SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door SQ op 13-05-2015 17:24:05 ]disclaimer
dat is berg. Hebben bijna alle baby's, gaat vanzelf over en kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef faptist het volgende:
Ik heb m'n iPhone gekoppeld aan iCloud.
Betaal een euro per maand Om dat daar te kunnen opslaan. Gebeurt gelukkig allemaal automatisch want ik denk daar natuurlijk nooit aan. Ben ook zo bang om m'n foto's kwijt te raken.
Ik denk dat m'n beeb berg krijgt.
Ik was net heerlijk aan het douchen met haar. Ontdekt dat ik ook kan zitten. Dat een hysrofiel washandje als stop kan fungeren en dat R zo lekker met haar hoofd tussen m'n voeten als ondersteun in het water kan dobberen. Happy baby happy mommy.
Bij het afdrogen dacht ik de shampoo er niet goed uitgewassen te hebben dus ik pak weer een hydrofiel Washandje en aai voorzichtig over het hoofdje.
maar het is gewoon kurkdroog. Zal morgen wel gaan schilferen. Blugh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst een lekker lang weekend!. Met bérgen schoolwerk, maar goed.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:13 schreef Crumpette het volgende:
DaDwat naar van de vermoeidheid. logisch wel.. Pas je op jezelf? Moe tot op het punt waar je stoplichten niet registreert is misschien een reden om een dagje bij te rusten ipv werken?
![]()
Overigens is het wel ook gewoon papa eigen om wilder te spelen he, net zoals dat iedereen wilder speelt met jongetjes dan met meisjes (en papas nog wilder).
Maar angstige mamas zijn idd een bekend fenomeenmijnes is bang voor roltrappen bv. Superhandig.
.
dat lijkt me rot crump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou iets willen zeggen waar je wat aan hebt... maar ik heb de ervaring (gelukkig) niet. Sterkte met het verwerken
Born to Lose, but Built to Win.
ligt er aan wat je als nacht definieertquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe vaak komt Mauw 's nachts nog, SQ? Ik hoor om me heen alweer alleen maar 'joh, met deze leeftijd nog?' en 'zou je er niet gewoon 's avonds een flinke papfles instoppen?'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |