abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:24:26 #76
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152593067
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog teruglezen maar Songfestivalweblog gaat morgen vanaf de repetitie (die dan openbaar is!) de repetitie van Trijntje live streamen via Periscope. Of zoiets.
Oh, dat lijkt me wel cool.
De stream die ik zit te volgen is er morgen ook bij in de arena, maar ik weet niet of ze dan beelden uitzenden of alleen geluid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152593604
Ik zit nu op Best24 naar alle Nederlandse inzendingen en winnaars te kijken vanaf de jaren 90 tot nu en dan zie je precies waarom Nederland echt in al die jaren niet dicht bij de overwinning meer is geweest op een enkele uitzondering na: te veilig, te bedacht in het stramien en veel te weinig out of the box muzikaal en qua performance. Alleen Ruth, Edsilia (1e keer) en Linda Wagenmakers hadden dat beetje extra qua lied én performance, bij de anderen mankeerde er altijd wel iets. Dan snap je ineens weer waarom Anouk en TCL wél scoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 14-05-2015 16:00:14 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152594011
Romenië 2013 never forget
pi_152594169
Zit de herhaling van 60 jaar songfestival te kijken. Weer van die nobody's zonder verstand van zaken die hun mening geven. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152594589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op Best24 naar alle Nederlandse inzendingen en winnaars te kijken vanaf de jaren 90 tot nu en dan zie je precies waarom Nederland echt in al die jaren niet dicht bij de overwinning meer is geweest op een enkele uitzondering na: te veilig, te bedacht in het stramien en veel te weinig out of the box muzikaal en qua performance. Alleen Ruth, Edsilia (1e keer) en Linda Wagenmakers hadden dat beetje extra qua lied én performance, bij de anderen mankeerde er altijd wel iets. Dan snap je ineens weer waarom Anouk en TCL wél scoorden.
Marlayne viel ook erg mee. Wel een veilig liedje, maar het paste haar als een handschoen, en het geheel had sowieso niks geforceerds.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 16:40:37 ]
pi_152594631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
Zit de herhaling van 60 jaar songfestival te kijken. Weer van die nobody's zonder verstand van zaken die hun mening geven. ;(
Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:43:44 #82
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152594663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.
Dat klinkt wel als een programma wat ik zou kijken, eerlijk gezegd. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152594815
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152596129
In 2013 was er toch ook iets van een 'schandaal' ? Anouk dronken, kreeg toen ook veel publiciteit, die het liedje deed stijgen?

Zoiets staat mij bij. Is voor het eerst dat ik het al vanaf December volg, halve finales keek ik ook niet, was echt op DE avond zelf dat ik mijn favoriete liedjes koos. Belangrijkste, meest spannende moment, altijd het Eurovisie deuntje <3

Hoop niet dat we er een traditie van gaan maken, publiciteitstunts om hoger te eindigen....

Vorig jaar was perfect en verdiend, zo zou het altijd moeten/kunnen.
pi_152596242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef superrmama het volgende:
In 2013 was er toch ook iets van een 'schandaal' ? Anouk dronken, kreeg toen ook veel publiciteit, die het liedje deed stijgen?

Zoiets staat mij bij. Is voor het eerst dat ik het al vanaf December volg, halve finales keek ik ook niet, was echt op DE avond zelf dat ik mijn favoriete liedjes koos. Belangrijkste, meest spannende moment, altijd het Eurovisie deuntje <3

Hoop niet dat we er een traditie van gaan maken, publiciteitstunts om hoger te eindigen....

Vorig jaar was perfect en verdiend, zo zou het altijd moeten/kunnen.
Anouk was niet dronken, dat was een reclamestunt.
pi_152596583
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:39 schreef quirina het volgende:

[..]

Anouk was niet dronken, dat was een reclamestunt.
Daarom zie ik het als een publiciteitstunt. Nu de Jurk die zelfs sympathie stemmen lijkt op te gaan leveren, dat was mijn punt, eik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2015 @ 17:54:25 #88
163650 Greys
pi_152596596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op Best24 naar alle Nederlandse inzendingen en winnaars te kijken vanaf de jaren 90 tot nu en dan zie je precies waarom Nederland echt in al die jaren niet dicht bij de overwinning meer is geweest op een enkele uitzondering na: te veilig, te bedacht in het stramien en veel te weinig out of the box muzikaal en qua performance. Alleen Ruth, Edsilia (1e keer) en Linda Wagenmakers hadden dat beetje extra qua lied én performance, bij de anderen mankeerde er altijd wel iets. Dan snap je ineens weer waarom Anouk en TCL wél scoorden.
Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax' :D En zijn best aardig hoog geëindigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152596624
Ik vond 1999 Marlayne - One good reason ook goed
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:56:49 #90
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152596661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax' :D En zijn best aardig hoog geëindigd.
iig top 10
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152597305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax' :D En zijn best aardig hoog geëindigd.
Wat is er van hun geworden eigenlijk?
pi_152597660
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is er van hun geworden eigenlijk?
Maxine heeft nog een keer een grote dancehit gehad. Franklin kon z'n handen niet van de vrouwen afhouden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152597892
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
Zit de herhaling van 60 jaar songfestival te kijken. Weer van die nobody's zonder verstand van zaken die hun mening geven. ;(
Het ESF is van iedereen!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2015 @ 18:40:52 #94
163650 Greys
pi_152597894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maxine heeft nog een keer een grote dancehit gehad. Franklin kon z'n handen niet van de vrouwen afhouden.
Gelul. Sorry.
Een vrouwelijke collega bij de politie waar hij werkte had gezegd dat hij haar op haar kont geslagen had en klaagde hem aan. Hij is geschorst toen in afwachting van. Daarna toen het hele circus echt begon heeft zij toegegeven dat alles verzonnen was en hij kreeg zijn baan terug bij de politie. Hij was dertig jaar samen/getrouwd met dezelfde vrouw als ik het wel heb.

Overigens treden ze allebei nog zeker 3-4 keer per week op. Zowel samen als apart.
Maxine zit o.a. in de Edwin Evers Band, Franklin heeft paar keer in de Doelen gestaan met motown concerten en is de nieuwe frontman o.a. van de Tiny Little Big Band.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152597982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Gelul. Sorry.
Een vrouwelijke collega bij de politie waar hij werkte had gezegd dat hij haar op haar kont geslagen had en klaagde hem aan. Hij is geschorst toen in afwachting van. Daarna toen het hele circus echt begon heeft zij toegegeven dat alles verzonnen was en hij kreeg zijn baan terug bij de politie. Hij was dertig jaar samen/getrouwd met dezelfde vrouw als ik het wel heb.

Overigens treden ze allebei nog zeker 3-4 keer per week op. Zowel samen als apart.
Maxine zit o.a. in de Edwin Evers Band, Franklin heeft paar keer in de Doelen gestaan met motown concerten en is de nieuwe frontman o.a. van de Tiny Little Big Band.
Gelukkig maar en het is helaas niet ongebruikelijk bij rancuneuze exen. Al is zijn naam daardoor natuurlijk wel eeuwig besmeurd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2015 @ 18:48:26 #96
163650 Greys
pi_152598058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Gelukkig maar en het is helaas niet ongebruikelijk bij rancuneuze exen. Al is zijn naam daardoor natuurlijk wel eeuwig besmeurd.
Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.
Ik ken hem al jaren persoonlijk via mijn werk en het is een ontzettend aardig keurig lief wezen.
Hij is ook weleens met de FOK!kers samen in de kroeg het songfestival wezen kijken :)

En ik vind het tof dat hij nog steeds beste vrienden met Maxine is :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 18:51:33 #97
375570 crew  Cyan9
pi_152598144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.
Ik ken hem al jaren persoonlijk via mijn werk en het is een ontzettend aardig keurig lief wezen.
Hij is ook weleens met de FOK!kers samen in de kroeg het songfestival wezen kijken :)

En ik vind het tof dat hij nog steeds beste vrienden met Maxine is :D
Dat doen ze beter dan een bepaald ander duo. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:54:24 #98
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152598212
Franklin en Maxine, boh, dat is lang geleden. Ja, dat was wel een van de leukere inzendingen van Nederland die ik me kan herinneren.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:55:39 #99
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152598246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.
Ik ken hem al jaren persoonlijk via mijn werk en het is een ontzettend aardig keurig lief wezen.
Hij is ook weleens met de FOK!kers samen in de kroeg het songfestival wezen kijken :)

En ik vind het tof dat hij nog steeds beste vrienden met Maxine is :D
Volgens mij was hij net zo fanatiek als jij toen, als het niet meer was. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152598691
De achtergrondzangeressen doen andere kleding aan, thank god. En Trijntje twijfelt over haar jurk. http://www.radio2.nl/uitz(...)150514/wout2day.html
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')