Ik vond ze weer onwijs goed. Dit is toch een van de weinige bands die live beter zijn dat op cd...
[Dit bericht is gewijzigd door SHARKYKING op 02-11-2000 11:33]
quote:.
Op 02 november 2000 11:24 schreef SHARKYKING het volgende:
Na enkele nummers wist ik al genoeg:Ze zijn weer werelds in vorm.Het mooiste gedeelte was toch vond ik de akoestische sessie met een prachtige versie van mr freeze.Ook mooi was dat sarah en gert in eens in het midden van de zaal stonden en een prachtig nummer ten gehore brachte waar ik naam van kwijt ben(help??)
quote:ik mistte crowdsurfers... en mensen die blijven springen..
Het concert was gewoon werelds,alleen moet ik wel zeggen dat de sfeer minder was dan bijv. vorig jaar in 013.Voorin werd er nog wel geklapt en gezongen,maar voor de rest? ik heb het niet gehoord.Verder vond ik het jammer dat het gehele publiek de zang bij bijv. not an addict niet overnam van sarah.Dat vind ik altijd prachtig.Verder vond ik dat het voorprogramma de volgende keer thuis mag blijven of ze moeten er een goede band neer zetten.Voor de rest heb ik een top avond gehad die ik niet wou missen en verheug ik me al weer op de 27ste
gegroet
Vooral ET haar koppie als ze lekker aan het meezingen was, was errug mooi om naar te kijken
Ik zat op het rolstoelpodium met perfekt zicht
Ik vond het helemaal tegek en ben helemaal uit m'n dak gegaan en heb flink meegebleert! Idd waren er toch nog erg veel toeschouwers die onderuitgezakt in hun stoel zaten das opzich jammer. Ahoy is qua aantal geïnterreseerden niet te groot lijkt me.
Madigan was niet top maar een paar nummers vond ik tegek! Oftewel die zouden best nog beter kunnen worden. Zelf had ik stiekem een beetje gehoopt dat het Krezip zou zijn
Ik had het dus echt voor geen goud willen missen!.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-11-2000 00:01]
quote:Ce rij 10 stoel 20 (met dus van FOK! ET en KingShakur naast me)
Op 03 november 2000 07:54 schreef teigetje het volgende:Welke plaatsen hadden jullie? (ik zat op Bd, rij 6, stoel 42
)
. . . maar misschien kwam dat ook wel omdat krezip voor ons stond
René
Gister heb ik zeker weten genoten van k's choice.Na het concert afgelopen oktober had ik het een beetje gehad met k's choice.Te vaak gezien in een korte tijd.Had me voorgenomen pas weer naar ze toe te gaan,als er nieuw werk uit zou zijn of als ze in een kleinere intiemere zaal zouden spelen zoals paradiso.Dat was gister het geval,dus toch maar weer een kaartje gekocht.Ik moet zeggen het was de moeite waard.K's choice was in vorm,speelde heel relaxed,hadden er zelf ook echt zin in en de sfeer zat er goed in.Hoogtepunten waren voor mij: Landslide (Cover van fleetwood mac,akkoestisch gedaan door sarah en gert),Something (Cover van george harrison?,samen gezongen met de zanger van venus to flames(voorprogramma 1)) en everything for free.Ik heb voornamelijk gelachen om:
Vriend van me die een setlist aan sarah gaf om zo iron flower op de setlist van het concert van vanavond te krijgen en verder om de trieste meiden voor mij op de eerste rij: Ze konden er niet tegen dat er gesprongen werd achter hun en vaak ook tegen hun.Ik denk dan bij me zelf,kom op doe niet zo triest.Je staat op de eerste rij dan weet je dat er gesprongen wordt.Kan je daar niet tegen flikker dan op en ga boven zitten ofzo.Mooiste was nog het moment dat een van roadie's de songtekst van something het publiek ingooide en mijn arm boven iedereen uitkwam
.De meiden voor me konden het niet hebben en eentje sloeg me in mijn maag.(2 minuten daarvoor had ik ookal net voor haar de setlist bemachtigd)Ze sloeg zo hard dat ik moest lachen van het kietelen.Ik denk dat zij nog vaak aan dit concert zullen denken,net zoals ik.Het staat bij mij op de tweede plaats in mijn k's choice live top 10.Beste blijft nog steeds mijn eerste keer
Tilburg 1999
quote:Krezip viert vakantie op Mali...
Op donderdag 02 november 2000 11:36 schreef SHARKYKING het volgende:
Verder wou ik nog even kwijt:
Was het niet leuk geweest als krezip meedeed bij bijv. everything for free? Zou mij zeer tof lijken.Was het perfecte concert ervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |