Ik heb gewoon gekookt. Voor zover je het koken kan noemen. Witte bonnen in tomatensaus, gebakken spek en een restje sla van eergisterquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trainingsbroek is relaxter dan badjas vind ik. Dus hier the same gedaan. Wel thuisbezorgd gedaan
gister pizza, morgen magnetronmaaltijd die in de bonus was, zaterdag zie ik nog wel en zondag eet ik waarschijnlijk bij mijn oudersquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:52 schreef CherryLips het volgende:
Ze waren gisteravond bij de AH allemaal verse meuk aan het afprijzen die vandaag op moest dus heb ik allemaal van die salades enzo meegenomen, is morgen ook nog wel goed. Ik heb zo'n hekel aan koken
Fijn dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gister pizza, morgen magnetronmaaltijd die in de bonus was, zaterdag zie ik nog wel en zondag eet ik waarschijnlijk bij mijn ouders
ik kook op zich nog best wel eens maar vaak haal ik dan vlees uit de vriezer, heb ik een zak aardappelen liggen waar ik een aantal maaltijden mee kan doen en dan hoeft er alleen nog een krop sla of een struik broccoli ofzo bij. Soms een pan vol macaroni of nasi of zoiets waarvan dan 3 bakken de vriezer in gaan... Efficientie ftwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige benik heb nog steeds zo'n raar idee dat je na je
dertigste een beetje normaal en verantwoord en volwassen
moet doen
Nee hoor is hier ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet doen
Dat heeft niks met volwassen te maken maar met smaak en bewust zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet doen
Smoothies met fruit!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon eten wat je zelf wilt. En een beetje in de gaten houden dat je voldoende vitamines en mineralen binnen krijgt.
Wow, dijenkletser ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:34 schreef Renesite het volgende:
Kantoorhumor![]()
Ik "Ow, gok dat veel gemeentes niet open zijn vandaag"
Collega "Dat is gemeen"
Ik "Te gemeen"
Collega "En woningbouw ook niet"
Ik "Nee, woningbouwsssss ook niet"
Plz kill me
Die persoon kan dus met een goed gevoel het weekend in vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:53 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens douchen. Vanmiddag werken, functioneringsgesprek met één van m'n collega's. Gaat geen leuk gesprek worden
.
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Die persoon kan dus met een goed gevoel het weekend in vanmiddag?
En dan nog wel hier willen delenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:34 schreef Renesite het volgende:
Kantoorhumor![]()
Ik "Ow, gok dat veel gemeentes niet open zijn vandaag"
Collega "Dat is gemeen"
Ik "Te gemeen"
Collega "En woningbouw ook niet"
Ik "Nee, woningbouwsssss ook niet"
Plz kill me
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagen. En dan bedoel ik ook heel veel. Heb vier kantjes met commentaar, en dan tel ik de opmerkingen met rode pen in het verslag zelf niet mee.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet door dat ze blij mogen zijn dat ze werk hebben hé.
Nou ja ze doet werkend leren... Maar het niveau is... Echt ver beneden maats.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet door dat ze blij mogen zijn dat ze werk hebben hé.
Ik ken haar, ze werkt zich echt niet uit de naad. No way in hellquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ze zich helemaal uit de naad, dan is het echt kut om alsnog al die opmerkingen te krijgen. Dat wordt zuipen vanavond.
Oh oké, dan valt het meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken haar, ze werkt zich echt niet uit de naad. No way in hell.
Die ken ik dus ook weer. Mensen die het wel willen maar op een 1 of andere manier niet kunnen. En je krijgt ze niet geprikkeld om het te kunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ze zich helemaal uit de naad, dan is het echt kut om alsnog al die opmerkingen te krijgen. Dat wordt zuipen vanavond.
Als dat het geval is zal Samzz in ieder geval iets milder zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook weer. Mensen die het wel willen maar op een 1 of andere manier niet kunnen. En je krijgt ze niet geprikkeld om het te kunnen.
Dat is eigenlijk nog frustrerender.
De rode pen. brrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze heel erg veel moet doen, wil ze slagen. En dan bedoel ik ook heel veel. Heb vier kantjes met commentaar, en dan tel ik de opmerkingen met rode pen in het verslag zelf niet mee.
Voor het doel beter dan een zwarte of een blauwequote:
Het helpt soms om ze wakker te schudden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.
Het is niet dat dat niet geprobeerd is... Nou ja, we gaan zien wat het gesprek voor vruchten afwerpt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het helpt soms om ze wakker te schudden.
Onwil is altijd erger dan onkunde.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het wel kan, maar het gewoon niet doet. Vind ik eerlijk gezegd frustrerender dan iemand die iets gewoon echt niet kan.
Dan rijdt hij minder goed en kan je niet naar de AH?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
GVD
Wil ik naar de AH heeft een of andere idioot het embleem van mijn motorkap gejat!
Stelletje klootzakken.
Heb je een Mercedesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
GVD
Wil ik naar de AH heeft een of andere idioot het embleem van mijn motorkap gejat!
Stelletje klootzakken.
Dan is zijn embleem vast niet gejat maar opgevuld met hpx2 hars.quote:
Die zag ik op FB voorbij komen. En dan te bedenken dat het nog best vaak voorkomtquote:
Dat niet maar het is gewoon vervelend dat mensen niet van je spullen af kunnen blijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan rijdt hij minder goed en kan je niet naar de AH?
Ja, erfenis van mijn vader. Daarom vind ik het erger dan normaal, het was zijn trots.quote:
Nooh, dat is balen, jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zag ik op FB voorbij komen. En dan te bedenken dat het nog best vaak voorkomt
[..]
Dat niet maar het is gewoon vervelend dat mensen niet van je spullen af kunnen blijven.
[..]
Ja, erfenis van mijn vader. Daarom vind ik het erger dan normaal, het was zijn trots.
Kort, pittig en rood?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Het is nu wel heel kort
Nogal ja.quote:
Was je gewond?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Q. het volgende:
Zo. Lekker verband op het spaanse strand. Nu weer terug in de Nederlandse regen.
Eindelijk van dat zure gezeik af.quote:
Enkel in OUD, BNW en POL.quote:
Damnquote:
Zwaar leven.quote:
Dat is dinsdag weer... Terug naar de kouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Geniet ervan zolang het nog kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dinsdag weer... Terug naar de kou
En m'n winterjas ligt nog bij m'n ouders...
Hey jijquote:
Ik wil er echt nog niet aan denken. *kras*quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog kan.![]()
Hier lijkt het soms wel herfst.
Geloof dat het vanmiddag wel OK was ja.quote:
Strak blauwe lucht, zonnetje, eten in de tuinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:38 schreef RaXz het volgende:
[..]![]()
Het is hier beter dan vanmiddag, maar om het zomers te noemen, nee niet echt..
Emigreren is tegenwoordig een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof dat het vanmiddag wel OK was ja.
Maar toch voel ik me hier stukken beter bij deze temperaturen
Ja, dat is wel een minpuntje hierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigreren is tegenwoordig een stuk makkelijker.
Kun je lekker samen met alle andere Nederlandse pensionado's patatje oorlog en frikandellen halen bij Friet van Piet aan de Costa Blancaquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Lange dag, trouwens. Maar, morgen verhuizen
.
Hier was het vandaag weer herfst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dinsdag weer... Terug naar de kou
En m'n winterjas ligt nog bij m'n ouders...
Jaquote:
Echt? Klinkt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Lange dag, trouwens. Maar, morgen verhuizen
.
Hier niet.quote:
Onze stamkroeg is geslotenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je lekker samen met alle andere Nederlandse pensionado's patatje oorlog en frikandellen halen bij Friet van Piet aan de Costa Blanca
Ja, doe dat. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar jezus
. Vandaag m'n gordijnen opgehaald, katching
. Oh well, het wordt mooi, zal je morgen foto's sturen als de kamers ingericht zijn.
Ja. Dan is het beneden nog niet af, maar wel bewoonbaar.quote:
Echt hoor, Nederland is een briljant land, maar dat weer...quote:
In ieder geval eindelijk plekje van en voor jezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dan is het beneden nog niet af, maar wel bewoonbaar.
Ja. En met een beetje geluk van 't zomer ook een dakterrasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In ieder geval eindelijk plekje van en voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |