen bereiken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had meer van je verwacht, helaas ik heb me vergist.
Laatste weken presteren ze helemaal niets meer. Maar ze hebben wel pech gehad met de loting en de thuiswedstrijd tegen Roma want ze maakte zeker kans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |