SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:04 schreef RRuben het volgende:
Snel maak het topic vol voordat yi-long (11!!!1!!!1een1!!EINZ!!1!) het weer haapt en een kut TT bedenkt!!
Ja die zag ik al jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand op Budgetgaming heeft hem al kunnen krijgen
Wie weetquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja die zag ik al ja
Vrijdag ben ik in de stad hier dan loop ik er wel ff langs! Kan nooit kwaad toch
Kwam er ook pas te laat achter anders had ik nog even langs gelopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Intertoys is al met verkoop gestart. Wtf
1000 is zatquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:21 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, ik was net nog even in de stad, dus had hem eventueel al kunnen halen...
Ach, vanavond toch voetbal. Daarna eens kijken of ik een fatsoenlijke PC in elkaar kan zetten voor rond de 1000-1500 euro, en dan kijk ik wel even verder...
Mjah. ik wil er sowieso minstens 16GB in want ik wil de komende tijd aan de slag met o.a. 3D design, en eigenlijk ook ene nieuwere grafische kaart ivm future-proof, dus dan zit je ook op andere vlakken al te kijken naar de wat duurdere voedingen, grotere kasten, etc etc. Grote HDD/HDD's zijn ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1000 is zat
ook even kijken bij de tweakers best buy
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah. ik wil er sowieso minstens 16GB in want ik wil de komende tijd aan de slag met o.a. 3D design, en eigenlijk ook ene nieuwere grafische kaart ivm future-proof, dus dan zit je ook op andere vlakken al te kijken naar de wat duurdere voedingen, grotere kasten, etc etc. Grote HDD/HDD's zijn ook wel belangrijk.
Ik doe het nu liever 1x goed en dat ik er niet mee rnaar om hoef te kijken een tijdje, ipv dat ik straks weer moet upgraden enzo.
Maar goed, Windows 10 komt er ook aan... dus ik twijfel om nu helemala voor een nieuwe PC te gaan, of te wachten op W10, en dan eventueel in mijn huidige PC een nieuwe grafische kaart (970), maar dan moet ik eerst kijken of dat allemaal goed werk met mijn huidige MB en geheugen enzo.
Zit niet dichtbij genoeg voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand die MM gaat proberen vandaag voor Witcher 3?
Ik probeer zo Hengelo wel even. Moet daar toch nog langs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopen
Nvidia heeft ook aanbieding dat je witcher 3 en nieuwe batman bij je kaart krijgt en een 970 is een prima ding.
[..]
Zit niet dichtbij genoeg voor mij
I know, daarom ga ik ook voor 970quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopen
Nvidia heeft ook aanbieding dat je witcher 3 en nieuwe batman bij je kaart krijgt en een 970 is een prima ding.
[..]
Zit niet dichtbij genoeg voor mij
Alleen een nieuwe videokaart was bij mij al topquote:
ligt eraan. Als gewoon een simpele medewerker opneemt die alleen die game daar ziet liggen zal hij het wel zeggen. Maar als het een manager is ofzo die zal ontkennen omdat het eigenlijk niet mag. denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen een nieuwe videokaart was bij mij al top
Maar stel de MM verkoopt witcher 3 al zullen ze dit over de telefoon zeggen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |