dit dusquote:Op woensdag 18 november 2015 15:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo mooie aflevering weer vol twists![]()
Beter gaat Simmons dood met der irritante hoofdquote:Op woensdag 18 november 2015 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wil dat Fitz en Simmons gaan hokken
Met deze dalende kijkcijfertendens is het na seizoen 4 wel klaar, helaas.twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 18-11-2015 om 17:10:27#AgentsOfSHIELD ratings (1.3) unchanged, but irrelevant, the #SyndicationGods guarantee a s4. reageer retweet
Ik vind het ook een prima acteur. Denk wel de beste van deze seriequote:Op donderdag 19 november 2015 20:04 schreef Inaithnir het volgende:
Iain de Caestecker (Fitz) is echt zo goed dit seizoen, mag best een Emmy nominatie (al dan niet award) naar toe
Van mij mag het voorlopig door blijven gaan, het wordt per seizoen beterquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
Met deze dalende kijkcijfertendens is het na seizoen 4 wel klaar, helaas.twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 18-11-2015 om 17:10:27#AgentsOfSHIELD ratings (1.3) unchanged, but irrelevant, the #SyndicationGods guarantee a s4. reageer retweet
Laten we er maar van genieten zolang het nog er is
Van mij mag het ook nog jaren door.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van mij mag het voorlopig door blijven gaan, het wordt per seizoen beter
Inderdaad, fck zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dit duserg gave aflevering.
Nu is de vraag wie die "leider" nu is op die blauwe planeet: Will of 'It/Death'![]()
Wel goede twist dat Roz dus geen dubbel agente was, en bedrogen cq. voorgelogen werd door haar eigen organisatiealthans, als dat waar is
Shit. Dit is de eerste keer dat ik het synchroon volg.quote:Op zondag 22 november 2015 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Kak, kom er net achter dat de volgende aflevering pas 1 december isen 8 december de midseason finale, waarna een wacht tot maart gaat komen
![]()
Gelukkig begint Agent Carter weer in januari met 10 eps
volgens mij heb ik wat gemist maar is coulson nou door het dak heen in die portal gesprongen ofwat ?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het wel jammer dat Roz dood is, vond de chemie tussen haar en Coulson erg leuk. Maar voor het verhaal is het goed op deze manier
Die free fall uit de jet in de portal
Zat blijkbaar geen dak op hier, maar hij is vanuit het vliegtuig de portal ingesprongen ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef angel008 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wat gemist maar is coulson nou door het dak heen in die portal gesprongen ofwat ?
Had misschien ook een leuke aanloop naar Apocalypse van X-men kunnen zijn met deze tekstquote:"Thousands of years ago, an Inhuman was born on this planet that was destined to rule it, so powerful, so fearsome that others were consumed with dread, and so they banished it from the Earth, sent it through the portal to a distant planet. HYDRA was founded with the sole purpose of engineering its return."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |