Die persoon kan dus met een goed gevoel het weekend in vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:53 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens douchen. Vanmiddag werken, functioneringsgesprek met één van m'n collega's. Gaat geen leuk gesprek worden
.
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die persoon kan dus met een goed gevoel het weekend in vanmiddag?
En dan nog wel hier willen delenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:34 schreef Renesite het volgende:
Kantoorhumor![]()
Ik "Ow, gok dat veel gemeentes niet open zijn vandaag"
Collega "Dat is gemeen"
Ik "Te gemeen"
Collega "En woningbouw ook niet"
Ik "Nee, woningbouwsssss ook niet"
Plz kill me
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagen. En dan bedoel ik ook heel veel. Heb vier kantjes met commentaar, en dan tel ik de opmerkingen met rode pen in het verslag zelf niet mee.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet door dat ze blij mogen zijn dat ze werk hebben hé.
Nou ja ze doet werkend leren... Maar het niveau is... Echt ver beneden maats.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet door dat ze blij mogen zijn dat ze werk hebben hé.
Ik ken haar, ze werkt zich echt niet uit de naad. No way in hellquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ze zich helemaal uit de naad, dan is het echt kut om alsnog al die opmerkingen te krijgen. Dat wordt zuipen vanavond.
Oh oké, dan valt het meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken haar, ze werkt zich echt niet uit de naad. No way in hell.
Die ken ik dus ook weer. Mensen die het wel willen maar op een 1 of andere manier niet kunnen. En je krijgt ze niet geprikkeld om het te kunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ze zich helemaal uit de naad, dan is het echt kut om alsnog al die opmerkingen te krijgen. Dat wordt zuipen vanavond.
Als dat het geval is zal Samzz in ieder geval iets milder zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook weer. Mensen die het wel willen maar op een 1 of andere manier niet kunnen. En je krijgt ze niet geprikkeld om het te kunnen.
Dat is eigenlijk nog frustrerender.
De rode pen. brrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagen. En dan bedoel ik ook heel veel. Heb vier kantjes met commentaar, en dan tel ik de opmerkingen met rode pen in het verslag zelf niet mee.
Voor het doel beter dan een zwarte of een blauwequote:
Het helpt soms om ze wakker te schudden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.
Het is niet dat dat niet geprobeerd is... Nou ja, we gaan zien wat het gesprek voor vruchten afwerpt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het helpt soms om ze wakker te schudden.
Onwil is altijd erger dan onkunde.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.
Dan rijdt hij minder goed en kan je niet naar de AH?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
GVD
Wil ik naar de AH heeft een of andere idioot het embleem van mijn motorkap gejat!
Stelletje klootzakken.
Heb je een Mercedesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
GVD
Wil ik naar de AH heeft een of andere idioot het embleem van mijn motorkap gejat!
Stelletje klootzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |