Ja dat is waar. Afwachten dan maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee maar de Naked serie was wel altijd helemaal te koop toen het nog bij Sephora was. Anders hoef ik het sowieso niet, wil geen make-up via internet kopen.
Thanks voor de tip, ik heb er vandaag 1 meegenomen, in soort koraalkleur en omg, zo fijn!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Vind ze veel beter dan die van Hema. Die van Hema geven erg af vind ik, en alhoewel die van Astor geen stains zijn, blijven ze veel beter zitten. Daarnaast zijn ze ook voedend, wat ik fijn vind ivm droge lippen.
Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik heb er vandaag 1 meegenomen, in soort koraalkleur en omg, zo fijn!
Picsquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik heb er vandaag 1 meegenomen, in soort koraalkleur en omg, zo fijn!
Waaauuuww die is super mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef Diconnected het volgende:
Urban Decay komt met een nieuw palette:
http://www.temptalia.com/(...)alette-for-june-2015
instagram fotoquote:
Yesquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Ben benieuwd naar die lipbalm op je lippen
ja, is ook zo, en lastige foto's om te maken altijd, van lippen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:10 schreef femkepemke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Foto van mn lippen, maar pfff tis echt een rotkleur om op de foto te krijgen. In t echt is ie meer oranje-achtig.
Nee, tis echt een soort balsem, maar niet heel shiny. Voelt echt heerlijk aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, is ook zo, en lastige foto's om te maken altijd, van lippen.
Leuk kleurtje wel, maar heel mat is hij niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik gebruik ze zelf niet, maar volgens mij een grote fluffy poederkwast, toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:41 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik kan niet overweg met die parels.
Waarmee brengen jullie dat op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |